צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

האושר והאבסורד הם שני בנים של אדמה אחת

האלים גזרו על סיזיפוס לגלגל בלי הרף גוש סלע אל פסגת ההר, ומשם שבה האבן ונתגלגלה מטה, מכובד עצמה. הם סברו, ובמידת מה של צדק, שאין עונש איום יותר מעבודה שאין בה תועלת ואין לה תקווה.

[סיזיפוס] מכיר את כל ההיקף של מצבו העלוב: במצבו זה הוא הוגה בשעת הירידה. צלילות הדעת שנועדה להיות עינויו, משלימה בעת ובעונה אחת את נצחונו.

אלבר קאמי, המיתוס של סיזיפוס
לפני 4 שנים. 19 באפריל 2020 בשעה 13:43

בהמשך לפוסט הקודם, לאתגר של לייזר (יכול להיות שאף אחד לא נידב אותו עדיין? 🤔. נדרש פה בדק בית), הרי התוצאות: 

 

1. קרבה מסוימת לאמת, אבל לא די בשביל להיות ממש אמת. מה שכן, זה בהחלט הוליד מסורת מסוימת (שאולי באמת הגיע הזמן לחדשה)- של מציצה זוגית בהפתעה. היא כוללת תיאום שלי עם הקורבן המתחלף ואז הגעה של שתינו בהפתעה 🥳 למקום. ידה ידה ידה- מציצה זוגית.

*כל הזכויות שמורות וכו'.
מפתיע שהשקר ראשון, הא? :)

2- אמת בהחלט. לקח לי קצת זמן להבין מה צריך להיות הסד"פ הנכון בשביל להצליח לקשור את כל מה שתכננתי, ולמצוא קשרים שאני יכולה לעשות כשאני כבר מוגבלת ברגליים וביד אחת, ושעדיין שיהיו חזקים ובלתי ניתנים להתרה (ותודה לתנועת הנוער על ההכשרה לחיים). כמובן שבטיחות לפני הכל, אז דאגתי להצטייד במים, פלאפון וסכין לידי, ליתר ביטחון. לא אשקר, היו שם כמה רגעי אימה מרגע שנותרתי משותקת ועד ששמעתי אותו נכנס לחדר....


3- אמת אמיתית. וכך חברים הזין הראשון שהיה בתוכי היה זין כושי (במלרע כמובן) מהניכר (שמשום מה נראה שרבים מכם לא מאחלים לי....🤨). הוא, כמו שסיפרתי, שילם את חובו לחברה אחר כך.

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י