אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

האושר והאבסורד הם שני בנים של אדמה אחת

האלים גזרו על סיזיפוס לגלגל בלי הרף גוש סלע אל פסגת ההר, ומשם שבה האבן ונתגלגלה מטה, מכובד עצמה. הם סברו, ובמידת מה של צדק, שאין עונש איום יותר מעבודה שאין בה תועלת ואין לה תקווה.

[סיזיפוס] מכיר את כל ההיקף של מצבו העלוב: במצבו זה הוא הוגה בשעת הירידה. צלילות הדעת שנועדה להיות עינויו, משלימה בעת ובעונה אחת את נצחונו.

אלבר קאמי, המיתוס של סיזיפוס
לפני 4 שנים. 19 באפריל 2020 בשעה 7:51

אחרי שהפרגיתוש הזו פה אתגרה  אותי  (ומאז כבר הפכה לתרנגול בגיר אך עדיין חתיך), ולקול מחאה דקה- הרי שקריי: 

1. ההיא שמצצה: באחת הפעמים שחברה טובה שלי ואני החלפנו סיפורי סקס (כן, כן. לגמרי לא רק תחביב של גברים מאדרפקר) ושיכללנו טכניקות מתוך התנסות מעשית מרובה, היא ביקשה ממני סיוע בתחום האהוב עלי כה: ירידה לזין. אני אמרתי לה בתגובה שלמה להסביר, אם ניתן להדגים. טוב מראה עיניים וכיו"ב. ביום ובשעה הייעודה היא ביקשה מבן זוגה ש"הפעם ננסה משהו אחר, טוב?". היא הושיבה אותו על כיסא וקשרה את ידיו מאחורי הגב. איך שהיא מתכופפת ומתחילה למצוץ לו אני נכנסת. מפה לשם, פתחנו עליו בית ספר. אני מדגימה ומסבירה, היא מיישמת.
לזכותו ייאמר שמעבר לחרדה קלה בהתחלה מצידו (בכל זאת, הפתעה) הוא דווקא די זרם סהכ. יכול להיות שכמות הצחוקים שלנו עזרו בזה. או שזה היה דווקא הלשונות, שפתיים וידיים שנעו שם לסירוגין שהשתיק אותו. קשה לדעת.

2. הקושרת: האדם הראשון שקשרתי היה אני בעצם. באותה תקופה הוא היה קושר אותי מעת לעת, שום דבר קיצוני מדי. יום אחד החלטתי שאני צריכה לאתגר את עצמי בקשירה מגבילה יותר, ולעשות לו מחווה רומנטית. החלטתי שאני קושרת את עצמי בשבילו. כך יצא שכשהוא חזר הביתה מהעבודה הוא מצא הפתעה: אותי, פרושה ומפושקת על המיטה, ידיים מעל הראש, רגליים לצדדים, בתוך הפה צעיף קשור ועל העיניים כיסוי, וחבל מלופף סביב הצוואר, החזה, הכוס וקשור בסוף למתנה. לקח לו רגע להתעשת ולהבין שלא מדובר בשוד (השערה מחרמנת), ולהתחיל להשתמש. 

3. ההוא שפספס: הייתי בת 18, במדריד.  קראו לו רמון, הוא היה מתאגרף שחור מהולנד. חיזר אחרי כמה ימים, אני בכלל הייתי בעניין של החבר האמריקאי (והתפוס) שלו. ערב אחד הלכנו לרקוד במועדון, עשיתי את הקטע שלי, רמון מצידו עשה את המוב שלו (שכלל להיצמד לי לתחת, לכוס ולשאר איברים חיוניים). הזין הזה ידע לרקוד, פאקינג היה מחרמן. מפה לשם, הלכנו אליו והזדיינו כל הלילה. בבוקר הייתי כ"כ מותשת שהעפתי ת'שעון המעורר שלו מבלי לשים לב בכלל. התעוררנו בצהריים, חצי שעה לפני הטיסה חזרה שלו להולנד, לתחרות בה היה אמור להשתתף. ליוויתי אותו לשדה תעופה, רק כדי לגלות שהטיסה שנקנתה לו מראש ע"י הקבוצה בדיוק יצאה. הוא קנה (על חשבונו) כרטיס טיסה נוסף הביתה בנסיון להגיע בזמן לתחרות. כל הזמן הזה הוא לא הפסיק לנשק אותי ולקרוא לי המלאך שלו. הוא היה הראשון שלי. 

 

מה מהם הוא השקר האמיתי? 

אם הם בעניין (וזה עוד דבר בכלל), אני מזמינה את חתולת הפרחים ואת הצעצועון להמשיך.

ותודה ללייזר שהצליח להדביק את כולנו, במשהו שנראה שמתפשט מהר יותר מקורונה (ועם פחות ניודז). 

NewS - 3 שקר
לפני 4 שנים
Skyfall​(שולט) - 1+2 אמת.
(וכל הכבוד לו שהוא לא התנגד להפתעה...)
לפני 4 שנים
Chucha - מי מהם בעצם?
כי שניהם די הופתעו
לפני 4 שנים
Skyfall​(שולט) - המתחשב מהראשון....שהיה מוכן שתמצצו לו לצורך מחקר ופיתוח
לפני 4 שנים
Chucha - תרם את גופו למדע. מדובר באלטרואסיט. דוגמה ומופת. שמעתם, גברים אחרים?
קחו דוגמא ותזרמו כשבאות שתי הורסות למצוץ לכם, בחיאת.
לפני 4 שנים
Skyfall​(שולט) - אוקיי, יש לי רעיון לסשן קרוב
לפני 4 שנים
Chucha - שמחתי לעזור (למרות שלא ברור למי עזרתי פה, תכלס.... 🤨)
לפני 4 שנים
פרלין​(נשלטת){ש} - 3!
לפני 4 שנים
עשהאל​(נשלט) - 3 כל כך מפורט, שאולי הוא אמת, ומצד שני, לא ברור לי איך אדגם יכול לקשור את עצמו וגם לחסום את העיניים והפה, והכל באופן אפקטיבי ולבד, אז אני אלך על 2 בתור השקר.
לפני 4 שנים
Chucha - מיינד טריקס 🤪
לפני 4 שנים
זאלופון​(שולט) - כמעט פספסתי את זה!
זאת אומרת, טכנית פספסתי כי האמת כבר פורסמה, אבל הבנתי מהר מאד שהפוסט שנכנסתי אליו הוא זה שמגלה את התוצאות ולא האתגר עצמו ומיד גללתי למטה בלי לראות מה אמת ומה שקר. אז למרות האיחור האופנתי אני מרשה לעצמי לנחש שהשקר הוא 3 וכך מן הסתם להיות זה שהצליח לטעות אחרי שהתוצאות כבר פורסמו.
לפני 4 שנים
Chucha - הצלחה מסחררת זאלו (בכישלון). או שמא, אי-כישלון למופת, כנאמר.
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י