שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מטפטף מילים

לפני שנתיים. 12 באפריל 2022 בשעה 19:26

למה אני מחשיב את עצמי לזיון גרוע? שאלה טובה. 

נכון שחלק מזה היא העובדה שאני לא מצטיין בהחזקת מעמד למרחקים ארוכים בלשון המעטה, אבל זה לא העניין.

אפילו עם האיבר שלי איתו הייתי מעט מסוכסך שנים לא מעטות השלמתי ולמדתי לקבל אותו ואפילו לפעמים לאהוב אותו. גם הוא לא העניין.

ככל שחשבתי על זה הגעתי למסקנה שגם במציאות וגם בפנטזיות, הנחת היסוד במרכז ההוויה של הסקס שלי היא "היא מוכנה לשכב איתי" ולא "היא רוצה לשכב איתי".

זה בוודאי נטוע אי שם בילדות ובהערכה העצמית שלי אל מול הסביבה המוצלחת יותר. אבל עמוק בפנים בתוכי תמיד ישנו קול שאומר "אתה לא מי שהיא רצתה, לא מי שהיא פינטזה שיזיין אותה, יש בך דברים שמצאו חן בעינייה ואתה סבבה והכל אז היא מוכנה לשכב איתך ולתת לך את ההרגשה שהיא רוצה אותך למרות שהיא הייתה מעדיפה כאן ועכשיו מישהו אחר"

אולי זה חלק מההעדפה שלי למין אוראלי שהוא קצת שילוב בין סקס לאוננות, בה היא יכולה לשכב על הגב ולדמיין מה שבא לה עם מי שבא לה בזמן שהשפתיים והלשון שלי פועלות כויברטור חם רטוב ואנושי. נכון שגם בסקס היא יכולה, אבל שם אתה נוכח יותר מקורח המציאות.

וכולכןם יודעיםות את הכוח המיני של הבטחון העצמי. ולכן כשזו הנחת היסוד, הבסיס לסקס, הוא לעולם לא יוכל להיות טוב. לכן אני לעולם לא אהיה זיון טוב. אולי זיון סבבה והכל.

יפה קצת משונה{קרוסית} - פוסט שקשה לקרוא, ומזדהה מאוד. יש לי את כל הסיבות להרגיש אבל לא מרגישה כך. מהסיבה הפשוטה שאני יודעת שני דברים, שהם אחד בעצם. ראשית, אף אחת לא שוכבת עם מישו כי היא "מוכנה", נשים שוכבות שהן רוצות. שנית, עם רוב הנשים שהייתי (וזה לא כל כך הרבה) ראיתי שהן נמשכות אלי, הן רצו וזה אחד הדברים שמעיפים אותי בסקס. וכאן השאלה שלי, איפה היא בכל העיניין? הפיתרון לתחושה שלך טמון רק בה.
לפני שנתיים
Leaker​(נשלט) - תודה על התגובה המושקעת. דבר ראשון אני חושב שאולי אנחנו נותנים פירוש שונה ל"מוכנה" ו"רוצה". נראה לי של"רוצה" יש סקאלה ואולי הכוונה שלי שאצלי זה נמוך על הסקאלה הזאת. דבר שני, זה משהו שהוא שלי ומולי, בלי קשר לפרטנרית כזו או אחרת
לפני שנתיים
אופק קסומה - ואולי זה רק משהו שאתה מספר לעצמך כדי להזין את המקום הנשלט שבך שמבקש לקבל ביטוי?
ואם לא באמצעות השפלות מאישה דומיננטית, תמיד קיימת האפשרות של השפלה עצמית. שזה לדעתי מה שאתה עושה כאן. אולי לא במודע (עכשיו בעצם אולי כבר כן...).
לפני שנתיים
Leaker​(נשלט) - או שאולי הביצה והתרנגולת הפוכים, ולמדתי עם השנים להצמיח באופן לא מודע תחושות מענגות של נשלט במקום התחושה הלא נעימה הזאת
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י