צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפורי תמנונים

חדשות מהאקווריום
לפני שנה. 19 בנובמבר 2022 בשעה 22:00

אחד הדברים שאני הכי אוהבת בעולם זה edging. לא רק בסקס, לא קשור לבדס"מ, סתם כחלק מהחיים.

בא לי משהו? אני אגרה את עצמי הרבה, הרבה זמן, אעשה לעצמי טיזינג, אתלבט, אתקרב, אתרחק, אגיד לא, לא ואולי בכל זאת כן... אשקול מכל הכיוונים.

בין אם מדובר בארוחת בוקר, ארוחת צהריים או ארוחת ערב.

בין עם מדובר ברומן חדש, בלקנות משהו מטופש בali express, בלבחור יעד לחופשה, בללכת לפגוש חברים, בסתם משהו הכי קטן שאני רוצה לעשות, כמו לראות סדרה, כמו לנשנש, כמו להניח את הראש במיטה...

לא, לא, מה את צריכה לעשות לפני, כדי להרוויח את זה? עשית כבר את היוגה שלך? צחצחת שיניים? האם את מספיק רעבה כדי לקבל את הארוחה הזאת? כמה את רוצה אותה?

וכמובן, כשאני נכנסת למיטה כל ערב, הויברטור כבר מחכה לי מתחת לשמיכה, שמתחת לכרית, שמתחת לכבשה (כי כל אחת צריכה לישון מחובקת עם איזו כבשה. אם את בקינק של דובי, גם טוב. אני רק לא מבינה את אלו שאין להן איזו חיה רכה לישון איתה). 

אז אני נכנסת, וכבר שעות שאני משחקת עם עצמי מתחת לשולחן, נוגעת לא נוגעת, ואני כבר כל היום קצת רטובה, אבל לא הרשיתי לעצמי, כי נו נו נו, לא מאוננים באמצע היום, רק אחרי שסיימת את כל המטלות שלך והרווחת את הזכות. 

ואז מותר לקחת בחיל ורעדה, וללחוץ על הכפתור, ולהעביר אותו למצב שבדיוק את אוהבת, להכי חלש, כי את הרי כבר יותר מדי מרוגשת, וטיפה לשחק, וטיפה להתגרות, וטיפה להרחיק, ואז שנייה לפני שוב לצנן את עצמך, ולהרחיק ולקרב, ולגעת פה ושם, להעצים את התחושה בגוף, לתת לה להתפשט, ורק כשהיא כבר מפושטת, וכשבראש שלך תסריט מלא ומגרה ואכזרי שמתאים בדיוק למה שאת צריכה, וכשהבנת איך בדיוק את רוצה את זה עכשיו, ועל מה לשים את הפוקוס, ואז את מרגישה, עם הפוקוס שבתוך הראש, על הסצנה שהכנת במיוחד לעצמך בראש שלך, איך הראש מזרים לגוף והגוף מזרים לראש ושני הזרמים נפגשים ומתפוצצים בבטן שלך ומעוותים לך את כל הגוף ועוצרים את הנשימה ובבת אחת כל המתח של יום שלם, של ציפייה, של ניסיון להיות ילדה טובה, מגיע לשיא של עונג ואושר ושמחה, ואת הולכת לישון מותשת ומחויכת. מחובקת עם הכבשה. 

 

מתיר ייסורים - כשאתה מגלה. נשמה תואמת... בחיי הקטע של האדג'ינג הוא הכי הכי..
תחפשי בגוגל:
תענית הראב"ד
לפני שנה
KinkyScientist - אדינג זה הדבר הכי טוב בבגסמ בפרט ובסקס בכלל
כתוב נפלא ומחרמן ❤️
לפני שנה
VANIR - מת על זה
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י