ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

רק אחד ודי.

מתי כבר תבוא הזפת השחורה הזו? החמה? שקוברת מתחתיה את הכל? ואיפה הקבלן הפנימי הזה, שיידע להגיע כשצריך אותו, להקים מחדש את החומות, הביצורים, אלו שיגנו על הלב שלך, אלו שאתה כבר יודע, שבו בזמן, הם גם הכלא שלך?
ועד אז - אתה קם בבוקר. קם, טכנית, כמובן, כי זה לא בדיוק שישנת בלילה. ומשם את ממשיך - גוף ריק. כמו קליפה. שפועל אינסטנקטיבית, ומגייס מעט אדרנלין כשצריך. מעט. כי זה מה שנותר. ואפילו לא בא לך תחליפים זולים. לא כי הם זולים. הם לא, בעצם. אבל הם תחליפים - רגעיים. להשביע את הרעב ולהקל על הכאב. כמו סם. כמו אותן 15 שניות של עונג מטורף, שלעולם לא יהיה כמו בפעם הראשונה, אבל למשך שעתיים - ייקל על הכאב. לא תרגיש.
ואתה נלחם. בעצמך. עם לב שותת דם. מרגיש חוסר אונים, וחייב לתפקד. המסיכה ההיא, שפשטת, סוף כל סוף, לפני שנים, כבר לא מתאימה למידותיך. רואים את העצב. שומעים בקול. החיוך, עצוב כל כך. ואתה עירום. לגמרי. וכל כך לא אכפת לך. רק להמשיך לתפקד. רק לא לחזור למכהי התודעה האלו, שפעם היו החברים הכי טובים שלך, למשך גרם אחד או שניים. או שלושה, ולמשך כמה שעות.

אתה הזה, הוא אני.
לפני 3 שנים. 1 במאי 2021 בשעה 9:00

הדמיון של הילדים, תמיד מרתק. הוא מרתק, ואנו בכלל שכחנו, איך גם אנחנו היינו כאלו, לפני שידע הרס לנו את רובו. טוב. כמעט לכולנו.

ילד, כשיראה ציור או בכלל, דבר מה אמורפי, יוכל להגיד שזה דומה ל...וייתן כמה וכמה דוגמאות. ואנחנו? אחת. גג שתיים.  הידע בא על חשבון הדמיןן.

 

***

 

וגם התמימות. החיים מצלקים אותנו. אנחנו חווים. שומעים. קוראים. אנחנו צבועים; שומעים על "בגידות", נשבעים שלא "נבגוד" ועושים זאת. או רוצים, אבל מפחדים להיתפס. תולים את המניעה במוסריות, עלאק.

אפילו המילה - בגידה, היא צביעות. בוגדים צריך להרוג, לא? לתלות בכיכר העיר. 

***

מתי מבינים? מתי מבינים שאין שחור ולבן, וגם גוונים של אפור - לא באמת מסוגלים לצייר פיסות חיים? מתי מבינים שתאים זוגיים, לא חייבים להיות רק זוגיים, ותא משפחתי יכול להכיל נספחים, חלקם חסויים? מתי נעריך, בלי שיפוטיות מתחסדת, את אלו שיכולים להיות גם וגם? כי הם רוצים לחיות? ולהרגיש? וכי אישה אחת לא יכולה לתת ה כ ל, או שגבר אחד, מושלם ככל שיהיה, לא יוכל לתת, הכל?

מערכת יחסים היא לא  one stop shop. 

מי שחושב אחרת, צבוע. מי שכאן מצא זוגיות כזו - הוא בר מזל.

 

***

 

ומה עושים כשנמצאים על סיפו של מסע? מישהי שפורטת על כל נים בלב? בנפש? מישהי שהיא באמת... נקייה, מלאת תום, עד שלקח לי חודשיים לקלוט, שיש דבר כזה? ומי יקרה, כשאראה לה את המכתשים? לא את המקומות הפגועים. אותם היא כבר מכירה. אלא את התוצאות? 

 

והאם הפעם, יקרה מה שלא קרה? האם לוותר מראש, תחת ביסמא אבירית של - מגיע לה מישהו אחר,שהוא לא אני- או להאמין, עוד פעם אחת, שיש דבר כזה. נו, אתם יודעים.

 

***

 

הלוואי שהייתי רואה בי, את מה שהיא רואה. כך היה לי קל יותר להאמין.

 

 

 

 

בכוח המוח{Aion} - מה זה, ממתי יש לך בלוג פעיל? איך זה שאני לא מעודכנת? יש לי לעשות כאן עבודה של השלמת קריאה.
לעניין עצמו: תראה לה הכל. אל תחליט בשבילה מה טוב לה. אל תהרוס לכם, בגלל מחשבות פנימיות שהתפקיד שלהן לחבל לך בכל דבר טוב. }{
לפני 3 שנים
גל1973​(נשלט) - הכל? ממש ממש הכל?
תחשבי שוב.
והוא פעיל פעם ב...
לפני 3 שנים
בכוח המוח{Aion} - הכל הכל, מה יכול להיות?
לפני 3 שנים
גל1973​(נשלט) - את צודקת..ובכלל, להסתיר זה קשה. מנסיון.
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י