סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הפנקס הקטן

רשימות שליטה
לפני 4 שנים. 22 במאי 2019 בשעה 23:24

*11*
אני רוצה לראות את הבולבולון שלך זקור. תתקשר אליי בוידאו בעוד 5 דקות, עד אז אני מרשה לך לגעת בעצמך אבל רק באצבע ואגודל, ברור? כן.
וואי את כל כך מטריפה אותי.
אני עוצר הכל. מתיישב על הרצפה ומאונן את הזין שלי באצבע ואגודל, זה מתסכל ומחרמן, אני רוצה מגע מלא, אחר, חזק ואינטנסיבי כמו שאני רגיל להביא ביד כשאני לבד עם עצמי, אבל אני מציית וזה רק מדליק יותר, אני מתעורר והחרמנות פועלת בי דרך המוח, המגע רק נלווה. תוך כמה דקות אני זקור וזקוף לפקודתך, כמו אבן, כמו טיל. אני פותח את הווצאפ, מדליק את המצלמה ומחייג אליך. אבל את לא עונה.

הלב שלי דופק חזק. אני בצפיה והתרגשות. את בטח מחפשת מקום לענות לי בוידיאו. את בחוץ וזה יכול להיות לא פשוט לקבל שיחת עירום בפומבי.
דקותיים אחרי והטלפון מצלצל. אני עונה עם מצלמה פתוחה אבל לא רואה אותך. רק שומע. אין לי מושג איך את עושה את זה, אבל אני לא במצב לשאול.
חמוד, תראה לי את הבולבולון שלך. יופי. תראה לי איך נגעת בעצמך. אצבע ואגודל. אני שומע את הצחוק המתגלגל שלך. אוקיי, די מספיק. כלב טוב. אני בטוחה שפתחת את הפנקס הקטן. נכון? כן גברתי. לא חשבתי אחרת. למזלך, אני סלחנית ולא אעניש אותך על החטטנות הזו ללא רשות. כמו שראית, ציפתי לזה. הפנקס הקטן הזה הוא מתנה בשבילך. אתה תכתוב בו כל יום. אם לא אגיד לך אחרת אתה מחזיר אותו למקומו. הוא אמנם מתנה בשבילך אבל הוא ישאר על השידה, כמובן שאני אקרא בו מתי שארצה. עכשיו תתחיל ותכתוב. אני רוצה לקרוא רשימה מפרוטת של 10 סיבות להעניש אותך.

*12*
הבנת? כן המלכה.
כל כולי מחשבות מתרוצצות, אני רוצה לשאול אותך איפה את, מה את עושה. לא מבין איך הגעתי למצב הזה, הלשון שלי קפואה ואני לא מסוגל להוציא מילה.
את שואלת, יש לך מה לומר?
מתי את חוזרת? אני מצליח להוציא.
יותר מאוחר. סיימת את המטלות שלך?  כמעט.
אוקיי. אבדוק אותך. כשתסיים והכל מושלם, תרשום בפנקס ואתה מושחרר, תהיה מוכן לחזור החל מ19 בערב.
כן המלכה. (אני מרגיש מטומטם ולא מצליח לומר מילה נוספת).
תגיד, את אומרת. מה אתה סתום? השיחה איתך מסתכמת בכן המלכה, לא המלכה? המוח שלך נמחק או מה? אתה יותר מידיי מתרגש לדבר איתי? טוב סתומי, אני מאד נדיבה וגם בזה אעזור לך. לפני שתצא תרשום גם בפנקס 2 עמודים אינטואיטיבים, אני רוצה לדעת מה השיט שמתרוצץ בראש שלך.
אני מבין ומאשר. כבר לימדת אותי על כתיבה אינטואיטיבית, זו שזורמת מהראש לדף נטול מחסומים. זה החלון הכי חשוף לנשמה ואני בשוק שאת מבקשת להכנס כך לראשי.
את מסיימת את השיחה ואומרת. בהצלחה בכתיבה חמוד, תהיה זמין  ותגיב מייד אם תקבל ממני הודעה.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י