סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הפנקס הקטן

רשימות שליטה
לפני 4 שנים. 23 במאי 2019 בשעה 23:44

*13*

הנחתי את הטלפון וחשבתי. וואו איזה אפס אני, איך הגעתי למקום הזה? ניצני מרדנות התחילו לפעפע במוחי, בא לי לברוח, לעזוב הכל ולהעלם לה. מה פתאום שהיא תקבע לי? אני לא מוכן להיות כל כך חשוף מולה! חשבתי לעצמי, בעודי מנקה את השירותים שלך, הרגשתי כל כך מושפל. אבל באופן מוזר, הזין שלי היה מרוגש מהעניין. אני חרמן עלוב. סיימתי לנקות והתיישבתי לכתוב-
10 סיבות להעניש אותי:
1. לא הורדתי את מכסה האסלה.
2. נגעתי בעצמי בלי רשות.
3. לא התקלחתי לפני שבאתי אליך.
4. באתי אליך בידיים ריקות.
5. התמהמהתי ולא הגבתי להודעות בזמן.
6. לא הייתי זמין עבורך כשרצית שאשרת אותך.
7. שכחתי את מקומי והתחצפתי אליך.
8. חיטטתי בדברים שלך ופתחתי את הפנקס בלי רשות.
9.ראיתי פרק בסדרה בלעדייך.
10. סתם, כי בא לך ואני שלך.
חשבתי על זה... יש עוד מלא סיבות. אולי שכחתי משהו חשוב. הרי את הולכת לקרוא הכל. המשכתי וכתבתי את מחשבותיי על הדף, השארתי את הפנקס על השידה כפי שנדרשתי. כשסיימתי נעלתי את הבית ויצאתי לעבוד, בדרך קיבלתי ממך הודעה קולית.
אתה מאד מרוכז בעצמך ובטוח שהסיפור הזה הוא עליך, יש לך טעות חמוד. היום אתה תחשוב על דרכים שונות לפנק ולהפתיע אותי, אני רוצה שתהיה יצירתי. נתחיל בזה שבערב אתה מגיע אליי עם מתנה נדיבה. מאד לא כדאי לך לאכזב אותי.

*14*
הסיפור באמת לא עליי, הרי היא הרבה יותר מעניינת ממני.
יפהפייה הורסת, אסטרטיבית, פקחית ודעתנית, אחת שיודעת, כך אומרים עליה. החברות שלה תמיד נושאות אליה מבט, סוג של מלכת הכיתה במציאות התל אביבית שלנו. בשלב מאוד מוקדם בחייה היא קלטה איך לסובב בחורים על האצבע הקטנה, גברים נפלו שדודים סביבה, מחזרים אחריה באובססיביות, היא שיחקה בהם כמו בפליימוביל, חותכת אותם בלשונה החדה, נהנית לראות איך הגבר הקשוח שניצב מולה נמס ומתפתל.
השמועה אומרת שפעם היא השאירה גבר לעמוד מחוץ לדלת ביתה במשך 3 שעות, עד שיצאה אליו בנונשלנטיות ואמרה לו, בוא נלך לשתות.
האמת שזה התאים לה. היא לא ספרה בכלל את המין הגברי, "שימושיים או מיותרים" כך היא נהגה לומר. השאלה רק מה היא עושה עם יצור כמוני? כנראה שמשהו השתנה אצלה עם השנים. הגישה שלה הפכה ידידותית יותר, היא כבר לא משתמשת ומנצלת, עכשיו היא לוקחת פרוייקטים ונהנית לעצב את הגברים שלה, לאלף אותם להיות ג'נטלמנים ומשרתים איכותיים.  זה בדיוק התפקיד שייעדה עבורי, כך אמרה לי כשנפגשנו בפעם הראשונה.

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י