בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

משהו קרה לסנואודן

לפני 4 שנים. 17 במאי 2019 בשעה 13:27

את נערה סינו-יפנית, אבודה בדרום סין, סובלת מחרדה חברתית, הפרעת אישיות גבולית וחיבה מוגזמת לכדורי שינה. את רוצה גבר בגיל העמידה שיקח אותך תחת חסותו, ישכן אותך בדירתו ויתעלל בבשרך. בינתיים יש לך אותי, אבל הזרועות שלי קצרות מלחבק אותך. אני גם לא עומד להתעלל בבשרך, אלא אם תבקשי ממני להכין לך שניצל או משו. אני אלקק אותך מכף רגל ועד ראש בשמחה (בעיקר מכף הרגל), אבל לא אנשוך. רק בפטמות ובאוזן, וגם זה בעדינות. את פנטזיות השליטה שלך תאלצי לממש על המערביים שאת פוגשת בטינדר, ותקווי שתזכרי משהו ביום למחרת, כי הזולפידם עושה לך דברים מוזרים להיפוקמפוס. ממני תקבלי רק עדינות וחמלה. וג'וינטים. כל הג'וינטים שתרצי, ואז דוגי בעמידה עד שתתעייפי וליקלוקיי פותות עד שתתרצי. 

"אני מתגעגעת לזה," את אומרת לי בכל ערב.

אני לא הפנטזיה שלך, אבל לפעמים המציאות עולה על הדמיון, ומזיינת לו את הצורה. 

עלטה - המציאות בהחלט מזיינת לנו את הצורה, כל פעם בוואריציה אחרת. זו הסיבה שאני מעדיפה להישאר פוסטמודרניסטית חסרת גבולות. (לגבי הניאו מרקיסיסטים, כבודם במקומם מונח).
לפני 4 שנים
סנואודן דאשתקד - נותר רק לייחל שהפוסט-פוסט מודרניסטים והרטרו-ניאו-מרקסיסטים ידעו להרים את שאריות הדמיון מהרצפה יום אחד, ויחזירו למציאות זיון אחד אפיים 3>
לפני 4 שנים
עלטה - יפה.
נכון לעכשיו המציאות מחזירה להם זיון אחד אפיים. ושאריות הדמיון נמוגות בתעלות הביוב. אבל אני אופטימית.
לפני 4 שנים
סנואודן דאשתקד - אז שני זיונים אפיים; או אפילו שלושה. למה לקמוץ בזיונים? ומדוע להגביל אותם לאפיים, בשעה שידוע היטב לכל למך שיש לנו רק אף אחד, אך חמישה נקבים בראשנו, ועד שניים בזנבותינו. השאירי זאת לפוסט מודרניסט הבזוי לזנבני כך בצבטותיו. וכבר אמרו חכמינו חז"ל יהי זכרם ברוך: אין מפטירין אפיקומן בשעת הסעודה.
לפני 4 שנים
עלטה - אחר הפסח. אבל מה זה משנה לפוסמודרניסט? אצלו כל השנה לא אוכלים קינוחים ומיני תרגימא אחר אכילת בשר הקרבן
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י