לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

משהו קרה לסנואודן

לפני 4 שנים. 17 במאי 2019 בשעה 22:33

התראה בטלפון הזכירה לי שעברו כבר שלושה חודשים מאז שעזבת, ושאני צריך ללכת להבדק. היו לך פה שני זיוני טינדר, וכמובן שוויתרת על קונדום כי "אתם הישראלים, נופל לכם כשאתם מנסים להלביש. אולי זה בגלל שחתכו לכם את השפיץ." וואלה, אולי את צודקת, כי גם אני עד לפני כמה שבועות לא הצלחתי להחזיק אותו עומד עם גומי. ועכשיו כשאני יודע את הסוד אני מתלבט איך לעשות מזה כסף, כי יש לי אף גדול וחתכו לי את השפיץ, וכל מה שמעניין אותי זה כסף, כי אין לי ממנו כלום כרגע. 

כשחזרת מהטינדר הראשון הרגשתי מאוד מפוחד וחסר ביטחון. בראש שלי רצו כל הסרטים הטיפוסיים למוח לטאה-גברי. הזין שלו בטח גדול משלי, עבה יותר, והוא יודע להשתמש בו במומחיות מעוררת קנאה. הוא מבוגר ממני, ואני יודע שזה עושה לך את זה, והוא הלעיט אותך בעוגיות חשיש שהוא אפה בעצמו. סיפרתי לך הכל. את כל הפחדים הלטאתיים, והגדול מכולם: שתרצי לעבור להשתכן אצלו לשארית שהייתך בארץ הקודש.

חיבקת אותי ואמרת שאני מדבר שטויות, שיש לך שריטה במוח ושאת חייבת לעשות משהו דפוק ומטורף כל כמה זמן בשביל לשחרר קיטור, אבל את תמיד תרצי לחזור אלי אחר כך. שאין לי תחליף ושאומנם היה לך נחמד לדבר איתו והעוגיות העיפו אותך למציאות נפרדת, אבל זה היה כיף רק בגלל שידעת שביום ראשון את חוזרת לזרועותיי. והזין שלו באמת היה מרשים, אבל הוא לא ידע להשתמש בו בצורה מיוחדת, ואפילו דחף אותו פנימה לפני שהיית רטובה והכאיב לך, ובכלל את לא חסידה של איברים גדולים מן הממוצע, כי הפות האסייתי הקטן שלך מתקשה להתמודד איתם.

יותר מאוחר, כשכבר היה מוקדם, ואת היית חצי ישנה ומסופקת, לחשת לי שאולי את לא צריכה לספר לי את זה, אבל האמת היא שבזמן שהוא זיין אותך את עצמת עיניים וחשבת עלי.

בפעם השניה שנפגשת איתו קינאתי קצת, אבל לא יותר ממה שאני מקנא בכל אחד ברחוב שנראה לי מוצלח ממני. ובאותו הזמן גם ריחמתי עליו טיפה. חזרת עם שקית עמוסת עוגיות שהספיקה לנו לשלושה ימים של מציאויות נפרדות. 

אחרי ההתראה נכנסתי לאינסטגרם שלך. אני כמעט אף פעם לא נכנס לשם, ואני חושב שבכלל שכחת שאני יודע שיש לך. בסטורי שלך ראיתי תמונה של החדר שלי, עם הכיתוב: המקום שאני הכי אוהבת.

אני מתגעגע אליך.

 

diangelo​(שולט) - עכבר?
לפני 4 שנים
סנואודן דאשתקד - יותר סנאי מאשר עכבר, אבל אולי אני מפספס את כוונתך?
לפני 4 שנים
diangelo​(שולט) - לא משנה. עלה והצלח.
לפני 4 שנים
Britney Bitch - אפילו לא דומה. ככ קשה לך המציאות שבה יש יותר מזכר אחד שיודע לכתוב (אף אחד מהם הוא לא אתה).
לפני 4 שנים
diangelo​(שולט) - ילדה (היית מתה. רק באינטלקט). מכתבים? מי עוד פה באובססיה על מכתבים? אפילו רוזווד הפתיין הזה עוד לא הבין את הפונציאל הזה.
לפני 4 שנים
Britney Bitch - קונור. דא.
לפני 4 שנים
עלטה - מקסים. מוסיפה אותך לרשימת הבלוגים המועדפים הדי מצומצמת שלי
לפני 4 שנים
סנואודן דאשתקד - הו 3>
תודה
לפני 4 שנים
עלטה - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני 4 שנים
James Bondage​(מתחלף) - כמה אמת, כמה בדייה? והאם אתה עדיין במלכוד 22?
לפני 4 שנים
סנואודן דאשתקד - אמת ובדייה הן בעינו של הקורא. Do with it as you wish.
ולא, כבר לא במלכוד, היה לי שם קר ;)
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י