לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 20 בינואר 2021 בשעה 10:47

היא מתפשטת ונכנסת למיטה ומיד נצמדת אליי. התגעגתי כלכך לתחושה הזאת של גוף לגוף. "תרטיב אותי כי אני צריכה שתזיין אותי", היא אומרת בצורה ברורה. אני חוקר את גופה עם הידיים והשפתיים. מלטף, מנשק, מלקק, יונק, נושך. היא שוכבת ונותנת לי את כולה, נהנת מהמגע שלי. 

היד שלי מתמקדת בדגדגן שלה והיא מתפתלת וגונחת. הרבה זמן, יותר מדי זמן, לא היינו במצב הזה של אינטימיות. אני מרגיש את הרעב שלה, מרגיש את הצורך שלי. אני מחדיר אצבע והיא כבר רטובה. הרטיבות הזאת מטריפה לי את החושים. "תלקק" היא פוקדת שוב ואני מלקק את המיצים שלה מהיד שלי בתאווה. "אני טעימה לך ?" היא שואלת ואני מסמן "כן" עם הראש וממשיך ללקק אותה.

היא מפסקת רגליים ומזמינה אותי אליה. אני מצמיד את הזין שלי אליה והיא לוקחת אותו בידיה ומשפשפת את הדגדן שלה. אני מסתכל עליה, היא סקסית בטירוף ככה ואני בוער. מטריף אותי שאני כלכך קרוב אבל כלכך רחוק מלהיות בתוכה. היא מחדירה אותי לתוכה ויש התרגשות אדירה אבל אז הטלפון מצלצל.

אנחנו מתעלמים אבל הטלפון ממשיך לצלצל. בצד השני של הקו ליאור מפיקוד העורף. הוא מזמין אותנו לבצע בדיקת קורונה ולוקח איתו את האינטימיות, התשוקה והזקפה.

יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - 😔
לפני 3 שנים
Truth Seeker - זה בדיוק מה שהקורונה עושה. הרבה מאיימת, ובעיקר לוקחת מאיתנו את כל מה שכיף.
המסקנה: להמשיך לחיות, ולא להקשיב לליאור מפיקוד העורף.
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - אם החיים שלי ושל האהובים שלי חשובים לי, אז צריך לשמור על הבריאות שלי ושלהם. אני לא אתמודד עם המחשבה שבגלל שזרקתי זין על ההנחיות, מישהו מהיקירים לי ידבק וימות. זה קורה כל יום, זה קרה לאנשים שאני מכיר. זה אומר שבמסגרת המגבלות צריך להתאמץ יותר לנצל את הזמן לדברים אחרים שלא יוצא לנו לעשות בשגרה. עם כל הקושי שלהיות בבית עם הילדים כמעט 24/7 (בכל זאת אני עובד חיוני) אז מוצאים זמן להיות כולנו ביחד. מתי אכלתי צהריים באמצע השבוע עם הילדים ??איזה כיף זה !!! מתי סגרתי את המחשבושמתי את הטלפון בצד והעברתי צהריים שלמים במשחק עם הילדים ?? אז נכון לא נשאר הרבה כוח וזמן לזוגי ולמיניות, אבל עושים את המיטב ואחרי שנחזור לשגרה,, נשלים פערים במיטה, בסלון, במקלחת...
לפני 3 שנים
לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - ליאור הזה...נו...!
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י