שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 24 בינואר 2021 בשעה 5:00

זה היה יום משפחתי משמח במיוחד, למרות שחרגנו קצת מהגבולות השגרתיים, אבל מדי פעם מותר לשחרר את הרסן. ימים כאלה הם תמצית החיים והאושר הכי מזוקק שקיים.

"תחבק אותי עד שארדם", היא מבקשת ומסתובבת. אני מסתובב איתה ומחבק אותה. היא מזיזה לי את היד ואני לא מבין מה היא רוצה ובטעות היד שלי נוגעת גבוה מהבטן ומגלה פטמה חשופה. אני נוגע שוב, רק כדי להיות בטוח שזיהיתי נכון וצדקתי. לבינתיים היא שולחת יד אל התחתונים שלי. 

אחרי המקלחת, רציתי ללבוש משהו שארגיש קצת יותר נעים, ככה לכבוד שבת אבל לא הצלחתי לבחור, אולי התקופה הזאת בלי הוציאה לי את חשק ?! 

אז הפטמה שלה בין האצבעות שלי והזין שלי באצבעות שלה. "אתה תשאר קשה אם ארכב עליך", היא שואלת. "אני חושב שכן, אבל בטח אגמור בשניה", אני אומר בכנות ויודע שאני מבעס אותה ואותי. "אז תגמור, אל תתאפק", היא אומרת ומאוננת לי במרץ. "לאאאאאאאאאאא", "לאאאאאאאאאא", אני צועק ויודע שנקודת האל חזור כבר כאן. אני גומר בתחתונים ומרגיש הכי רע בעולם. למה זה טוב כל הגמירות האלה אם היא אפילו לא בכיוון ?! 

אחרי גמירה אני צונח צניחה חופשית לתהומות של בושה, אכזבה והשד יודע מה... לא סתם קוראים לזה מוות קטן, אצלי זה יותר בכיוון של מוות בייסורים והכי עצוב זה בסיפור הזה שאין לי שמץ של מושג איך יוצאים מזה. היא אומרת שאולי כדאי שאמצא לי מישהו או מישהי שיוכלו לספק אותי כמו שאני צריך והיא לא מבינה שאני צריך אותה ושזה לא משחק או תחליף לתשוקה שלי אליה. אני מנקה את עצמי וחוזר למיטה. היא בשלה ואני מצמצם נוכחות עד שנרדם.

בבוקר, אנחנו מתעוררים ביחד היא מושיטה יד ומלטפת לי את הראש, "אני אוהבת אותך, אני רוצה אותך, אני חושקת בך", היא אומרת. "סליחה שפגעתי בך, הכל מאהבה". אני מחבק ומנשק אותה ולא יודע מה להגיד חוץ מ"אני אוהב אותך" ובראש אני מבין שהגיע הזמן לחשב מסלול מחדש.

PeterPup​(אחר) - יש לך זהב טהור בבית. אשרייך!!
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - היא יהלום שצריך ללטש קצת כדי להוציא את כל היופי שלו החוצה
לפני 3 שנים
Netrunner​(נשלט) - שרף אולי תיקנה לעצמך כלובון ודילדו ותזיין אותה ככה ואז לא תגמור, או כזה שמלבישים על הזין.
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - בכללי היא לא אוהבת את התחושה של צעצועים אבל לפעמים אני מלביש שרוול שלא תמיד מונע גמירה (גם קונדום לא עוזר יותר מדי). כלובון היא לא מרשה. האמת שאני מחפש סטרפאון חלול אבל טרם מצאתי משהו שנראה לי שיתאים.
תודה על התגובה
לפני 3 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - שרפי, אני הולכת להגיד לך משהו שאני
מרשה לעצמי להגיד רק לחברים קרובים,
א ת ה ד פ ו ק ? ? ?
זה בסדר אם רק אתה גומר!!!
זה בסדר אם אתה גומר מהר!!!
זה בסדר אם גמרת לפני שהיא התחממה!!!
לא הכל חייבים לעשות ביחד.
בפעם הבאה תדאג לפינוק שלה.
המניעה שאתה כופה על עצמך
רק גורמת לך לגמור יותר מהר.
אוהבת אותך, דואגת לך 💞
וד"ש חמה לה 🌹
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, חברה יקרה. זה כלכך עמוק בתוכי שאני בלופ של חרדה שממש קשה לי לצאת מזה. כאילו העולם תלוי בגמירה שלה. אני מנסה לעבוד על זה ומחכה לתור שלי בסבלנות, אולי עזרה מבחוץ תעזור
לפני 3 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - יש לי כמה רעיונות ותובנות, דבר איתי.
לדעתי אתה צריך לעבוד בשני מישורים.
באווח הארוך לשלוט בגמירה.
בטווח הקצר להבין שזה לא סוף העולם.
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, יקירה !!! אני חושב על זה הרבה מאוד זמן ולצערי זה פשוט לא עובד בשטח, אין לי הסבר הגיוני לזה. אני יודע שהגיע הזמן לטפל בזה הזמנתי לי תור למרפאה ואני אפנה גם לטיפול נפשי כי ברור שיש משהו שהוציא אותי מאיזון. אנחנו קובעים לקפה אחרי הסגר
לפני 3 שנים
StepByStep - נראה שקשה לך מאוד הגמירה המהירה הזו. אתה יכול ללמוד לשלוט בזה. תחפש עזרה מקצועית אפשר ללמוד לשלוט בגמירה שלך ולהאריך מאוד את משך הזמן את היכולת שלך בלי לגמור. וזה יעשה לך הרבה טוב...ונראה לי שגם לה...
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה. אני ממתין בסבלנות לתחר שלי לרופא, לא יזיק ואולי יעזור
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י