שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 4 ביולי 2019 בשעה 8:34

החרמנות קשה לי ביומיים האחרונים.. הביצים שלי מלאות וכבדות והגירוי משבש את היכולת להתרכז בכל דבר שלא קשור לסקס. בימים האחרונים התשוקה שלי אליה מתגברת אולי זה בגלל השהות שלי כאן, אולי זה בגלל כל המסאז'ים האלה שעשיתי לה וההרגשה שהיא קצת רחוקה ממני, פיזית... נפשית היא קרובה מתמיד, אבל חסר לי מגע, חסר לי חיבוק, נשיקות ארוכות, חסר לי להיות בתוכך או סתם להיצמד אליך..

 

הרגשתי צורך להרגיע את החרמנות הזאת לפני שאני נוסע ללימודים."את מרשה לי לגמור עכשיו? מבטיח לפנק אותך בערב", שלחתי לה הודעה בידיים רועדות. "תלבש תחתונים סקסיים ותגמור בתוכם", היא השיבה ואני בהתרגשות שלא תתואר.. היד שלי החלה לשפשף את הזין המתקשה שלי, חושב על איך היא תהייה גאה בי שביקשתי רשות ושאני מבצע את דרישתה. המחשבות החלו לרוץ לי בראש. מחשבות על התמסרות לגוף שלה, על איך מתגברת על הביישנות ומשפילה אותי, הופכת אותי לעבד שלה, לסיסי שלה... מחשבות על מיצי התאווה שלה שנוטפים על פניי, על הסטרפאון שהיא לובשת ומזיינת אותי עמוק וחזק. הזין שלי כבר היה קשה והחל לנטוף ולהרטיב את התחתונים שלי, הסתכלתי על עצמי במראה ולרגע הרגשתי כלכך סקסי, כלכך כנוע ומושפל.. רציתי כבר לגמור ולשלוח לה תמונה שתדע שעמדתי במשימה.

 

המגע היה כלכך נעים וממכר והמחשבות נעו למקום אחר וזמן אחר.. גבר זר, חסון, בעל זין גדול ועבה שמחכה לאהובתי בחדר של מלון לפי שעה. גבר שעוד רגע יחדיר לה את הז שלו לפה וייתן לה למצוץ לו בתאווה, כפי שמעולם לא חשבתי שמגיע לזין הקטן והעלוב שלי לקבל.. היד משפשפת חזק ומהר יותר את הזין שלי מבעד לתחתונים ועכשיו היא כבר עירומה והוא מזיין אותה בעמידה, כמו חיה, רעב לגוף שלה והיא גונחת חזק, זועקת את התשוקה שלה ומקבלת כמות אדירה של שפיך עמוק לתוכה.. היא מחייכת אליו, את החיוך המיוחם, משכיבה אותו ועולה לרכב עליו... הזין שלו מחליק מכל הרטיבות שלה ונצמד לחור של התחת שלה..

 

"מזדיינת בתחת", אני לוחש ובראש שלי הזין שלו כבר מרחיב אותה וחודר עמוק לתחת הגדול והמטריף שלה. היא רוכבת עליו ללא בושה וללא מעצורים, "אני אוהבת את הזין הגדול שלך", היא גונחת ואני מוטרף ומתקרב לפורקן, רק עוד קצת והיא משפריצה בתיאום מושלם עם הגמירה שלו.. היא יורדת לדוגי והוא מאחוריה, הזין שלו זקור, כאילו לא גמר לפני שנייה.. הוא תופס את הקפלים שלה, בדיוק כמו שאני אוהב, אבל הידיים שלו גדולות וחזקות משלי. הוא מעצב את גופה לפי הנוחות שלו וחודר לכוס המורעב שלה.. הוא מזיין אותה עמוק וחזק... הזין שלי רועד ויורה את מטען התשוקה שלי, שפיך חם וסמיך.. הרגשת הסיפוק מתערבבת עם תחושת השפלה, בושה וכניעה..

 

אני בקושי נושם, זקוק לחיבוק מרגיע, "סליחה שהייתי חלש ולא התאפקתי. תודה שהרשת לי לגמור, מבטיח לפצות אותך בערב", אני שולח לה צירוף תיעוד של האירוע המסחרר.  "אתה כזה סיסי כנוע ומושלם, אני אוהבת אותך" מגיעה הודעה דקות מאוחר יותר ואני כבר בדרך החוצה עם פרפרים בבטן...

 

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י