לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 4 ביולי 2019 בשעה 8:34

הפרפרים בבטן ממשיכים לרעיד לי את הנשמה במשך זמן רב מהרגיל, אני לא באמת יודע איך להתמודד עם זה... לימודים, אוסף את הילדים מסבא-סבתא, מקלחות, נרדמים, כלים, שוטף את הבית ואת חוזרת הביתה. אני שולח אותך לספה שלא תדרכי על הרטוב.. מתקרב אלייך לתת חיבוק ונשיקה ואת מנשקת אותי בלהט ומכניסה ידיים למכנסיים שלי והזין שלי מיד מתקשה, "אתה כזה סיסי טוב, מתחשק לי לגמור עליך", את אומרת ואני מרגיש בשמיים, מרגיש כלכך שלם ואהוב מתמיד.

 

מסיים לשטוף את הבית והולך להתקלח והיא מחכה לי במיטה עירומה ומיד מובילה את הפה שלי לפטמטת שלה ואת היד שלי אל הכוס שלה.. אני מאונן לה, כמו שרק אני יודע, ומוצץ את הפטמות שלה ואז היד שלה מלטפת אותי ומגיעה לחור שלי.. אני מפסיק לרגע, "לא אמרתי להפסיק, דילדו, תמשיך", היא פוקדת ואני ממשיך ונותן לאצבע שלה להטריף אותי.. בלי להרגיש אצבע אחת מחליקה לחור שלי ואני מגביר את קצת האוננוץ והמציצה ואצבע שנייה מיד מצטרפת לחור שלי... "החור שלך כלכך דורש זין", את אומרת בזמן שהאצבע השלישית נכנסת בקלות ומבלי שארגיש, "את כזאת זונה רעבה לזין", את אומרת ומטריפה אותי, אני רוכב על האצבעות שלך וזה מטריף אותך ואת גומרת בשקט (מוזר מאוד אבל מתעלם מזה).. 

 

"את רעבה לזין, נכון?", את שואלת ואני עונה כן עם הראש ואת אומרת לי, "תגידי את זה בקול", את פוקדת ואני מיד עונה לך "אני רעבה לזין", את יודעת שלהגיד את זה תמיד מטריף אותי ברמות ומעמיד לי את הזין.. "תרטיב את היד שלי מהכוס שלי ותאונן", את אומרת ויודעת כמה אני אוהב לאונן עם המיצים שלך.. היד שלי חופרת בכוס שלך ואוספת מיצים ומיד מתחיל לאונן בזמן שאצבע רביעית מצרפת לחור שלי.. אני מרגיש את האצבעות שלך מרחיבות וממלאות אותי ומזכירות לי כמה אני אוהב לקבל בתחת... כמה שפשופים ואני מתפוצץ ומשפיך עלייך בלי להתבייש.. את מוציאה את האצבעות ממני ואני מרגיש כלכך ריק לרגע אבל מאוהב בך מתמיד

 

(השלב הבא יהיה לנקות את כל הבאלגן שעשיתי עם הלשון... אם רק אצליח להתגבר על הנפילה הארורה הזאת אחרי הגמירה)

 

bondman​(נשלט){FLR} - התאורים שלך מחרמנים ברמות.
:-)
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י