לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Ka-Sure Studio

סטודיו שיבארי/קינבקו הוותיק והגדול ביותר בישראל. אנחנו מלמדים, מתאמנים, ומופיעים.
אנו גאים להיות מרחב בטוח לכל אלה שרוצים לתרגל שיבארי באחריות ועדיין ליהנות. אתם מוזמנים לבוא וליהנות מאווירה ידידותית, פתוחה ובטוחה יחד עם צוות המדריכים המקצועי שלנו.
לפני שנה. 2 באוגוסט 2022 בשעה 14:38


איך לההתכונן נכון לסשן, כמודל?
אני רואה לא מעט אנשים מתכוננים לסשן קשירות ועושים מתיחות סטטיות.
זוהי טעות נפוצה - שאני רואה חוזרת על עצמה שוב ושוב

אך כמישהי שעוסקת שנים רבות בספורט אף ברמה תחרותית, אני יודעת שממש לא כדאי לעשות מתיחות על שרירים קרים ובאופן כללי לפני פעילות מעמיסה.
מחקרים (אמנם שהתבצעו בעיקר על רצים אבל חלק גם על ספורטאי כח) מראים שמתיחות לפני פעילות גופנית,באופן כללי, מורידות מביצועי השרירים במהלך הפעילות. לינקים למחקרים - בתגובות.

בנוסף, לבצע מתיחות על שרירים "קרים" לא ממש תורם לגמישותם ואף יכול לפצוע. בשיבארי אנחנו מסתמכים גם על גמישות וגם על כוח וזקוקים לשניהם.
אז מה כן?
לפני סשן עושים חימום!

מטרת החימום היא קצת לחמם שרירים אבל בעיקר - לדחוף נוזל סיכה לתוך המפרקים, "להזכיר" לשרירים איך הם עובדים, ולהכין את הגוף לפעילות מאמצת. זה יאפשר לכם.ן ליהנות יותר מהקשירה ולגוף להכיל את העומס - וזה מה שאנחנו צריכים לפני הסשן.

בפועל זה אומר - להפעיל את המפרקים והשרירים, למשל לעשות תנועות סיבוביות בכתפיים, לבצע את תנוחת "חתול\פרה" לגב תחתון, לסובב את הקרסוליים, וכו'. התנועות הקטנות האלה זה מה שמחמם את השרירים, מסכך את המפרקים ומכין את הגוף.

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י