לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

לק"י

נראה מה יהיה, בינתיים בא לי בלוג גם ככה לכיף. אין לי הרבה עניין
לפני 5 חודשים. 26 בנובמבר 2023 בשעה 18:05

אז ככה, 

 

בשנתיים האחרונות אני בניתי והפעלתי מהלך משנה כיוון באישיות שלי.

 

זה נשמע מוזר ומחריד פסיכולוגית, אבל זה לא. בפועל זה היה דבר שרווח לי מאד מכל צד והסב לי בריאות ושלווה נפשית. אני לא ממליץ עליו לכולם, אני רק פורק. 

זה התחיל בכך שהבנתי שקשה לי להתמודד עם היצר, המיניות המועשרת(קינק), ובמקביל להשאר הדוס שאני, לפחות הדוס שאני נראה.

זה הבשיל עם קשרים שהסתיימו ברע כי בנות שיצאו איתי חשבו שאני דוס וגילו שלא והתדרדרנו ונפלנו, לא נעים בכלל. בנוסף, הייתי בצבא במדור שכולו חילוניים, ולא רציתי להרגיש אאוטסיידר כשהיינו יוצאים למקומות על אזרחי. 

 

מוזר לי לכתוב לבלוג מאפס ולנסות להסביר זאת בכתב חח

החלטתי שאני מפריד את האישיות שלי לעצמי, ולאלטר אגו. זה היה בעיקר לעניין הלבוש, אבל גם אישית. בהשראת דברי ר' אלעאי הזקן: "אם רואה אדם שיצרו מתגבר עליו, ילך למקום שאין מכירין אותו, וילבש שחורים ויתכסה שחורים ויעשה כמו שלבו חפץ, ואל יחלל שם שמים בפרהסיא" (קידושין מ.)

ה"אלטר אגו" היה המקום ליצר שלי, לקינקים, לתאוות, בלי לדאוג לחילול ה'. 

בגלל שהשינוי היה דורש שינוי לבוש דרסטי וכו', היה לי אוטומטית קל יותר לשלוט ביצר. ככה הצלחתי להיות שבועיים נקי ושעתיים 'ליפול'. גאוני, כי זה גרם לעצמי שלי להתחזק בדת מאידך בלי הפרעות.

זה התקדם והיתה לי (לאלטר אגו שלי) מערכת יחסים עם בחורה, שהכירה והבינה אותי, והיה איתה נהדר. כשנפרדנו - נפרדנו כאלטר אגו, ונשארנו ידידים טובים.🙃

אחר כך בא עוד קשר שהיה נחמד מאוד, אבל עם בוא אלול אלינו כבר התחזק העצמי שלי מספיק כדי לעודד אותי לעזוב את הקשר, ובתחילת שנה קיבלתי על עצמי להשתדל להחניק את האלטר אגו, ולנסות להיות יותר העצמי הטוב שלי.

 

בכלוב, אגב, המשתמש שלי קיים הרבה לפני המהלך הזה, עוד כשניסיתי לחיות עם היצר בהרמוניה; לא יכלתי לשנות אותו בדיעבד כי חבל, וכי יש פה גם קצת מידע שאולי יועיל ויעודד דתי תועה. (גם בימי עיון נהדרים בישיבה בנושא מיניות ודת לא התערבתי, בגלל ההפרדה🤷🏽‍♂️)

כרגע זה ככה ככה, זה קשה. אני קצת חוזר להיות כאחד האדם, אני נופל ברשת ובברית (כי אין לי מטרה מוחשית מולי, כמו בת זוג לאהבהב) וזו סיבה שישבתי לכתוב את זה כעת. 

 

 

מה צופה לי ההמשך? האם אני אמצא מישהי ואתחתן השנה? [אגב, סופו של האלטר אגו תוכנן להיות אחד מהשניים: א. למות ביום שאתחתן, ב. להתמזג אליי חזרה.]

 

חזקו חברים, אני אוהב אתכם ומאחל לכם כל טוב, ושהקב"ה יעזור לנו ויברך כל אחד בשמו לטובה ושנראה את המציאות בעין טובה.✨

אז כן, כתמיד פה לאוזן ועצה, בס ד:]


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י