ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שייכת

גווי זקוף ראשי מורכן / בבואך לדרוש את ששלך / רקמת בי שייכות / תוחלת שונה לקיום מלא / יצקת את נשמתך לתוכי. התפרסם היום: שוב מקולרת
לפני 18 שנים. 10 בנובמבר 2005 בשעה 8:03

לפני שמונה חודשים כשרק התחיל הקשר של גברתי ושלי, הבהרתי לה שאני ממש לא רוצה לבוא אליה מהמקום של הילדה. רציתי להיות שפחה שבאה מהמקום של האישה המתמסרת. הרגשתי שהמקום של הילדה הוא מקום של בריחה מלקיחת אחריות על הצורך שלי להיות השפחה שלה. רציתי להיות שלה מהמקום הכי שלם, המקום שבא ומתמסר ממקום של חוזק.

אם מישהו היה כותב אליי והמילה ילדה הייתה נכללת במכתב, הוא מיד חטף ממני על הראש.
1. אני לא ילדה.
2. אם הייתי ילדה הייתי רק הילדה של גברתי, ואני לא מוכנה שאיש מלבדה ישתמש בכינוי הזה.

בזמן האחרון הבנתי שהסירוב שלי להתחבר גם לחלק הילדי מולה, להכיר בקיומו, בא מאגו, ובעיקר מפחד. פחדתי להודות בקיומה של הילדה הזו שבי, ההיא שרוצה לפעמים להיות לא רק מתמסרת אלא גם מתרפקת, מוגנת. מהרגע שהבנתי את זה, הרגשתי צורך אמיתי בלהיות גם הילדונת שלה.

ניסיתי לרמוז לה שעכשיו זה בסדר, שאני רוצה, וגברתי הקשיבה, והמתינה לרגע הנכון בו האמירה הזו לא תגרום להתקוממות פנימית אלא לתחושה של הארה, לידיעה שהיא מכילה את כולי.

שלשום בדיוק ברגע הנכון, כשגברתי מעליי, מחבקת את כולי, היא אמרה לי "אני אוהבת אותך ילדה שלי", והבטן התהפכה בתוכי. הרגשתי שעוד שניה אתפוצץ מאושר, שאם עד עכשיו הייתי שלה, אז עכשיו ברגע, אני עוד יותר. הרגשתי הכי מכורבלת בעולם, הכי שייכת.

אתמול דיברנו על זה, סיפרתי לה מה שזה עשה לי. מכתב הבוקר שקיבלתי ממנה היום נפתח במילים "זנזונת, שפחונת, ילדונת שלי". נדמה לי שקראתי את השורה הזו כבר חמישים פעם עד לרגע זה.

פתאום אני מרגישה שלמה מולה. גם קודם הרגשתי שלמה, אבל עכשיו, כשאני סוקרת את התחושות שלי, אני קולטת שההזדקקות הזו באה מהמקום הכי אמיתי שלי, ושאין סיבה לחשוש. רציתי להיות שפחה שונה לגברתי מכל השפחות שהיו לה עד כה, לא להיות לאבן ריחיים על צווארה, אלא לבוא ממקום של מי שיש לה חיים מלאים בזכות עצמה, מי שיכולה להיות לא רק שפחה מתמסרת ולפעמים נתמכת, אלא גם חברה שיכולה להיות בשביל גברתה כשגברתה זקוקה לחיזוק. היום אני מבינה שגם אם אני מניחה לחלק הילדי שבי להיות שלה, זה לא הופך אותי לתלותית, (כי הרי תלות קיימת ברגע שיש אהבה, וזה רק עניין של מינון), זה פשוט להביא אותי לגברתי בשלמות על כל רבדיי, יכולותיי וצרכיי.

אני מאושרת שאני מסוגלת להיות לגברתי שפחה שהיא גם אישה, גם חברה, וגם ילדונת, ועוד יותר משאני מאושרת על המסוגלות הזו, אני מאושרת שגברתי יודעת לא רק להכיל אותי, אלא שהיא הביאה אותי להכלה שלי את עצמי. אני מרגישה שלמה עכשיו.

תודה גברתי.

שקט חזק​(שולט) - זה נפלא, קלייר.
לברוח מהילדה שבך זה לא לברוח מאחריות כמו שחשבת. זה לברוח מחלק מהותי וחיובי. מי שמוותר על הילד שבו מוותר על אותו דבר קטן שעושה אותו חי, סקרן, רוצה, לא מוותר, רודף אחרי החלומות שלו במקום להבריח אותם.
אני שמח לשמוע שאת מרגישה ככה ומודה בזה, ועל זה.
לפני 18 שנים
קלייר​(נשלטת) - כן ידידי, בדיוק כך :)
לפני 18 שנים
kael - מרגש.

}{
לפני 18 שנים
קלייר​(נשלטת) - }{}{
לפני 18 שנים
scarlettempress{L} - ושוב אני מזדהה איתך :)
זה כל כך מוזר... כל הזמן נתתי לעצמי לברוח למקום הזה של הילדה, ורק לאחרונה הבנתי שזה אולי היה לי נוח אבל בעצם אני שונאת את זה שהסביבה רואה בי ילדה - וזה מבוסס רק על המראה החיצוני שלי. אני רוצה שיכירו בי כאישה. ובת הזוג שלי לחלוטין הכירה בי ככזאת. וזה אירוני, כי דווקא עם זאת שמוציאה ממני את האישה, שמלמדת אותי על הכוחות שיש בי, שלא נותנת לי לברוח - דווקא היא זאת שאני נותנת לה ללא שום סייגים לראות גם את הילדה שבי ולקרוא לי "ילדה שלי, תינוקת שלי" - וזה נפלא.
לפני 18 שנים
Belisana​(שולטת) - אהובה שלי, אני כל כך שמחה שיכולת לומר גם את המילה הזאת. גם לי היה פחד לקחת אותה, כשם שלך היה פחד לתת אותה. אבל הכל קורה בדיוק בשעה הנכונה
ואני אוהבת אותך בכל דרך בה את נותנת אותך לי ובכלל.
לפני 18 שנים
קלייר​(נשלטת) - אני שמחה ששתינו הפסקנו לפחד גברתי. ותודה שהיית סבלנית איתי. אני אוהבת אותך גברתי, וגם כשאת לוקחת אותי, את תמיד נותנת, זה מדהים.
לפני 18 שנים
משרתת​(נשלטת){גבירתי} - אולי זה לא אותו דבר אבל אני מהתחלה אהבתי שגבירתי קראה לי ילדה וגם עכשיו אני אוהבת את זה מאוד. אני גם אוהבת שהיא קוראת לי "משרתת" או "משרתת שלי" אבל אני חושבת שהכי חשוב זה הטון של הדיבור כי גם כשהיא קוראת לי בשם שלי אבל עם הטון הסמכותי שלה זה מצמרר ומרעיד אותי.
לפני 18 שנים
קלייר​(נשלטת) - אני יודעת משרתת, אבל שתינו באות ממקומות מאוד שונים אל ההתמסרות. ועדיין, אני ממש מתענגת על כך ששתינו הפכנו לקוראות הדוקות האחת של השניה.
והטון... הטון עושה את כל ההבדל :))) אוף, יש להן את היכולת הזו לצמרר את הנשמה :))
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י