בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שייכת

גווי זקוף ראשי מורכן / בבואך לדרוש את ששלך / רקמת בי שייכות / תוחלת שונה לקיום מלא / יצקת את נשמתך לתוכי. התפרסם היום: שוב מקולרת
לפני 17 שנים. 12 באוגוסט 2006 בשעה 12:39

ישבנו אצלי - גברתי, אני וחברה משותפת. כששתי דומיות משוחחות ביניהן על סשנים, כשגברתי מדגימה לחברתה כיצד מחדירים מחט בשד השפחה, וכשהשפחה גולשת לה אל הרצפה כדי לשבת לרגלי גברתה, האווירה מתחממת במהירות 😄

בתוך שניות הרגשתי באצבעותיה של גברתי עוברות בשערי, מלטפות אותו, אוחזות בו, מושכות... בתוך רגעים ספורים הרגשתי איך יכולתי לנהל שיחה מתדרדרת לגניחות חשק בלתי נשלטות.

עוד לפני שזה קרה שוחחנו כולנו על הרצון של אותה חברה לחזות בסשן שלנו, לראות ספייס. מראש הובהר שלא אתפשט לידה. מעבר לזה - הכול הושאר בידיה של גברתי.

"קלייר עד היום לא פגשת ב-ק' ואחרי שסיפרתי לה עלייך את לא הולכת לבייש אותי בשתיקה. סיפרתי לה שיש לי שפחה אינטליגנטית שיכולה לדבר על הכול. קדימה שפחה שלי, אני רוצה לשמוע אותך משוחחת קצת ולא מביישת את גברתך." אמרה גברתי ומשכה את אליה את ראשי אוחזת בשערותי, מותחת אותן, משחררת ומותחת שוב. הרגשתי את הבינה מתאדה מראשי כשהתשוקה התדפקה עליו בעוז.

"גברתי קצת קשה לי לחשוב על נושא במצב הזה." מחיתי כשאני מתפקעת מצחוק.
"מה זאת אומרת?" התעקשה גברתי, "יש לי שפחה אינטיליגנטית. את לא תביישי אותי ותוכיחי ל-ק' שאת לא. נכון?"
"לא גברתי." גנחתי צוחקת אל משיכת שיער נוספת, "אני נשבעת שאדבר על הכול רק בבקשה תבחרי את נושא, אני לא מסוגלת לחשוב עכשיו."
"לא מקובל עליי." שמעתי את הצחוק בקולה של גברתי, "אני צריכה לעשות בשבילך את העבודה? נראה לי שאולי את זקוקה לסטירות שיעזרו לך לחשוב..."
"כן גברתי בבקשה." עניתי ונשאתי את פניי אליה. בתמימות רגעית ולא אופיינית לי, חשבתי לרגע שהסטירות ימקדו אותי באיזה שהוא נושא שיחה.

הן לא.

כל אחת מהסטירות שספגתי גרמה למבט להזדגג, למפלס החרמנות והצחוק לטפס, וליכולת המינימאלית לנהל שיחה להתפוגג.

"אני מחכה שפחה שלי." הבהירה לי גברתי, "אני מחכה שתשוחחי עם ק'."
"על מה גברתי?" צחקתי ביאוש.
"את לא מצפה שאני אמצא לך נושא." נזפה בי גברתי, "מי השפחה פה, אני או את?"
"אני גברתי."
"אז?..."
"גברתי המוח שלי כל כך סתום עכשיו שאני מסוגלת לדבר רק על פוליטיקה." עניתי מייחלת לעזרה מאחת מהן, אבל ק' רק ישבה והביטה בנו, ולגברתי לא הייתה שום כוונה לסייע לי.
"אז בואי נדבר על פוליטיקה." פסקה גברתי.
פוליטיקה?... חשבתי בדממה, מה לעזאזל יש לי להגיד על המצב כשכל מה שאני מסוגלת לחשוב עליו זו החרמנות שלי.
"הצחיק אותי לקרוא היום שארה"ב וצרפת סיכמו ביניהן על תנאי הפסקת האש בינינו לבין הלבנונים." הצלחתי להיזכר בכותרת שגרמה לי לפרוץ בצחוק בצהריים.
"ו?..." הקשתה עליי גברתי.
"גברתי אני לא מסוגלת לחשוב עכשיו." הודתי מיואשת מהמצב כשידה נשלחה שוב אל שערי ומשם אל שפתיי.
"אז תמצצי את האצבעות שלי שפחה שלי." הורתה לי גברתי, "אם הפה הזה לא מסוגל לדבר לפחות נראה איך הוא מוצץ."

אני אוהבת שהאצבעות של גברתי חודרות את השפתיים שלי, בועלות לי את הפה. אצבע ושתיים, ושלוש אצבעות עמוקות בתוכי.

אני גונחת, יונקת מלקקת את אצבעותיה אבל גברתי אינה מרוצה. היא שולפת את אחד מהדילדואים הפלוריסנטים שקנינו בעבר ונותרו חסרי שימוש במגירת שידת המיטה, ודוחפת אותו אל פי.
"תמצצי שפחה." היא פוקדת עליי, "לפחות במציצות שלך אל תביישי את גברתך."

כל הזמן אני מודעת ל-ק' היושבת שעונה על הספה לצדה של גברתי ומביטה בנו. אני עוצמת את עיניי ומחדירה אל פי את הזין, מנסה לינוק כמה שיותר ממנו, לענג במעשיי את גברתי.

גברתי מחדירה אותו עמוק לגרוני ומוציאה אותו שוב בתנועות של דפיקה. אני לא מצליחה להחדיר את כולו אליי. כל פעם שהוא נכנס יותר מדי עמוק אני מרגישה את החנק, את הבחילה.

"אם לא תתחילי למצוץ את הזין הזה כמו שצריך אני אסתום לך את האף כדי שלא תהיה לך ברירה אלא למצוץ." מזהירה אותי גברתי, "או שאת יכולה לבחור לשוחח ולהפסיק לבייש אותי מול ק' בחוסר היכולת שלך לנהל שיחה."

גברתי מסיטה את ראשי לאחור, מניחה את ידה על אפי ודוחפת את הזין עמוק לגרוני. אני משתנקת ומתחננת אליה בעיני להקלה.

"לכי להביא את הגאג." פוקדת עליי גברתי, "אם את לא מסוגלת לדבר או למצוץ כמו שצריך, לפחות תשבי בפה חסום כדי שלא תאלצי להמשיך ולבייש את גברתך.

מעורפלת מעט אני מביאה את הגאג מחדר השינה וכורעת לרגלי גברתי שמניחה אותו בפי ומהדקת את רצועתו. עכשיו אני כבר כולי בתוך הסשן. היכולת לחשוב ניטלת ממני באופן סופי. אצבעותיה של גברתי חודרות אל מתחת לחולצתי, מתחת לחזייה אל הפטמה שכמהה לכאב שהיא יודעת להעניק לה. בתוך שניות אני זועקת את הכאב שלי כשהיא ממוללת את הפטמה, צובטת אותה, מסובבת אותה ומותחת את העור שעליה.

"בואי לחדר." פוקדת עליי גברתי.
כולנו יחד מעבירות את המאווררים ואת הסיגריות אל החדר. ק' מתיישבת על הכורסה ממול למזרן, גברתי פוקדת עליי לשכב על בטני, ובתוך שניות אני מרגישה בשוט שמצליף על ישבני.

"ככה את מביישת אותי מול החברה שלי?" שואלת גברתי ומצליפה על כתפיי.
"סליחה גברתי." אני ממלמלת מבעד לגאג.
"ואיך בדיוק את מצליחה לענות לי עם הגאג?" מתעניינת גברתי.
שוב הצחוק מטלטל את גופי.
"אני נושכת אותו כדי לענות לך גברתי." אני עונה.

גברתי הופכת אותי על גבי ושוב אצבעותיה אוחזות בשדי, לשות אותו, צובטות, מכאיבות בכאב הזה שלרגע גוזל ממני את הנשימה ומיד מעביר אותי למוד מסומם מתשוקה.
גברתי מניחה את כף ידה על אפי, חוסמת לי את הנשימה.

אני מתחילה לרחף מיד. המון זמן דחינו גברתי ואני את ביצועו של סשן, והשילוב הזה של הקרבה הפיזית המחודשת אל גברתי עם המופע מול חברה קרובה, הכאב וגזילת היכולת לנשום, משגעים אותי.

הפנטזיות טסות לי בראש. אני מתה שגברתי תזמין את ק' להצטרף לסשן, מתה להרגיש את שתיהן גוזלות אותי יחד, ומהצד השני אני יודעת שזה לא נכון לי.
גברתי יודעת טוב ממני מה נכון לי עכשיו, וק' נשארת על הכורסה כצופה בלבד.

"אני רוצה את הספייס שלך." פוקדת עליי גברתי, "את תתמסרי לי."
היא מסירה מעליי את הגאג ומיד חוזרת אל שדיי.
בתוך שניות אני מתחילה לרחף מונעת על ידי הריגוש, הכאב ופקודתה של גברתי. העונג מניע את גופי ברעב לצדה. היא מותחת את השד שלי, צובטת אותו בעוצמה.

"את שלי." היא אומרת לי ומחדירה כמה מחטים אל שדיי אותן היא מסובבת בתנועות שמטיסות אותי.
"אני רק שלך גברתי." אני גונחת ובתוך שניות אני בספייס.

זה ספייס אחר. אני מודעת לחלוטין לכל תנועה של גברתי על המיטה, אבל אני בריחוף, בחוסר יכולת להגיב לכאב שנמשך בשדיי. הכאב הזה הופך בתוך הספייס למרות הצביטה העזה שבשד לליטוף, שאני מרגישה עמוק בבטן.

גברתי מסירה את חולצתה. אני שומעת אותה מציתה לה סיגריה. אני לא מסוגלת לזוז. גברתי משחררת את שדיי מהמחטים - אני גונחת מעונג. לאט אני מתנתקת מהחדר ומהקולות שבו וחודרת אל המקום הפרטי שלי בתעופה אליה שלחה אותי גברתי.

אני לא זוכרת אם הן שוחחו ביניהן או שלא, אבל ברגע שהתחלתי לחזור מהספייס גברתי נשכבה מעליי.
"אני מתכוונת להשתמש בשפחה שלי גם כשהיא בספייס." היא אומרת אל אזני.
אני מרגישה אותה נעה מעליי. הגוף שלי מותש כולו אבל לא מסוגל שלא להיענות לגבירה שלו. בתוך שניות אני גונחת מתחתיה, אוחזת בה צמודה אליי כשהיא נעה מעליי בתנועות של זיון.
"את תגמרי בשבילי, את שלי." היא פוקדת עליי.
ארבע או חמש פעמים אני כמעט מצליחה לגמור, אבל קשה לי עם איבוד השליטה מול ק'. גברתי מבינה ומניחה לאורגזמה שלי לחכות.

עכשיו היא רכה אליי. השפתיים שלה נצמדות שוב ושוב לשלי בנשיקות שמלטפות לי את הנשמה, שגורמות לי לחוש כמה אני בטוחה איתה.

"ביום ראשון את ואני ניפגש לסשן שלנו." מבהירה לי גברתי ומחבקת אותי אליה, "עד אז את תאונני כל ארבע שעות אבל לא תעזי לגמור."

אני מאושרת להרגיש את גברתי צמודה אליי כך. יודעת כמה היא מרגישה אותי. טוב לי עם השואו, שתינו אקסהיביציוניסיות שנהנות מקהל מפרגן. עד אתמול רק פנטזנו על זה. אתמול קצת הגשמנו.

ביום ראשון יתקיים הסשן שדחינו כל כך הרבה זמן - סשן השנה לקילור.

אנחנו חוזרות אל הסלון. חוזרות לשוחח, לשמוע מק' איך הייתה לה הסיטואציה. שוב אני לרגליה של גברתי, אבל עכשיו שתינו בשובע זמני ולשם שינוי אני מצליחה להשתתף בשיחה 😄

פשוט תות{Mistress H} - אוח זה כזה יפהפה, מתוק ומקסים. התגעגעתי לסשנים שלכן... אני מזדהה עם ההרגשה של האינטימיות שנגזלת ממך... שאת מנסה להכנס למצב הרגיל שלך, איפה שאת רגילה להיות, אבל חוסר האינטימיות משאיר אותך תלויה בין המודע לתת מודע...
מקווה שהבנת למה התכוונתי בדבריי, בכל מקרה זה היה מתקתק, ואחרי כל כך הרבה זמן שלא שמענו על סשן, זה היה כמו להציץ הצצה קטנה למחר, לסשן האמיתי :)

ודבר אחרון - בליס, לא הפסקת לעשן ?? הרי התחרפנתן עד שהצלחתן יחד לעבור את החודש הראשון ללא הסיגריות, חזרת לעשן ??

תותי...=]
לפני 17 שנים
קלייר​(נשלטת) - חחחחחחח תותי, חזרנו זמנית לעשן אבל בעוד כשבוע נפסיק :)

אבל בנוגע לדברייך, זה היה שונה, מאוד שונה ומסעיר בשונות שלו. אני סוטה וזה נורא לפעמים :) מה שנפלא הוא שגברתי סובלת או מתענגת על אותן הסטיות :)
וכן, האינטימיות שיש רק בשתיים לא הייתה אבל האינטימיות שיש בין השתיים הייתה גם הייתה :)
לפני 17 שנים
קייסי - צודקת! מה עם הגמילה ההיא?
ונכון גם שכיף לקבל הצצה קטנה.
לפני 17 שנים
קלייר​(נשלטת) - תודה קייסי, כייף לתת הצצות שכאלה :)
והגמילה בדרך... בדרך... :)
לפני 17 שנים
Belisana​(שולטת) - ממי שלי, זה היה המיני-סשנון הכי מצחיק שהיה לי בחיי והיה כיף לצחוק יחד לאורך כל הסשן. והיה מדליק להרגיש את ההצצה ההיא, שכן יש בה כביכול פגיעה באינטימיות ויחד עם זאת, נוצרת בה אינטימיות הכי גדולה. והיית מדהימה והתגאתי בך, למרות שנהנתי לתת לך תחושה אחרת:) אוהבת והיום זה היום.

לגבי הסיגריות: החסכים האוראליים של השבועות האחרונים החזירו אותי בטיל (אופס, זאת לא המילה המתאימה בימים אלה) לסיגריות שלי. החל מיום ראשון הבא הגמילה החוזרת מתחילה ואני אהיה עצבנית. מאד עצבנית. מעניין מי תצטרך להרגיע אותי:)
לפני 17 שנים
קלייר​(נשלטת) - אני.. אני... אני ארגיע אותך גברתי, יש לי שיטות בדוקות שכוללות ספיגת הצלפות, כאב, השפלות... מממממ... וכל מה שתרצי גברתי...
אני נכון?... (קופצת בכיסא ומצביעה ממש יפה עכשיו)
לפני 17 שנים
המלכה ננה NNA - איזה מזל שחזרתן
לא לא לעשן- לסשן
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י