שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

The Dogs of Lust

לפני שנה. 6 בינואר 2023 בשעה 13:17

הלילה חלמתי שנולד לי תינוק-חתול מתוק מאד ואני מנסה להניק אותו ללא הצלחה באמצע מפגש רשמי של מפלגת השין פיין. בשלב מסוים עטפתי אותו בכמה שמיכות ואז נסענו באוטו האדום שלי עם כל מני חבר'ה שהיו צריכים טרמפ מירושלים לתל אביב והחליטו להצטרף אלי, כי מסתבר שהיינו בירושלים, הבעיה היתה שלא הצלחתי לנהוג כמו שצריך, נכנסתי לחרדות, האוטו קרטע ולא הצלחתי לשלוט בו בכלל ואחד החברים החליט שלא מתאים לו וירד בטרמפיאדה הקרובה והרגשתי ממש כישלון כך שאפילו לא הצלחתי לעצור כמו שצריך והשקעתי הרבה יותר מדי אנרגיה בלעשות רוורסים מיותרים. בשלב מסוים הגענו לדיר חנא ונכנסנו עם האוטו לשבילים שבבירור לא מתאימים לרכבים והדרך היחידה לצאת מהכפר היתה דרך בית של זוג אשכנזי מבוגר ואדיב שהבית שלהם והמטבח שלהם נראו בדיוק אבל בדיוק כמו המטבח שהיה להורים שלי בקיבוץ וזה מרגש אותי עד דמעות ואני רוצה להתעכב קצת כדי להסתכל על הפורמייקה של הארונות. לזוג הזה גם יש שני בנים בוגרים אחד בלונדיני עם שיער קצר והשני עם שיער שחור ארוך ואני נורא רוצה למצוא חן בעיניהם אבל הם מתייחסים אלי רק כחברה כי הם בכלל נדלקו על בת כתה שלי שפתאום הופיעה יש מאין ואז אני נזכרת שאני בכלל צריכה לנסוע לקיבוץ בית השיטה ושמה ללון במשהו שנקרא 'משאית הכיופים' שזו משאית שישנים בה אבל האחראית על המשאית מתקשרת אלי ולוחשת בטלפון משהו בצורה מאד לא ברורה ואני מבינה שהיא אומרת שהיא לא תספיק להביא את המשאית בזמן כי היא שותה קפה בשטח אש מאה, אז אני שואלת אותה 'שטח אש מאה??' והיא אומרת 'לאא באזור חיוג אפס שש' אז אמרתי לה שזה כבר אזור חיוג אפס ארבע ואז התעוררתי.

 

מעבר לעובדה שהמוח הוא איבר מטומטם עם יכולת מרהיבה להתיך את המציאות לכדי בליל מופרע של 'הכל בדלי' אני חושבת שיש פה כמה נורות אזהרה מאד קונקרטיות לגבי העתיד שלי כזקנה מניקת-חתולים. היום זה חלום מחר זו מציאות ויש מצב שכבר היום זו קצת מציאות.

מון לייט - שטח אש מאה.. היה כזה באזור הצפון והוא הוחזר לתושבים המקורים מאחר והיו אדמות פרטיות
לפני שנה
ההנהלה - לא באזור הצפון, בצפון על מלא כמו שאומרים היום. ו-כן, בדיוק השטח הזה היה אצלי בחלום אבל בתצורתו הקודמת, הווה אומר 'שטח אש 100'
לפני שנה
מון לייט - כך או כך סיפורחלום מעולה ♤
לפני שנה
ההנהלה - (:
לפני שנה
זאלופון​(שולט) - לא קל לתת פייט לחלומות המופרעים שלי. לגמרי הצלחת.
לפני שנה
ההנהלה - פפפפ זה עוד חלום רגוע ושפוי
לפני שנה
ve-ra{Q} - לדעתי את רוצה להניק פעיל מצודד של ה - שין פיין.
אבל אני לא יוסף בעל החלונות.
לפני שנה
ההנהלה - פעיל מצודד! בשביל פחות מג'רי אדאמס אני לא ארקום כתונת פסים
לפני שנה
Nighthawk​(שולט) - אני מתרשם מיכולת הזכרון שלך.
לפני שנה
ההנהלה - אה לא אל תתרשם בכלל. רוב משאבי הזיכרון שלי הולכים על זכירה של חלומות ששווה לזכרם. בשאר הזמן אני כמו דג זהב.
לפני שנה
ענתית - חלום מאוד מצחיק, לפחות לקרוא אותו הצחיק אותי, אני מאז שהתגייסתי לצבא, כמעט לא זוכרת חלומות, וזה קרה באיבחה, וגם לפני המון שנים, אז התרגלתי ואני מקנאה בכל מי שזוכר את החלומות שלו
לפני שנה
ההנהלה - זה בהחלט היה חלום במנעד רגשות
לפני שנה
פרלין​(נשלטת){ש} - גם לי היה חלום מוזר הלילה (שאני כבר לא זוכרת) וגם חשבתי לעצמי איזה דבר הזוי זה המוח ומה קורה בחלומות פור פאק סייק.
לפני שנה
ההנהלה - המוח הזוי? ומה לגבי תודעה?? לפעמים אני כבר לא יודעת אולי זה בכלל הכל סוליפסיזם. אניוואיי... חלומות. חולה על חלומות.
לפני שנה
Huginn​(שולט) - You could do a lot worse than cats, believe me.
לפני שנה
Tallario - הכל הגיוני וקוהרנטי, אבל שין פיין? זה מאוד חתרני
לפני שנה
ההנהלה - אני בחורה מאד חתרנית זה ידוע. לפחות לא הקצנתי ל ira
לפני שנה
Tallario - ואם זה יקרה יום אחד, השאלה היא האם תסתפקי ב-provisional IRA או שתלכי כל הדרך עד ל real IRA . לא ברור אם חתרני יותר לחפש שלום או מלחמה.
לפני שנה
ההנהלה - תמיד יותר חתרני לחפש שלום. וכמובן שPIRA יש גבול לכמה בדלנית אפשר להיות
לפני שנה
מיסטי כאן{mindfulnes} - מיאוווו
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י