שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

The Dogs of Lust

לפני חודשיים. 2 במרץ 2024 בשעה 14:58

אני כ"כ אוהבת פורנו ויותר מזה אני כ"כ אוהבת להיות שיכורה ויותר מזה אני כ"כ אוהבת לגמור ואם אפשר הכל ביחד אז בכלל וגם שכחתי אני אוהבת ךהיות על ארבע כל הסיפור הזה של להיעמד על שתיים ואבולוציה זה כ"כ מיותר ומתיש כמה מאמצים עשינו מכל בחינה שהיא כדי לעמוד על שתיים ובשביל מה? בשביל לחפש את העל ארבע הזה במשך כל החיים מטאפורי או שלא. 

בכל אופן חזרתי מארוחת צהריים אצל סבתא שלי פה בשכונה ליד וזה תמיד סיבה למסיבה כי אלכוהוליזם זה אצלנו במשפחה והילד שלי אצל אבא שלו אז נתתי דרור לדיאנאיי ורק רציתי להעביר את המסיבה מהבית של סבתא שלי למקום אחר והיתה הסכמה בקרב בני ובנות הדודים ואז נשברה כוס וזה היה מן רגע כזה של אוקיי אולי פחות מתאים (אני שברתי את הכוס לא בכוונה עם המרפק) ולמרות שניקיתי משהו נהיה פתאום עכור יותר והסתכלתי על כולם ואמרתי לאח שלי שזה בלתי נסבל שאנחנו מזדקנים ונהיים מהוהים והוא לא הבין איך אני לא משלימה עם זה כבר אז שתינו עוד קצת ואז הבנתי שזה כנראה משהו שאני בחיים לא אשלים איתו. 

וטיפסתי שלוש קומות הביתה בקושי רב וכשנכנסתי בדלת היה לי הרבה יותר נוח ונעים לשכב על השטיח והמחשבה על להצליח להרים את עצמי דיכאה אותי אז המשכתי להתגולל ולזחול וחשבתי לעצמי כמה הייתי רוצה להיות חתול בית ומשכתי את עצמי לחדר שינה וטיפסתי למיטה ואוננתי וגמרתי פעמיים בזמן שהחתולים צורחים ברקע בלי סיבה כי יש להם כל מה שהם צריכים - בדקתי! הם סתם צורחים כי הם תלותיים אבל לפחות הם לא צריכים להזדקף על שתיים אז מבחינתי הם סתם מרחמים על עצמם אל תשפטו אותי. 

יש עניין כזה של לגמור פוסט באיזה שורה תחתונה מהדהדת שסוגרת יפה מבול של מילים מסכמת אורזת ואין לי. סליחה אין לי שורה תחתונה. אני לא רוצה להזדקן. אולי זאת השורה התחתונה שלי.

שילוב מנצח - איך אני גר בבניין הלא הנכון
לפני חודשיים
מילים מילים​(שולט) - צודקת!
לפני חודשיים
פשוט אורי​(שולט){-GODDESS​-} - איזה יפה זה לגמור על ארבע
ולהתעורר על השטיח שעתיים אחרי..
לפני חודשיים
סנטוריון - כמו שוודי אלן היה אומר, אין לי מסר חיובי לסיים איתו; אולי תיקחו שני מסרים שליליים במקום?
לפני חודש
ההנהלה - ויפה שעה אחת קודם
לפני חודש
Kippod - בואי ונעשה פורנו רק שלנו כאת שיכורה…
לפני חודש
אנאלוגי - מיידלה
לפני שבוע

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י