שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

על כיפה אדומה וחיות אחרות

מסע לגילוי הקצוות, השליטה, ההתמסרות והכאב.
לפני שנתיים. 1 באפריל 2022 בשעה 19:31

הילדים עוד עושים פה רעש ואני ממש עייפה כי ישנתי 4 שעות בלילה, גם בלילה שלפני ישנתי מעט ועליו עוד אכתוב גם, אבל עכשיו אכתוב על אתמול כי זה בוער בי.

 

יומולדת 40 לליטל פאפי, כבר שבוע חגיגות ובחמישי היא קבעה ערב בנות בטאבו, את רובן אני לא מכירה טוב, אמרתי לעצמי, טוב, נשתה קצת, נתעלל קצת בליטל פאפי, נרקוד, אולי נתמזמז קלות, אולי נפלרטט קצת מסביב, סה״כ כנראה יהיה נחמד, אפילו שהיה לי שבוע מתיש ובא לי לישון.

שינה לא הייתה שם.

כל הלילה הזה מעורבב לי כמו דרינק ממש טוב ואני זוכרת רק סצינות מתוכו.

 

סצינה 1

לוקיישן: במה קטנה עם עמוד ריקוד במרכזה

משתתפים: ליטל פאפי והדאדי שלה, ווייט ראשן וסקסי ביץ׳

כולנו מפנקים את ליטל פאפי המתוקה בתמהיל של הצלפות, ספנקים, שריטות, נשיכות ועוד. חיוך של אושר על פניה וקולות עונג יוצאים מפיה. תענוג.

אני לא יודעת איך זה קרה שפתאום אני הייתי במרכז, נשענת על העמוד, ידיים נוגעות בי, חונקות, שורטות, מספינקות, צובטות, פיות נושכים אותי, הכל מתערבב, אין לי מושג מה שייך למי, אין לי מושג מה קורה מסביבי, אני נוזלת על העמוד, הכל נהיה צמר גפן מתוק מתוק. אם יש הגדרה מילונית לעונג, זה כנראה זה.

 

סצינה 2

לוקיישן: הבר

משתתפים: כולם

סיימנו דרינק, סקסי ביץ׳ נוגעת בי, מנשקת אותי, מכאיבה לי בכל מיני אופנים, מדי פעם אני סוטרת לה, אבל אני גם יודעת שהיא כבר הבוס ושאני בעצם בכלל לא רוצה להתנגד, כי למה לי. היא נושכת לי חזק את תנוך האוזן. בת זונה, אני מסננת (די, תמשיכי), היא שולחת ידיים, מכניסה אותן לתוך התחתונים שלי, מרגישה את הרטיבות שלי, היא מדליקה אותי ממש, יודעת איך לגעת בי, לוחשת לי באוזן: איזה יפה את נוזלת. אני בהחלט נוזלת, העולם מסביב נעלם, אין בר, אין אנשים, מי יודע מה קורה במועדון בכלל, יש אותי ואת סקסי ביץ׳ וזה ממש ממש נעים וממש ממש נכון וממש ממש לוהט.

 

סצינה 3

לוקיישן: הספה שליד הכניסה

משתתפות: ווייט ראשן, סקסי ביץ׳ ואני

סקסי ביץ׳ מנצחת על האירוע, ווייט ראשן ואני נוזלות על הספה, הראש שלי נשען עליה ואני שומעת את קולות העונג שלה קרובים אלי ומגרים אותי יותר, האצבעות של סקסי ביץ׳ בתוך שתינו, היא מנגנת עלינו עכשיו ומוציאה מאיתנו צלילים, צלילים שונים של עונג. זוג יושב על השולחן לידינו, ממש קרוב, הם מסתכלים, אני לא יודעת אם עוד אנשים מסתכלים עלינו כי אני מסטולה מעונג, אבל המחשבה שאולי כן רק מגבירה את זה, אני בטוחה שזה מחזה ממש יפה, אחת יפהפיה 1.80 ואחת מתוקה וקטנה שוכבות על הספה בזמן שסקסי ביץ׳ אחת מפנגרת את שתיהן וגורמת להן לגמור בקולי קולות, כן, כנראה שזה יפה מבחוץ כמו שזה מרגיש מבפנים ואני מזגזגת בין המחשבה על העונג שלי לבין לדמיין את עצמי צופה בזה מהצד.

אח״כ מגיע איזה בחור ושואל אם היא מוכנה לשחרר אחת משתינו והיא אומרת לו: סליחה, אתה לא רואה שאתה מפריע?

גם זה מחרמן.

 

סצינת סיום:

לוקיישן: המיטה של סקסי ביץ׳

משתתפות: סקסי ביץ׳ ואני (ווייט ראשן ישנה בסלון)

מה היה שם? כנראה שאשאיר לכם מקום לדמיון, רק אוכל לספר שחלק גדול מהזמן היא סתמה לי את הפה כדי שהגניחות שלי לא יעירו את ווייט ראשן.

 

כן, אני קצת אוהבת שהעלילה מסתבכת


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י