ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

על הגדה

היא טוענת שהפוסטים שלי לא ברורים.
היא טוענת שכל פוסט שלי צריך להקרא פעמיים, וגם אז הוא כנראה לא יובן.

ואני? אני אוהב לשון סגי נהור. אני ציני, אירוני, סרקסטי, אופטימי, מאמין בבני אדם, מתנשא על בני אדם, אוהב את כולם ושונא את כולם. לא בהכרח בסדר הזה.
ואם לקרוא את הפוסטים שלי פעמיים מספיקים לכן כדי להבין, בואו נכיר!
לפני שנה. 8 ביולי 2022 בשעה 19:43

אחרי שיחת הטלפון, מירב היתה מותשת. היא הרגישה מרוקנת. הגיע הזמן לרדת שוב למרתף, לרענן את מאגרי המאנה. האנרגיה הקסומה לה נזקקה כל כך. המרתף, כרגיל, היה מואר היטב. כל האור בקע מכיוונה של דמות אחת, כבולה לקירות.
''שוב את, מכשפה?''
''אלא מי?''
''ובאת שוב להתעלל בי?''
''אני לא מתעללת בך, טפשון. אני רק מסבה לך עונג.''
היא שימנה קלות את ידיה, וכף יד אחת לפתה את האשכים האדומים. הזין מייד החל להתקשות. היא העבירה בעדינות את אצבעות ידיה על הזין האדום. הוא נאנח. נאנק.
''אולי הפעם תתני לי לגמור, מכשפה?''
''דיברנו על זה כבר, טפשון. תסכול מייצר הרבה יותר אנרגיה מכל סוג של תענוג. ואני זקוקה למאנה הזאת ממך.'' מירב המשיכה ללטף את הזין האדום הגדול. בידה השניה המשיכה לעסות את האשכים.
"זה כל כך טוב, נכון? ואתה רוצה עוד, נכון? אבל זה לא יקרה בקרוב, אתה יודע את זה, נכון, שד?"
היא כבר לא זכרה איך בכלל קוראים לו. משהו עם הרבה עיצורים, בשפה העתיקה. היא שיננה את זה כשזימנה אותו, לפני שבועות, אבל מאז לא טרחה לזכור. הוא לא היה יותר ממחולל אנרגיה, עבורה, עכשיו. המאנה זרמה ממנו אליה. בעודה מענגת את האשכים, ידה השניה עלתה, ולכדה פטמה גדולה ואדומה בין אצבעותיה. היא מוללה אותה בעדינות. מלטפת, צובטת, מעסה. ידה השניה המשיכה ללוש את האשכים. "תראה אותך, זקור כל כך, נואש כל כך, רועד כל כך. בנות תמותה זה דבר כל כך נהדר, נכון? אם הייתי מרשה לך, היית מרוקן את האשכים הללו כבר כמה פעמים, נכון? אתה כל כך רוצה לגמור. אני רואה שאתה רוצה לגמור. מה היית מוכן לעשות כדי לגמור?"
"אני יכול להעניק לך…"
"לא, זה לא יקרה בקרוב, שד. אתה כבר מעניק לי, אם תחפוץ בכך, ואם לא." היא העבירה את שתי ידיה אל הפאלוס העצום. למעלה, למטה. למעלה, למטה. ללחוץ. למעלה, למטה. למעלה, למטה. ללחוץ. כפות ידיה נעו על הזין האדום החלק. היא תהתה לרגע איך ירגיש בתוכה. אבל הסיכון גדול מדי.
"אולי פעם הבאה אני אביא זין מלאכותי, ואזיין אותך בזמן שאני חולבת ממך את המאנה? הו, אני רואה שהזין שלך אוהב את הרעיון. גם אם הפנים שלך לא. אבל אין לך ברירה בכל מקרה. נכון, צעצוע? אתה לא יכול אפילו לבחור לציית לי. רק לקבל את העונג שאני מרעיפה עליך."
''אני לא מבין, מכשפה, מאיפה השגת את שלשלאות האור הללו שכובלות אותי הנה. היינו בטוחים שהסוד לחישול שלשלאות האור לכבילת שדים שקע עם אטלנטיס למצולות…''
''אני לא יודעת, שרשראות led, או משהו. אני מזמינה מסין. שמעת פעם על עלי אקספרס?''


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י