צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

על הגדה

היא טוענת שהפוסטים שלי לא ברורים.
היא טוענת שכל פוסט שלי צריך להקרא פעמיים, וגם אז הוא כנראה לא יובן.

ואני? אני אוהב לשון סגי נהור. אני ציני, אירוני, סרקסטי, אופטימי, מאמין בבני אדם, מתנשא על בני אדם, אוהב את כולם ושונא את כולם. לא בהכרח בסדר הזה.
ואם לקרוא את הפוסטים שלי פעמיים מספיקים לכן כדי להבין, בואו נכיר!
לפני שנה. 16 ביולי 2022 בשעה 15:17

מאחר וזה עלול לבלבל, תזכורת - אני סוויץ'

 

זאת אולי גם הסיבה לכך שהדינמיקות שנפוצות כאן כל כך מבלבלות אותי. כל מערכות היחסים שהיו לי עד כה היו עם בנות אדם. לא עם פסלי חלון ראווה. ואני לא הסמרטוט שמנקה את הפסל. גם אני בני אדם. טוב, בן אדם.

 

שולטות מצפות שגברים יזרקו את עצמם עליהן.ירדפו אחריהן. יוכיחו את עצמם. ומשום מה הגישה הזאת עובדת להן, אולי אפילו יותר מדי. כולן גם מתלוננות שפונים אליהן יותר מדי.

 

אין לי בעיה עם זה שאני צריך להוכיח את ערכי. אבל זה - לפחות בשבילי - אמור לעבוד בשני הכיוונים. עוד לא ראיתי כאלו שגרמו לי לרצות להתמסר. יש לכן כזה שפע, שאני מבין שאין שום צורך להתאמץ. ועדיין, כל הדינמיקה הזאת ממש מוזרה לי. אתן לא רוצות יותר, עבור עצמכן?

(יותר זה לא אני. יותר זה מישהו שאכפת לו יותר מאשר מאיך שאצבעות הרגליים שלכן נראות. וכן, הן בהחלט נראות נהדר!)

One moment​(שולטת) - זה מאוד מאוד תלוי מה אותה שולטת מחפשת... סיפוק היצר, פטיש ספציפי, סשן יחיד או נשלט קבוע ומערכת יחסים.
אם מחפשים מערכת יחסים אז כן מתחילים מבן או בת אדם כמו שאמרת.
אם מחפשים משהו זמני אולי מתעסקים פחות בלהכיר אותך כבן אדם ויותר מגיעים ללדבר על פטישים ולפרסם תמונות רגליים.
אבל קורה גם שמתחילים מפטיש ספציפי וזה מתפתח למערכת יחסים. אין פה חוקים.
מבחינתי זאת גישה לא נכונה שמישהו צריך לרדוף אחרי מישהו. זה אפילו מעיק נורא ולא מכובד לא משנה אם זה גבר או אישה ולא משנה מאיזה צד השוט או חבל הם נמצאים. אי אפשר לעשות מבן אדם מה שהוא לא, לכן להוכיח את עצמך זה מוזר. או שאתה או היא מלכתחילה מתאימים או שלא.
לפני שנה
קטלב​(מתחלף) - רק על עצמי לדבר ידעתי - אם כל מה שאני יודע עליך זה שאת שולטת בת 32 מפרדס חנה, זה לא מספיק כדי שאני ארצה לפנות אלייך. וגם זה המון מידע לעומת פרופילים קיימים. כדי שארצה שמישהי תהיה שולטת שלי, היא צריכה להציע ערך. מי שפונה לכל אחת, מה ההתמסרות שלו שווה, בעצם?
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י