ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

על הגדה

היא טוענת שהפוסטים שלי לא ברורים.
היא טוענת שכל פוסט שלי צריך להקרא פעמיים, וגם אז הוא כנראה לא יובן.

ואני? אני אוהב לשון סגי נהור. אני ציני, אירוני, סרקסטי, אופטימי, מאמין בבני אדם, מתנשא על בני אדם, אוהב את כולם ושונא את כולם. לא בהכרח בסדר הזה.
ואם לקרוא את הפוסטים שלי פעמיים מספיקים לכן כדי להבין, בואו נכיר!
לפני שנה. 11 באוגוסט 2022 בשעה 20:21

כמו הרבה שאלות, התשובה לא כל כך פשוטה.

התשובה הקצרה היא כן.  אבל זה אף פעם לא כל כך פשוט, נכון?

חבלים זאת דרך מוצלחת להכיר. ואני רוצה להכיר אנשים. כלומר, בהקשר, נשים. אז כן. גם הכרות שלא מובילה לשום מקום הלאה היא דבר מוצלח - התהליך השיג את מטרתו.

אבל בכל זאת, אולי קפה, קודם? כלומר, כנראה, תה קר. אני לא אוהב קפה. ושוקו אסור לי, כי סיבות.

ואיפה נקשור? התשובה הטובה ביותר היא "ג'אם בסטודיו". אבל זאת חווייה אחרת למדי מקשירה פרטית. ועדיין, האופציה המומלצת ביותר לזוגות שעדיין לא מכירים.

התמונות שאני מעלה של קשירות בחוץ מדברות לנשים. אבל אני לא אקשור אף אחת בחוץ לפני שקשרתי אותה בתנאים סטריליים יותר.

ואת לא קטינה, נכון? ואת לא עושה את זה מאחורי הגב של בן\בת זוגך? אין לי יחס של יראה כלפי מושג הנישואין, והיתה לפחות נשלטת\נקשרת אחת נשואה, אבל אני לא מוכן להיות חלק משקר. ואת לא בהריון? אני מניח שאפשר להקשר בהריון. אבל תתייעצי קודם עם הרופאה שלך. היא תגיד "לא".

ומה עם בעיות רפואיות? הן כנראה לא שוללות קשירה, אבל צריך לדעת עליהן. בעיקר בעיות אורטופדיות. אבל גם סכרת ובעיות לחץ דם. אני ממש לא רוצה לשמוע כשאת כבר חצי באוויר שיש לך כתף דפוקה. לא שאני מכוון אצבעות מאשימות. אפשר להתמודד כמעט עם כל דבר, אני מניח, אבל צריך לדעת מראש. ואפילפסיה...

ובעיות נפשיות? אני לא מהז'אנר שמסרב להתרועע עם אנשים (או אנשות) עם בעיות. והו, כמה כאלו יש. אבל בבקשה ספרי לי מראש? נקשרת שהופכת לקטטונית באמצע הסשן זה ממש מפחיד.

 

ואת זוכרת שבקשירה יש סכנות פוטנציאליות, כן? נדיר, אבל בבקשה תכנסי למשחק כשאת מודעת לסיכונים?

 

ולא, אני לא יכול להבטיח לך חווייה מרפאת. יש אלמנטים של ריפוי, אבל הם יבואו ממך, לא ממני. אני לא יכול לערוב להם. אני אפילו לא יכול לערוב לכך שנחבב האחת את השני, שלא לדבר על מעבר לחיבה. ואם מישהו מבטיח לך ריפוי בחבלים או BDSM בכלל, אולי כדאי שתמצאי מישהו אחר?

 

כן, כל השאלות הללו משעממות. הן לא סקסיות. זה לא מה שנקשרות רוצות לשמוע.

ועדיין, אם הקושר\ת לא עוצרים לברר את כל זה, בין אם בתכתובת לפני, ובין אם בשיחה לפני הקשירה, אלו בכל זאת דברים שכדאי לדבר עליהם.

גם אם זה משעמם ולא סקסי.

 

וכשעברו את כל זה, להצליח לקבוע מקום וזמן.

 

אז כן, אני כנראה רוצה לקשור אותך. אבל זאת רק התשובה הממש קצרה.

 

(ותזכורת - את לא שמנה מדי או רזה מדי או מבוגרת מדי מכדי להקשר. כן, אולי הקשירה הראשונה לא תככב על שער מגזין לשיבארי. אבל זה בסדר גמור להתחיל לאט. ולעצור כשצריך לעצור.)


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י