צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

על הגדה

היא טוענת שהפוסטים שלי לא ברורים.
היא טוענת שכל פוסט שלי צריך להקרא פעמיים, וגם אז הוא כנראה לא יובן.

ואני? אני אוהב לשון סגי נהור. אני ציני, אירוני, סרקסטי, אופטימי, מאמין בבני אדם, מתנשא על בני אדם, אוהב את כולם ושונא את כולם. לא בהכרח בסדר הזה.
ואם לקרוא את הפוסטים שלי פעמיים מספיקים לכן כדי להבין, בואו נכיר!
לפני שנה. 23 באוגוסט 2022 בשעה 18:40

קשה לי לומר דברים כמו "מלכתי" בלי להתחיל לצחוק. "גבירתי" זה עוד בסדר.

ואז, דווקא בשיחה על מסיבות היי-פרוטוקול, נדמה לי, י' אומרת משהו. "כן, אבל אתה ממילא לא מתחבר לטקסיות". ופתאום הכל מתיישב. אני בן אדם עם שפע של קינקים, אבל מעט מאוד פטישים. וכאן זאת הרי לחלוטין פטישיזציה של טקסים. משמעות וחשיבות לסמלים, בניתוק (חלקי) מהכוונה, מהרגש. זה לא שאני מתמסר פחות, או נכנע פחות כשאני נשלט. זה שאני לא מצליח להתחבר לטקסים שרירותיים.

 

ולהפך.

נשלטת פעם שאלה אותי איך לקרוא לי. מה זאת אומרת איך לקרוא לי. את יודעת איך קוראים לי.

- תקראי לי "אדוני ואלופי".

- אתה צוחק, נכון?

- ...

- אתה צוחק, נכון?

- ...

- תגיד לי שאתה לא רציני!

 

לפעמים, לא לענות לשאלות זה חוסר-התשובה הטוב ביותר. ואני לא צריך, לעצמי, את הטקס בו היא קוראת לי "אדוני". את ערומה על הברכיים מולי. ברור מה יחסי הכוחות שלנו, לא?

Geshden - וואי כןןןןן!!
לפני שנה
קטלב​(מתחלף) - "כן, אלופי"!
לפני שנה
shirazbar​(שולטת) - גם אני לא בקטע של כל הגינונים הללו, אך לעיתים זה עוזר להכניס חלק מהם למסגרת, כשבורחת להם קצת המודעות.
לפני שנה
קטלב​(מתחלף) - כן, אני מבין מה את אומרת. ועדיין, יש הבדל בין טקסיות ככלי מודע, לטובת מטרה, ובין טקסיות אוטומטית שהופכת למטרה בפני עצמה.
לפני שנה
שלמות וכוח​(שולטת) - מסכימה לחלוטין, כשצעצוע חדש מתחיל לקרוא לי בשמות תואר ומלוכה למיניהם זה מקומם ומרגיז. אני ממש לא שלך, מה הקשר מלכתי?? אם הנעל שלי תגדיר את עצמה כדומינה גם לה יקרא הגבירה? קיצר, משהו ששני הצדדים צריכים "להרוויח" אחרת זה סתם מוזיל.
לפני שנה
hrgiger - אני מאוד לא פטישסטית, ועדיין בסיטואציות מסויימות טיקסיות עושה לי את זה. וכן, לא כשזה שרירותי.
לפני שנה
קטלב​(מתחלף) - יש המון טקסים. ניתן לטעון שחלקם עוזרים לביסוס אווירה - נניח, זה שבמסיבת פמדום לגברים אסור לשבת על הספות. זה טקס. כשלעצמו, זה לא הופך אותי לכנוע יותר. לא גורם לי להתמסר יותר. זה נוהל טקסי.
לפני שנה
hrgiger - אבל זה לא אמור להפוך אותך לכנוע יותר (לדעתי), זה אמור לייצר אווירה.
לפני שנה
קטלב​(מתחלף) - אני לא מתווכח עם ההחלטה. אני אומר שמבחינת החווייה שלי, היא חסרת משמעות. וכן, ברור שלא רק החווייה שלי קיימת.
לפני שנה
Chucha - 🎯
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י