לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

על הגדה

היא טוענת שהפוסטים שלי לא ברורים.
היא טוענת שכל פוסט שלי צריך להקרא פעמיים, וגם אז הוא כנראה לא יובן.

ואני? אני אוהב לשון סגי נהור. אני ציני, אירוני, סרקסטי, אופטימי, מאמין בבני אדם, מתנשא על בני אדם, אוהב את כולם ושונא את כולם. לא בהכרח בסדר הזה.
ואם לקרוא את הפוסטים שלי פעמיים מספיקים לכן כדי להבין, בואו נכיר!
לפני 4 שנים. 30 במרץ 2020 בשעה 2:58

טוב שהיא יצאה סוף סוף, עוזרת המחקר שלך.

נעל את הדלת.

פשוט את החולצה. למה? אני צריכה להזכיר לך דברים כאלו? אתה יודע שאני אוהבת שאתה בלי חולצה. לא. אין צורך לפשוט את המכנסיים. אבל אתה רשאי לחלוץ נעליים, יהיה לך יותר נוח.

פתח לי את בקבוק היין הזה ומזוג לי לכוס. אני יודעת שזה בקבוק קטן. ככה קניתי אותו, כן. אל תתחיל להתחצף עכשיו, אין לי זמן ואין לי כוח.

אני קצת ממהרת היום. לא נספיק הרבה. אבל אני צריכה את השחרור.

תודה על היין. בוא וכרע ברך בין הרגליים שלי. כנראה שזה כל מה שנספיק היום, אבל כשזה טוב, זה ממש טוב. כן, אתה יכול להריח.

תתחיל לנשק לי את הירכיים. אני אוהבת כשאתה עושה את זה בעדינות. אוקיי, ועכשיו לרגל שמאל. שמאל שלי! ובחזרה לימין. נשק את הירך מעלה ומטה. כן. ככה. וקצת לרגל שמאל...

בוא, תניח את האף על הכוס שלי. רק להניח. ועכשיו תחכך את האף בתחתונים. תמיד משעשע אותי לראות אותך עושה את זה. כמו כלבלב קטן שרוצה לספק את הבעלים שלו. אבל זה מה שאתה בעצם, לא? רק רוצה לספק אותי.

טוב, אתה יכול להפשיט את התחתונים. בעדינות. בכוונה באתי היום עם החצאית הזאת. ידעתי שלא יהיה לי הרבה זמן. אני חייבת לרוץ עוד מעט. תודה, תודה, גם אני חושבת שהחצאית הזאת ממש מוצלחת. הו, הזין שלך כבר מזדקר בתוך המכנסיים. אולי כן הייתי צריכה להרשות לך לפשוט אותן. אני אוהבת לראות את הזין שלך מוצק ועומד. במיוחד כשאני יודעת שהוא לא יקבל שחרור בקרוב. כי אמרתי שאני ממהרת! אני צריכה להכות אותך רק כדי שתקשיב לי לפעמים? לא, לא אכפת לי מתי גמרת בפעם האחרונה. אתה עדיין גומר רק באישור ובפיקוח שלי.

למה אתה לא מלקק כבר? כן, תתחיל מסביב. בלי הרבה רוק. אל תרטיב לי את הרגלים. רק הלשון והאף שלך, אם אתה רוצה. כן, ככה... ככה... תמשיך.

עכשיו נשק לי את השפתיים. תן תשומת לב ראויה לכל אחת. תמצוץ אותן. קודם שמאל, ואז ימין. אני ממש אוהבת את הפרצוף שלך בכוס שלי. זה המקום המושלם עבורו, לא? כן, גם אני חושבת ככה.

תנשום. אל תשכח לנשום. אני לא צריכה שתאבד הכרה פתאום. לא היום. אין לי כוח להתחיל לחפש עזרה. אבל עוזרת המחקר החמודה הזאת שלך, איך אמרת קוראים לה?עפרה? שם יפה. אני אוהבת אותן צעירות ותמימות. ויפות כל כך. אתה חושב שאולי היא תרצה להצטרף לימי שני שלנו? את מי אתה חושב שהיא תעדיף לזיין? אותי או אותך? לא, אתה לא צריך לענות. אם זה יקרה ממילא לא נשאל אותך. אבל רק מלדמיין את השיער השחור הזה מתנפנף כשהיא מזיינת אותך בתחת אני נעשית רטובה יותר. ואני רואה שגם לך יש קצת יותר פעילות מתחת למכנסיים. אולי אני אחנוך אותה באומנויות, כמו שקוראים לזה אצלנו.

אבל די לחשוב על אחרות! אתה עכשיו מענג אותי. כן תמשיך ללקק. כן. כן, ככה. לא, לא על הדגדגן. הוא קצת רגיש כרגע. אני רוצה את הלשון שלך בתוך הכוס שלי. ותכניס אצבע... כן, ועוד אחת... עכשיו פנימה והחוצה, בזמן שאתה מלקק. אמרתי לך כבר שאתה נהדר בזה? חבל שאני לא יכולה להחזיק אותך אצלי בבית. אבל אז בטח אף פעם לא הייתי יוצאת מהבית, הייתי משתמשת בפרצוף הזה שלך כל הזמן. הוא ממש מוצלח.

כן. כן. תמשיך ללקק. אני מתקרבת. יותר מהר עם האצבעות, בבקשה. הו. כן. עוד. עוד. עודעודעודעוד...

מהר יותר. כן.

...

תנשוף עליו שיתייבש, קצת. לא, אני לא רוצה לנגב. אני רוצה להשאר קצת עם התחושה הנהדרת הזאת. אבל כדאי שאתה תנקה את הפנים שלך. הייתי שמחה לדעת שאתה מסתובב בעולם מסומן כשייך לי, אבל זה כנראה יגרום לנו ליותר בעיות מהסיפוק שזה יביא לי. כל עוד לא קיבלתי קביעות, חסר לי שכוח אדם ישמעו על מה שאני עושה איתך. אבל אני חייבת לרוץ. אני צריכה להיות המרכז העיר עוד ארבעים דקות, ומי יודע איפה אני אמצא שם חניה. שבוע הבא באותה שעה, כן? ותזכור, אתה לא גומר בלי רשות שלי.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י