סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לה וידה לוקה

לא רק שליטה. והפעם: הצפרדע והעקרב (ביי לבליסנה)
לפני 16 שנים. 28 בספטמבר 2007 בשעה 11:26

גם מי שמאוהב בתאילנד, לא סובל את בנקוק. אני מטורפת עליה. אתמול בילינו בבר שנקרא שירוקו, בקומה ה-64 של הסטייט טוואר. לקח לי דקות ארוכות לגרד את שיחיה מהריצפה אחרי שראה את מחירו של בקבוק שמפניה - 44 אלף באט בלבד- כ-6000 שקל. מיהרתי להרגיע אותו שמחירו של האננס השתוי שאני מתכוונת להזמין הוא 50 שקלים בלבד ושאנחנו ממש לא מתכוונים לאכול במקום (3000 שקל לאדם). הדי ג'ייאית היתה כוסית להפליא, המוזיקה מרקידה, הנוף מהמם - כל בנקוק ממבט ממעוף הציפור.

היום ביקרנו במקדש הודי יפהפה, הצטיידנו במלאי קוסמטיקה במחירים מגוחכים בקניון אם בי קיי ובערב ניסע לפטפונג - הרובע המפוקפק של העיר - לא לדאוג אהובתי, אני טובה להחליא:) (וזאתי שעשתה לי מסאז' כולל ציצים אתמול, לא נחשבת. זה היה מקצועי והיא רק חלפה עליהם בקלילות). את הערב נקנח בבר שנקרא סין sin ואת מקווה ששמו לא מעיד על אופיו - אני חושבת שאת צודקת. אולי שם לא רק שהמוזיקה תהיה נהדרת, גם יתנו לרקוד (בשירוקו כולם פלצנים מכדי לזוז).

וכן אהובתי, אם נשמע שאני מאושרת, את צודקת. משהו באוויר כאן מרגיע אותי עמוקות. הדבר היחיד שחסר לי הוא את איתי, מבלה איתי וחווה איתי את הכל. אני חושבת עלייך ועל קלייר וכולם כל הזמן, מה היינו עושות, איך היינו משתוללות, איזה מסאז'ים היינו מזמינות. אבל כיף לי ורגוע לי ונעים לי ואני שמחה על כל שיחות המסנג'ר שלנו שמשאירות אותי קרוב אלייך ועוזרות לנו לחוות קצת יחד את הימים האלה.

מחר ניקח רכב שכור וניסע להואה הין - 4 שעות נסיעה מבנקוק, עיירת נופש מקסימה עם בתי מלון שווים ומפנקים.

כיף לי לשמוע שאת כל כך נהנית בימים האלה. כיף היה לשמוע איך אבא שלי הודה לך היום על איך שהיית בשבילו - אני אסירת תודה על איך שאת איתו ועל זה שבעצם כך את מאפשרת לי בעצם ליסוע ולבלות. אני כל כך אוהבת אותך, כבר אמרתי?

נשיקות ונתראה בלילה שלי}{

נשיקות וד"ש לכולם.

e-דית​(נשלטת) - בנגקוק :))

חג שמח.
לפני 16 שנים
השולט אור​(שולט) - נסיכה יפה שלי :)
אני כל כך שמחה לשמוע אותך מאושרת בשיחות שלנו. שמחה לראות את החיוך מעטר את פנייך ואת העלמותן של הדאגות. רק ממי, יש ים של מסז'יסטיות בתאילנד, את ההיא מהציצי את מתבקשת שלא להזמין שוב למרות מקצועיותה המפוקפקת, ולא אקח מטוס פרטי כדי להגיע ולעקור את זרועותיה מגופה בעצמי. :)
אני אוהבת אותך סקסית שלי והיא מתבקשת לאהוב את הציצים של כוווווולן, אבל לא את שלך :)

טיזרית יפה שלי, אני צוחקת ונפלא לשמוע אותך צוחקת בימים הללו. וכן כיף לי, החברות והחברים שלי נפלאים לי. רק את חסרה ואת אהובתי, תהיי כאן לצדי כבר בשבת הבאה.

שבת שלום לך אהבת חיי }{
לפני 16 שנים
Shimmy​(נשלט){Vents} - תבלי נשמה.
מגיע לך
לפני 16 שנים
היילני - איזה כיף לשמוע - את יודעת להנות את :)
לפני 16 שנים
scarlettempress{L} - אמנם תאילנד ממש לא מושכת אותי, אבל התיאורים שלך בכל זאת מעוררים קנאה. מרגישים בכל מילה כמה את נהנית שם. תמשיכי כך :)
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י