סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לה וידה לוקה

לא רק שליטה. והפעם: הצפרדע והעקרב (ביי לבליסנה)
לפני 14 שנים. 3 באוגוסט 2009 בשעה 4:18

לפני שנים רבות עבדתי באגודה למען זכויות הפרט של ההומואים, הלסביות, הטרנסג'נדרים והביסקסואלים. שם במרתף הקטן בנחמני, הכרתי לראשונה את הקהילה. באותם ימים אפילו לא הגדרתי את עצמי כדו מינית אלא כסתם סטרייטית שהתנסתה עם אשה. באגודה הכרתי לראשונה את הבעיות והקשיים עמם מתמודדת הקהילה. נלחמנו בהתבטאויות של הנשיא עזר וייצמן, עזרנו לבסס את קבוצות הנוער, הבאנו למודעות את מחלת האיידס והרגשנו שאנחנו נלחמים לבד מול קהל עוין, שכנראה לעולם לא יבין אותנו. אני משתמשת ב"אנחנו" למרות שהייתי בורג קטנצ'יק במערכת קטנה בפני עצמה ובכל זאת, ככל שהעבודה נמשכה, כך הזדהיתי יותר עם מטרות הקהילה והפכתי לחלק ממנה. באותו מרתף בנחמני לא הכל היה כל כך רציני. שם גם צחקנו, חגגנו, התחרמנו, החלפנו ספרים בנושא והכרתי לראשונה גברים שמדברים על עצמם בלשון נקבה. באותו מרתף קטן נרצחו שלשום שני אנשים, בגלל זהותם המינית ואין לדעת מתי ישוב לשם הצחוק. כמה עברנו בשנים האלה וכמה הושג מבחינה פוליטית וחברתית ובכל זאת, כמה מעט הושג אם פשע שנאה כזה יכול להתרחש כאן בינינו, בלב ת"א.


ולא קשור בכלל. אני רוצה להמליץ על אחד מהסי.די.ם הכי יפים שלי, אחד שלא ניתן להשיג בארץ, אך ניתן לשמוע ברשת, במקומות שונים. דיסק שכולו מחווה לחוכמה נשית ולכוח הנשי. אני מאזינה לו בכל פעם שאני מחפשת לעצמי שלווה וחיבור לעצמי ולמשהו גדול ממני. השמעתי אותו גם לילדיי, בשעת המסאג' היומית שלהם והוא הרגיע אותם כפי שהוא עושה לי. שמו grandmother turtle
אפשר לטעום ממנו כאן וגם לקרוא על מה הוא מספר:

http://www.seventhwavemusic.co.uk/albumgrandmotherturtle.html

לעוד שירים של קרולין הילר אפשר להאזין כאן:


.1http://www.legalsounds.com/download-mp3/carolyn-hillyer-%26-nigel-shaw/songs-of-the-forgotten-people/album_31815


נדמה לי שאין מה לומר על הפוסט הזה, אז תדלגו ופשוט תהנו מהמוסיקה.
יום נעים ובטוח לכולם.

השולט אור​(שולט) - אהובה שלי,
אני לא חושבת שהשגנו מעט, אני חושבת שעוד לא הסתיימה העבודה.
בשנים האחרונות נחנו על זרי השלווה כשאנחנו מאמינים שאם אנחנו צועדים בגאון בחוצות תל אביב - זה אומר שכולם אוהבים אותנו. העדפנו להתעלם מההסתה ומהשנאה שעוד קיימת בחוגים רבים כל כך.
אם יש דבר אחד שחייב להתעורר כתוצאה מהרצח המתועב הזה - זו תחיית המשמעות הפוליטית של הקהילה.
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י