בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

לה וידה לוקה

לא רק שליטה. והפעם: הצפרדע והעקרב (ביי לבליסנה)
לפני 17 שנים. יום שלישי, 22 בספטמבר 2009 בשעה 17:11

יש בי ניקיון כזה, מכעס, מעלבון וגאווה, יש בי שקט כזה, רוגע,
כמו נחה על שמיכה רכה,
יש בי סתו כזה, נוגע, שמשיל את עלעליו, כמו עור נחש אני נושלת
ומתחדשת מחדש.
יש בי שמחה כזאת שקטה, שמצפה בי לבאות ואופטימיות נוגעת,
מנגבת בי דמעות.
יש בי צחוק שמתפרץ לרגע
ושוכח בדקה,
ותשוקה שמתעוררת, עדיין לא
בסערה.
יש לי דרך, לא אחת ואת שביליו של
המסע,
לארץ לא נודעת,
או לארץ מכורה.
ועוף החול פורח,
מחדש לי
ת'נשמה.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י