בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

לה וידה לוקה

לא רק שליטה. והפעם: הצפרדע והעקרב (ביי לבליסנה)
לפני 20 שנים. יום חמישי, 4 במאי 2006 בשעה 6:48

שלא תתרגלי לרכות הזאת. יומיים שאני נרדמת מכורבלת בליטופים שלך, בעיסויי כפות הרגליים.
אני נמרה היום ובא לי לטרוף אותך. רק שתדעי.
נו מור מסאג' בריח קרם גוף -בריח טלק תינוקות.
היום את סינטה ואני קניבלית.
וכן כן, תכיני את הישבן שלך. גם את הישבן.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י