בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

לה וידה לוקה

לא רק שליטה. והפעם: הצפרדע והעקרב (ביי לבליסנה)
לפני 20 שנים. יום ראשון, 26 בנובמבר 2006 בשעה 18:19

לפעמים אני רואה את הילדה שבך,
וכל מה שאני רוצה זה לחבק אותך הכי חזק שאפשר,
לכרבל אותך אליי,
לשחק לך בשיער,
לתת לך נשיקות קטנות עדינות במצח,
גם באף ובעיניים,
לכסות אותך בשמיכה,
לתת לך להתחבא מתחת
ולשמור עלייך כך,
כשאת ישנה.


מקווה שהיתה לך שינה מתוקה, אהובה.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י