ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירושלים של זהב

חיפוש של סקס משמעות לחיים וגמירות. לא בהכרח בסדר הזה
לפני 3 שנים. 3 במרץ 2021 בשעה 15:10

כתבתי את הפוסט הזה בחלקים אבל כל האירועים המתוארים לעיל התרחשו ביום חמישי האחרון.

 

אתמול היה אחד הערבים המשמעותיים מבחינת הבדסמ שלי. אני עוד צריכה לחשוב מה היה שם אבל אני רוצה לספר לכם. 

במהלך השבוע ניסיתי לעבור תהליך אילוף שאהיה כלבה טוטאלית. במהלך היום הסתובבתי בלי תחתונים ועם פלאג בתחת. בשעה שתיים הייתה לי פגישה עם הפסיכולוגית שלי אז ביקשתי ממנו רשות להוציא את הפלאג. הוא הסכים ואמר לי מתי שכבר עמדתי ליד הדלת שלה שאני אעדכן אותו אחר כך מה היה בפגישה. היה ברור לי שאין מצב שאני מכניסה מישהו למרחב הזה, אפילו לאמא שלי אני לא מספרת מילה על מה שקורה שם. בחמש הדקות הראשונות של הפגישה הייתי מזועזעת מהדרישה שלו ופחדתי להגיד לו לא. מיד אחרי שהפגישה נגמרה גמגמתי לו משהו שאני צריכה את המקום הזה בשביל הבריאות הנפשית שלי. הוא ישר אמר שהוא מכבד ועזב את זה. עכשיו כשאני כותבת את זה אני מבינה שהרגשתי שאני צריכה להלחם על המקום הבטוח שלי. זאת הייתה חוויה קשה בשבילי והרגשתי שעוד שנייה הוא פורץ את הדלת ומחרב לי את המקום שבניתי במשך יותר משלוש שנים. 

נשים שקופית מעבר זמן ונגיע לערב. הגעתי למרכז אל הבית של נשלט שלי. חלק מהתנאים שלי לכניסה לתהליך האילוף היה שהוא לא מונע ממני את הקשרים הבדסמים הנוספים שיש לי. לפני הסשן עם הנשלט השולט אמר לי שהוא רוצה שאני אצלם את עצמי בוידאו. הוא גם בנה איתי איזה תסריט כללי לסשן. עכשיו, אני טיפוס סופר ספונטני. במקרה הטוב אני זוכרת להביא את הדברים שאני צריכה להביא וגם זה לא קורה אם לא מזכירים לי. אז באתי וכזה ניסיתי לגרום לנשלט לשבת על הברכיים. לא משנה, זה יצא מביך. הנשלט ביקש שנשב ונדבר קצת לפני הסשן וזרמתי איתו. אני בן אדם כנה עד מוות אז במהלך השיחה סיפרתי לו גם את הסיפור עם הוידיאו שהשולט ביקש וגם את הסיפור עם הפסיכולוגית. הנשלט התחיל להרצות על זה שזה לא בסדר וזה נקודות לרעתו בלה בלה בלה. הוא עצבן אותי אז אמרתי לו לשתוק. בשלב הזה כבר לא לבשתי את הבגד הסקסי משיין ואת הסטרפאון. הוא הביא לי פיג'מה רכה כפרעליו. הוא קלט שאני עצבנית והציע שנזמין אוכל. ברגע שהאוכל הגיע נרגעתי חחחחח.

בקיצור, שלחתי לשולט הודעה שממנה היה ברור שאני לא בעניין של להיות כלבה טוטאלית. מה המסקנה שלי מכל הסיפור הזה? שאני לא מתכוונת להתחייב לשום דבר ולאף אחד. אני רווקה הוללת וכיף לי ככה.

argam m - תרגישי חופשיה, ללא שום עול, מאושרת וחזקה
לפני 3 שנים
dn46​(שולט) - תראי, את החלטת לנסות. הבחירות הן שלך.
האיתות זה שהוא בכלל העז לבקש שתספרי לו מה היה בינך לפסיכולוג...
איני יודע מי הוא, אבל לא כך בונים קשר, גם טוטאלי. או בעיקר טוטאלי
בהצלחה לך עם החלטותיך.
לפני 3 שנים
ירושלמיתבדם{בהודו} - תודה רבה, זאת הייתה חוויה משמעותית ואני אשתדל להפיק כמה שיותר לקחים ממנה:)
לפני 3 שנים
Zerubbabel​(שולט) - ממש לא מומלץ לשים פלאג יום שלם.
לפני 3 שנים
ירושלמיתבדם{בהודו} - דווקא התייעצתי עם חברות שמנוסות בזה והן אמרו שזה סבבה
לפני 3 שנים
xpredatorx​(שולט) - עשי מה שאת רוצה כל עוד טוב לך עם זה ואת מרגישה בטוחה.
לפני 3 שנים
קוביבי - לך יש מסקנה אחת. לנו יש עוד כמה מסקנות
לפני 3 שנים
slave for ever​(נשלט) - מתאים לך להיות שולטת...
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י