ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירושלים של זהב

חיפוש של סקס משמעות לחיים וגמירות. לא בהכרח בסדר הזה
לפני שנתיים. 16 במאי 2022 בשעה 23:56

לפני בערך חודש וחצי פגשתי את הנשלטת שלי בפעם הראשונה. האמת שטיפה הכרתי אותה לפני מקבוצת טלגרם משותפת אבל לא משהו מעמיק. תכננתי ללכת לדקא הראשון שהיה בלוקיישן החדש והיא אמרה שהיא תהיה שם ותשמח להגיד לי היי. היינו שם חבורה נחמדה של אנשים מאמת או חובה והערב זרם ממש נעים. היא הייתה חמודה מאוד והיא סיפרה לי שהיא אף פעם לא חוותה קיין ושהיא ממש סקרנית. סיימתי את הערב בתחושה נעימה וקבענו להיפגש בצורה לא מחייבת בכלל במאנץ' הירושלמי שהיה שבוע אחרי המסיבה. הטרמפ שלה למאנץ' היה חולה באותו יום אז היא נשארה לישון אצלי ובגדול תכננתי לראות איתה פרק של באפי וללכת לישון. ואז היא כזה אמרה שהיא תשמח לסשן ואני אמרתי יאללה, למה לא. היה כיף.

******************************

מאז נפגשנו עוד אי אילו פעמים בצורה שלא חייבה אף אחת מאיתנו. הקטע שבלבל את שתינו היה שנפגשנו די בטעות, לא נפגשנו בשביל שהיא תהיה הנשלטת שלי. קצת קומדיה של טעויות. שבוע שעבר היא שאלה אותי איך אני מגדירה את מה שיש בינינו ואני אמרתי שאני אשמח שהיא תהיה הנשלטת שלי ואני אהיה השולטת שלה. על כל המשתמע מכך. עוד נקודה שהיא מאוד חדשה מבחינתי היא שהיא ליטלית וזאת פעם ראשונה שלי עם ליטל.ית. הייתה לי תחושה שיש בתוכי מאמי דום אבל באמת שלא ציפיתי למשהו בכזה סדר גודל. 

***********************

עכשיו היא פה במיטה שלי והלב שלי רוקד משמחה. יש איזה חיבור שעונה על הצרכים הבדסמים שלי בצורה מאוד טובה ואני מקווה שהוא עונה גם על הצרכים הבדסמים שלה ככה. הסשן שהעברתי לה היום היה הראשון שנגעתי במנטאלי איתה. מאוד קשה לה עם עונשים כי קשה לה עם המחשבה שהיא אכזבה אותי. והגיע לה עונש היום. כל פעם שאני מתחילה סשן אין לי מושג איך הוא יתנהל. אני יודעת מה המוד של הסשן רק שתי דקות אחרי שאני מתחילה אותו. היופי של הפרעת קשב אני מניחה. בדרך כלל אני אספתי את עצמי בסשנים עם הנשלטת אבל הפעם הוא היה די מטורלל. כאילו, התחלתי בלהרביץ לה בתחת ואחרי כל מכה היא אמרה מה היא עשתה לא בסדר. אחרי כמה זמן הורדתי את החלק המעניש ופשוט שיחקתי בצעצוע החמוד הזה. זה כל כך כיף להרביץ ולנשוך ולנשק ולהרגיש איך התחת מנסה לברוח קדימה מהפחד והיא מתאמצת להישאר במקום ולא לזוז. 

אז מה השורה התחתונה שלי? שלפעמים הכוכבים מסתדרים בשורה ואיזה מזל שיש לי אותך ואת צעצוע חמוד, חכם וקטן ❤️

 

נשלטוש - מושלמת את שולטת ואישה מדהימה
וחבורתית מאוד שתמשיכי להנות עד הסוף ❤️❤️🧡🧡
לפני שנתיים
הלן הדוב - שמחה בשמחתכן. אתן חמודות ביחד. אני עוד מחכה להזדמנות לשבת איתכן שוב. מתגעגעת נורא!
לפני שנתיים
Nienor Niniel - כאלו מקסימות!!
עושה לי חמים ונעים לקרוא ☺️💚
לפני שנתיים
קשקש​(מתחלף) - נחון
לפני שנתיים
דורה באהבה​(אחר){המלכה AQ} - איזה כיף לקרוא המון בהצלחה יקירה מגיע לשתיכן שום דבר לא קורה במקריות. כל הכוכבים מסתדרים שמשהו צריך לקרות. שמחה בשבילכן ונשמח לראותכן בפמדומים הבאים ❤
לפני שנתיים
מפית​(אחר) - הסתדרו לך הכוכבים
לפני שנתיים
טוסיק אדמדם​(נשלט) - מהמם.
תהנו המון אחת מהשנים
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י