ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירושלים של זהב

חיפוש של סקס משמעות לחיים וגמירות. לא בהכרח בסדר הזה
לפני שנתיים. 30 במאי 2022 בשעה 7:19

האמת שאני די מזייפת לאחרונה בכתיבת הבלוג. זה לא שלא קורים לי דברים שלא שווים פוסטים זה פשוט שאין לי כוח לכתוב. אחרי ההקדמה המוזרה הזאת אני אספר לכם שאתמול היה לי ערב מקסים עם הנשלטת שלי ועם הלן הדובה שבאה להתארח. כבר כמה זמן הלן ואני מנסות לתאם מפגש וסוף סוף הצלחנו אתמול. אחרי שסגרנו את התאריך גם הנשלטת הצטרפה לתוכניות. עכשיו אני יודעת שמאוד מעניין את הנשלטת שלי לחוות חוויות חדשות ובפרט אני מדברת על קאטינג. אז כשהנשלטת אמרה שהיא תשמח להגיע גם היה לי ברור מההתחלה שנעשה סשן קאטינג. אני מאוד מחזיקה מהלן באופן כללי ובאמת שהיא יודעת מה היא עושה עם סכינים. 

התחלנו את הערב בבית קפה נחמד בירושלים, דיברנו שטויות ואני נהניתי לזרוק רמזים עבים לגבי המשך הערב לצעצוע. היה טעים ומקסים. זה היה כיף לשבת ולאכול. זה גם נתן זמן להיות ביחד בלי האינטנסיביות של סשן. 

עכשיו החלק שכולכם מחכים לקרוא:)

הגענו אליי הביתה והלן סידרה בשורה יפה את הצעצועים שלה ואני סידרתי את הרצועות במיטה. הצעצוע עדיין היה טיפה לחוץ ובזמן שהלן שנייה הייתה מחוץ לחדר אמרתי לצעצוע שכמובן שאם הסשן יהיה יותר מדי אני ממש אשמח לשמוע מילת ביטחון. זה ממש חשוב בעיניי ההבנה הזאת שלצד הדומיננטי יש את הכוח רק כל עוד הצד הכנוע נותן אותה. עכשיו ברור שאנחנו מעמידים פנים שזה לא המצב כי זה כיף להחליט הכל וזה. אבל עצם הידיעה שיש את האופציה לרדת מרכבת ההרים היא זו שנותנת את הכוח להמשיך לדעתי. 

אחרי שסידרתי את הצעצוע על הבטן התחלנו לסשן לה את התחת עם הכלים של הלן. האמת שזה נחמד להכיר כלים חדשים והלן ממש הסבירה לי איך הכי טוב לתפעל אותם וכזה. 

לא ריחמתי על הצעצוע. היופי הוא שהיא צעצוע מצטיין. אחרי כמה זמן החלטתי שהגיע הזמן לעבור לסכינים והלן נתנה לי לנסות את זיקו. קודם הלן באה אל הצעצוע וממש הסבירה לה על הסכין והדגימה כל מיני הדגמות. ואז אני התנסתי. זו הייתה חוויה מעניינת. שמחתי שהייתי הראשונה שנתנה לה את התחושה הזו אבל אני לא חושבת שזה משהו שנמצא בבסיס של מה שמדליק אותי. אחרי כמה שריטות וזה החלטתי שאפשר לצייר לה ציור על הגב. אני כמובן לא החזקתי את הסכין בשלב הזה כי אני לא מנוסה בתחום הספציפי. זה היה מדהים לראות מצד אחד את העבודה המדויקת של הלן ומצד שני את ההתמסרות של הצעצוע. בשלב הזה כבר כאב לה מאוד. 

 

 

 

 

 

נ.ב. מתישהו לקראת סוף הערב הלן ניסתה לשחד את הצעצוע בשוקולדים בשביל שהיא תיתן לי ספאנק והיא לא הסכימה. אחר כך אני ביקשתי מהצעצוע שתיתן לי ספאנק והיא עדיין לא הסכימה. בסוף ישבנו ודיברנו על נושא אחר ומהר לקחתי לצעצוע את היד ונתתי לעצמי ספאנק, זה היה אחד הקורעים המבט המבוהל והמזועזע שלה אחרי זה.

 

נ.ב. 2 הלן אני מאוד מאוד אסירת תודה והיית מדהימה אתמול.

נ.ב. 3 את צעצוע מדהים ואני בת מזל שאני אמא סוכר שלך ❤️

הלן הדוב - תודה תודה. נהניתי.
הכי כיף היה כמובן הצחוקים. ועל השאר... אני אכתוב. אולי.
לפני שנתיים
ירושלמיתבדם{בהודו} - חד משמעית ❤️
לפני שנתיים
Daddy'sLittleGirl - אתן מהממות ואני מתה עליכן❤
לפני שנתיים
babywolf - בפעם הבאה אני בא. חיבוק. שמח שנהניתן. וגאה בשולטת שלי ובעבודה שלה
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י