ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירושלים של זהב

חיפוש של סקס משמעות לחיים וגמירות. לא בהכרח בסדר הזה
לפני שנתיים. 22 באוגוסט 2022 בשעה 16:48

האמת היא שאני מותשת. בדרך כלל אני עושה בלאגנים בפמדום אבל אתמול התעלתי על עצמי. 

 

כל פעם אני לא יודעת איך אני אגיע לפמדום. זה הגיוני, אני גרה ועובדת בירושלים, רווקה ולהחזיק אוטו בישראל 2022 זאת הוצאה רצינית שצריכה יותר ממסיבה פעם ב בשביל להצדיק את ההוצאה הזאת. אז אני מחפשת טרמפים בכל פעם. לפעמים אני פשוט הולכת למסיבה והנשלט נוסע הלוך חזור לירושלים ומסיע אותי. הפעם החלטתי לעשות את זה אחרת. הנשלט שלי למסיבה הוא איש חמוד שחולק את האהבה שלי לשווארמה. הוא אמנם לא חסר סטנדרטים כמוני אבל בסדר, אני לא מושלמת. אז ההחלטה הייתה שהוא יבוא אליי בשתיים בצהריים, ניסע ליפו ונאכל שווארמה ומשם נתקדם לכיוון המסיבה. היה לי ממש כיף אפילו שחם ולח אצלכם מאוד שם במרכז, איך אתם מוכנים לגור במקום כזה?

 

ואז הגענו למסיבה. הגענו מוקדם כמו שאני אוהבת, לפני כל הבלאגנים. לאט לאט התחילו לטפטף אנשים וכל כך נהניתי לראות את כל החמודים והחמודות. במקביל התחלתי לצוד נשלטים. די מהר מצאתי 3 קורבנות תמימים והתחלתי לממש את המזימה שהייתה לי. הסשן היה מאוד פשוט ברמת המבנה - בהתחלה הנשלט שהגיע איתי לפמדום קשר לי את החמודים עם רתמת חזה פשוטה ככה שהאומללים לא יוכלו להגן על הטוסיק שלהם עם הידיים. אה וגם הקשירה הייתה ככה שהיה לי איפה לתפוס במקדימה וגם מאחורה. אני אציין לטובה את צוות הדיאמים שברגע שאמרתי לריטה שאני עושה סשן ברחבה היא פשוט הצמידה אליי דיאם שממש עזר לי עם כל הקטע של הישראליאדה וחוסר הכבוד למרחב אישי. זאת הייתה הפעם הראשונה שסישנתי יותר מאדם אחד בו זמנית. השתמשתי בכל הצעצועים שהבאתי לפמדום וזה היה כיף. 

 

אחרי הסשן "הכרחתי" את הנשלטים לשבת איתי ועם חברים אחרים במרפסת. בעיקר רציתי לראות שהם בסדר מבחינה פיזית. זה היה חמוד ששניים מהם נהיו בטסיז אחרי הסשן וזה כשלא הייתה ביניהם היכרות מוקדמת. 

 

אחר כך היו עוד שתי אינטראקציות משמעותיות. בראשונה ראיתי כוכבים וגמרתי בקולי קולות באמצע המסיבה ובשנייה הייתי לבד בחדרים עם הלן.

 

אם יש דבר אחד שמעציב אותי הוא שלא הייתה לי סגירת מעגל עם הנשלטת לפני הודו. הקטע הוא שזה לא אשמת אף אחת מאיתנו, פשוט סיטואציה מסריחה. 

 

אני לא טיפוס שמתמסר בקלות. כל השולטים דמיקולו שפגשתי בצורה די חסרת זהירות כשאני חושבת על זה די השאירו בי צלקות פסיכולוגיות כאלה ואחרות. הדבר הכי משמעותי שמושפע מהצלקות האלה זה היכולת שלי לוותר על השליטה ולתת אותה לצד השני. עם הלן אני מרגישה שזה בא לי בטבעיות. אני יכולה להצטנף בתוך החיבוק שלו ולדעת עמוק בלב שאני במקום הכי בטוח שאני יכולה להיות. תודה❤️

קטלב​(מתחלף) - ''כל הצעצועים''. הבאת שלושה וחצי.
הזכירי לי לדאוג לך כשאת חוזרת. כנראה כשלתי בלייצר לך מספיק.
לפני שנתיים
ירושלמיתבדם{בהודו} - הבאתי חמישה!
אבל תייצר, אני בעד:)
לפני שנתיים
הלן הדוב - תמיד בכיף ירוש.
לפני שנתיים
babywolf - אתן מדהימות .ואני אוהב את שתיכן. ותודה שהענקת לי את הזכות להראות לך כוכבים
לפני שנתיים
babywolf - אני אתגעגע אלייך המון אגב. ותודה על המתנה שהבאת לי!! מת עלייך ושמח שהשולטת המדהימה שלי נותנת לך מקום בטוח כל כך. מעריץ את שתיכן על הקשר האמיץ והמיוחד שרקמתן
לפני שנתיים
researcher​(שולטת) - מדהימה מתגעגעת מעכשיו
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י