ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירושלים של זהב

חיפוש של סקס משמעות לחיים וגמירות. לא בהכרח בסדר הזה
לפני שנה. 27 באפריל 2023 בשעה 17:36

טוב זה לא מדויק, אני עושה מה שאדם אחד אומר לי. בשאר המקרים אני מתחשבת במה שחברים מבקשים ממני. בכל מקרה, קיבלתי משימה לכתוב פנטזיה ואני בסך הכל עושה מה שאומרים לי.

 

**************

"תחכי לי בחמש אני בא אלייך"

אני בוהה לכמה שניות במסך. אני מסתכלת מה השעה ורואה שיש לי שעה להתארגן. אני מתקלחת, לובשת טייץ וטי שירט ומתיישבת על הספה. יש לי עוד רבע שעה אז אני פותחת את הספר שלי וקוראת את אותו משפט עשר פעמים. הכוס שלי נוזל ואין לי מושג מה קורה איתי. אני מוותרת על הספר ויושבת בשקט על הספה. הרעש של המפתח מעביר בי צמרמורת ואני מסתובבת לכיוון דלת הכניסה.

"שלום ילדה, מה שלומך?"

"בסדר גמור"

הוא מצביע עם היד שלו אל הרצפה שליד הרגליים שלו ואני קמה ונעמדת לידו. הוא מחייך ומצביע עוד פעם. אני מסתכלת לו בעיניים ומחליטה לשמור את הבראטיות שלי לאחר כך אז אני יורדת על הברכיים שלי ונועצת מבט ברצפה. אני מרגישה ציפורניים בקרקפת שלי ומתחילה לנזול למטה. 

"לא לנזול ילדה"

"קצת קשה שלא לנזול כשאתה כאן"

אני שומעת צחוק גדול ואצבע נשלחת אל מתחת לסנטר שלי ומרימה את המבט שלי.

"את חמודה, יאללה קומי ותתפשטי"

אני מתרוממת ומורידה לאט לאט את הבגדים. קודם את החולצה ואז את הטייץ. לא צריך להוריד חזייה ותחתונים כי הוא אמר מראש שאני לא צריכה ללבוש היום. אני הולכת אל הספה ומניחה את הבגדים מקופלים. אני חוזרת אליו וחוזרת אל התנוחה ליד הרגליים שלו. הוא טופח לי על הראש והולך למאחורי הגב שלי. כבר למדתי מסשנים קודמים שאסור לי להציץ אז אני ממשיכה להסתכל על אותה בלטה ברצפה, היא מרתקת. אני שומעת צעדים מאחוריי והוא מופיע לי בזווית העין. יש לו כרית ביד והוא מניח אותה מתחת לרגליים שלי. הוא מתרחק שני צעדים ואני תוהה לעצמי מה הוא רוצה שיקרה עכשיו. אני לא מעיזה להרים את המבט ואני רואה את הידיים שלו נשלחות אל הפטמות שלי. זה כואב כשהוא מושך ככה. אני משחררת אנקת כאב קטנה והוא משחרר פטמה אחת ושולח יד למטה.

"עושה רושם שאת נהנית חרמנית קטנה"

"איה, איה, זה כואב"

"אה באמת? לא שמתי לב". אני שונאת את הנימה המשועשעת הזאת. תמיד זה כואב יותר אחריה. אני מובלת החוצה אל המרפסת בעזרת הפטמות שלי. זה כואב ואני מרגישה את עצמי נוטפת על הירך וזה כל כך מביך. הוא מסובב אותי כמו בובה ומשעין אותי על הקיר של המרפסת ופותח לי את הרגליים. אני מרגישה אצבעות מרפרפות על הכוס ומצטמררת. 

"איזה חור רטוב יש לי כאן" אני מרגישה את הזין שלו מאחוריי ומתכופפת עוד קצת כדי להקל עליו את הגישה. בלי גינונים מיותרים הזין נדחף אליי. אני נאנחת והוא מכסה לי את הפה. "לא צריך שכל השכנים שלך יידעו איזה חור גר כאן".

אני לא זוכרת כמה זמן הוא זיין לי את הצורה רק את זה שהוא זיין לי את הפה ואני פשוט הייתי בובת סמרטוטים. 

********

זה לא משהו שבא לי בקלות לכתוב פנטזיות. זה לא הז'אנר שאני טובה בו בואו נגיד את זה ככה. אבל זה לא משנה שאני לא הייתי כותבת את הפוסט הזה בלי שהיו אומרים לי. כי אני ילדה טובה.

ילדה טובה שעושה מה שהוא אומר לה.

גבר אלפא בנשלטת - אהבתי.. רוצה להכיר לך מורה בצורה דומה אבל אחרת...
לפני שנה
ירושלמיתבדם{בהודו} - אחי תעשה פרסה וגזגז מפה מהר למה חבל על הפרצוף שך.
לפני שנה
הלן הדוב - ילדה טובה.
לפני שנה
ירושלמיתבדם{בהודו} - 🫠🫠🫠🫠🫠
לפני שנה
Charlie Z - את אלופה בז'אנר הזה. הציווי והשליטה מוציאים ממך אחל'ה יכולות
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י