ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירושלים של זהב

חיפוש של סקס משמעות לחיים וגמירות. לא בהכרח בסדר הזה
לפני שנה. 1 ביוני 2023 בשעה 8:37

רציתי לכתוב פוסט לקראת הסשן של אתמול בערב אבל כל מה שהספקתי לכתוב היה הכותרת. "ציפייה".

ציפייה זו מילה שבאמת מתארת בצורה די טובה את מה שעבר עליי בימים האחרונים. זה התחיל בזה שקיבלתי משימות מיוחדות לקראת המפגש. ההמשך היה כשעברתי אירוע לא פשוט לפני כמה ימים. הוא היה שם בשבילי בצורה מוחלטת. 

ואז הגיע היום. יצאתי לדרך והגעתי אליו. כבר כשהוא אסף אותי הוא התחיל לטרלל לי את הצורה. זה לא עוזר במיוחד שאני נהיית סתומה בצורה די נוראית לידו. בכל מקרה,  הגענו אליו לדירה והתחלנו את הסשן. פה היה הבלתם הראשון כי קיבלתי חמש דקות אחרי שהתחלנו. התארגנו והוא המשיך קצת אחרת. 

תכלס מה שבא לי לדבר עליו זה הקטע שהוא הרביץ לי ואז ביקשתי כוס מים. הוא יצא מהחדר כדי להביא לי מים ובשנייה שהוא יצא מהחדר התחלתי לבכות. לא בכי קטן וחמוד. בכי תמרורים. אני חושבת שאני יודעת מה היה הטריגר לבכי וזה לא עניינכם. 

אז הוא יצא מהחדר והתחלתי לבכות. הייתי עם אזיקים מדוד עלי שהיו מחוברים לכורסה עם אזיקונים. תכלס הייתי מסוגלת לשחרר את עצמי מהאזיקים מבחינה פיזית אבל לא הייתי מסוגלת לעשות את זה. אני חושבת שאפילו לא חשבתי על האפשרות. הייתי עסוקה בלבכות. באיזה שלב הוא חזר עם המים והצלחתי לאמר לו אדום. הוא שחרר אותי מיד וחיבק אותי. זאת הייתה פעם ראשונה שחטפתי כזה דרופ באמצע סשן. כאילו, היו לי דרופים פה ושם יום אחרי סשן. חוץ מפעם אחת האמת לא בכיתי באמצע סשן. והסשן ההוא הוא הסיבה שאני מתקשה עם אוראלי. 

כתבתי שאני מתקשה עם אוראלי ולא שאני לא עושה אוראלי כי עשיתי תהליך סביב הדבר הזה. השולט שאני כותבת עליו לאחרונה מקלף לי את השכבות בצורה די משוגעת. לא חושבת שהייתי מוכנה לחשוב על לנסות אוראלי בסיטואציה שאני הנשלטת עם אדם שהוא לא הוא. 

אחרי האדום שאמרתי הוא נתן לי להתכרבל ולהרגע בתוך החיבוק שלו. אחרי כמה זמן הוא אמר לי לזוז לכיוון המפשעה שלו. יש לי בעיה עם להגיד דברים שאני רוצה בסיטואציות שאני לא קובעת הכל. אני אסביר. יש ממני דרישה שכשאני רוצה לגמור אני צריכה לבקש. יש טקסט קבוע שאני צריכה לאמר. אני לא מצליחה להוציא אותו מהפה שלי. בכל מקרה התכרבלתי בין הרגליים שלו.

 

*עריכה לאחר מספר תגובות בפרטי, מסתבר שלא כתבתי את החלק הזה ברור. אני ביקשתי למצוץ והוא לא דרש ממני למצוץ לו כשאני בוכה*

 

האמת שיש לי עוד על מה לכתוב. נגיד על הפעם השנייה שבכיתי כשהוא גמר לי בפה, עכשיו אני זוכרת למה טורגרתי מזה אבל זה קשה. אני רוצה להיות צעצוע יעיל. 

אני גם רוצה לכתוב על זה שהוא העיר אותי בחמש בבוקר כי פשוט התחשק לו ועשיתי לו נעים. אין לי מילים לתאר את מה שקרה שם. סתם, יש לי מילים. אין לי אומץ להשתמש בהן.

אני ממש שמחה מהמקום שאני נמצאת בו בחיים. מכל הבחינות. יאללה בואו למצעד היום❤️

הלן הדוב - את צעצוע יעיל עם או בלי זין בפה.
תמשיכי ככה. לאט לאט. ולא לשכוח שהדמעות לא מפחידות אותי.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י