ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירושלים של זהב

חיפוש של סקס משמעות לחיים וגמירות. לא בהכרח בסדר הזה
לפני שנה. 3 ביולי 2023 בשעה 18:04

בחודש האחרון אני ואדון ה' התחלנו לדבר אחד על השני בתור "השולט/נשלטת שלי". זה עליית מדרגה משמעותית. מערכת היחסים הזאת היא הכל חוץ ממשעממת. היא בטוחה. היא מצמיחה. היא מטורללת לעיתים. (אני אחראית על הטרלול במערכת היחסים וגברת ה' אחראית על לתת לי להתנהג כמו מפגרת לעיתים). 

אני אתן דוגמה לטרלול מהיום כי זה ממש הצחיק אותי. יש את הז'אנר הזה של המימז של 'דום קשוח' שאומר תארי איך את רטובה יא פתטית, 'דום רך' שאומר איזה יופי שאת רטובה כזה יפה בשבילי ואז תמונה מטורללת של פטריק מבובספוג בתור 'קראקהד דום' שאומר גברת איך מסדרים את הנזילה. אני קראקהד יעל. אז קיבלתי את המימ הזה היום וממש צחקתי אז שלחתי לאדון ה'. אז הוא נתן לי להתנהג כמו מפגרת. 

אה עכשיו נזכרתי ששלחתי לו סרטון דבילי שהיה קשור לדובי מהארי פוטר והתגובה שלו הייתה שאני צריכה לבקש ממנו למצוץ בסשן שהיה אחרי זה בסגנון של דובי. ואז הוא שכח שהוא אמר לי את זההההההה. סתם גם אני כשהייתי שולטת הייתי שוכחת מפקודות שהייתי נותנת, זה מעניין הקטע הזה לא משנה.

אני חושבת שהוא לא מבין עד הסוף עד כמה הוא תופס אצלי מקום במעשים. יש פוסטים שאני כותבת רק בגלל שהוא אמר שכדאי שאני אגיד את זה לעוד אנשים. האמת שגם הפוסט הזה נכתב בגלל משהו שהוא אמר. מתישהו בשבוע האחרון ביקשתי ממנו לגמור והוא אמר שיש לי ליטרלי 3 דקות לגמור. אני מסוגלת מבחינה פיזית לגמור תוך 3 דקות אבל לוקח זמן לראש שלי להצטרף לחגיגה. אז אחרי דקה התחלתי להריץ תמונות נבחרות מסשנים שהיו לי מולו. התמקדתי בשתי סצנות ספציפיות- אחת שישבתי מולו על הברכיים עם כיסוי עיניים והשנייה הייתה שישבתי על השירותים מולו ומצצתי לו. מהרגע שהכנסתי לעצמי אצבעות לפה גמרתי כל כך חזק. לא יודעת מה הפואנטה פה אבל כשסיפרתי לו על זה הוא אמר שזה חמוד ושהוא ישמח לראות על זה פוסט. בסך הכל אני חושבת שאני מתנהגת יפה אז הנה, פוסט.

רק אור ושמחה ❤️

הלן הדוב - איך אומרים אצלנו בבית? נו פוגודי. ואת השאר אגיד לך באוזן בקול שלי.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י