ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירושלים של זהב

חיפוש של סקס משמעות לחיים וגמירות. לא בהכרח בסדר הזה
לפני שנה. 12 ביולי 2023 בשעה 8:19

יש לי יום הולדת בשבת. לא, שנייה. אני צריכה להתחיל יותר מוקדם מזה. היה לי סשן ביום שלישי האחרון. לא, לא מספיק מוקדם. חזרתי מהודו ב27.11. כן? מספיק מוקדם? נניח.

עברתי תהליך מאוד משמעותי בהודו אבל עברתי תהליך יותר משמעותי עם החזרה מהודו. אני ממש זוכרת שישבתי עם הפסיכולוגית שלי ועשינו רשימה מנטלית של הדברים שאני צריכה לטפל בהם. מתוך הרשימה ההיא נשאר לי רק לעבור דירה מחוץ לבית של אמא שלי וזה בתהליך מתקדם. גם נכנסתי למערכת יחסים היררכית שאני הסאבית בה. זה קשה. באחד הלילות האחרונים ניסיתי לשבת ולכתוב עבודה במגדר בשביל אחי הקטן והגעתי למסקנה שאני עייפה מדי אז התקלחתי והלכתי לישון. אחד מהריטואלים הקבועים שלי לפני השינה הוא שאני מצלמת שתי תמונות בתנוחה קבועה ושולחת לו. אז צילמתי אתמול ומסתבר ששכחתי לשלוח. בדרך כלל אני נכנסת למיטה אחרי שאני מצלמת, שולחת לו ונרדמת. הפעם פשוט נרדמתי. החלק המצחיק הוא שהוא שאל אותי הבוקר אם שכחתי משהו, נכנסתי לשיחה שלנו וקלטתי שפשוט שכחתי אז שלחתי לו את התמונות מהאוטובוס. 

סליחה אני לא מפוקסת ולא חותרת לפואנטה. האמת שאני לא בטוחה אם בכלל יש לי פואנטה הפעם.

אני תמיד עושה איזה הסתכלות אחורה בימי הולדת. זו כבר שנה שלישית שאני כותבת פוסט סיכום שנה ביום ההולדת שלי. זה נחמד לראות את ההתקדמות שלי בפוסטים האלה. (למי שזה מעניין אותו הנה הפוסט לפני שנתיים והנה הפוסט מלפני שנה). השנה באמת פרצתי קדימה בצורה מאוד רצינית. כן, המחאה ברחובות מקשה על המצב הנפשי שלי ובזמן שאני לא מדחיקה אז אני באמת ובתמים דואגת שתהיה מלחמת אזרחים. אבל יש עוד דברים חוץ מהקקי הזה. טיילתי 3 חודשים בהודו. זאת הייתה חוויה משנת חיים. זה נורא קלישאתי אבל באמת שחזרתי יעל אחרת משם. היכולת שלי לבחור בצורה אקטיבית ומודעת את האנשים שיהיו מעורבים בחיים שלי היא יכולת משמעותית. גם האקטיביות שלי בתחום המקצועי מפתיעה אותי בטירוף. 

השבוע כתבתי משהו ביומן שלי. אני בדרך כלל לא כותבת אבל הסתכלתי על הדברים שכתבו לי במחברת שקיבלתי בשחרור מבית סוטריה. אמרו לי איחולים כמו למשל שאני אמצא את המתיקות בחיים, שאני אדע להיות עבורי לא פחות משאני עבור אחרים. זה קרה. עולות לי דמעות שמחה בכל פעם שאני חושבת על איך התקדמתי בראייה של העולם. אולי זה מה שקוראים לו התבגרות. 

אז ביום שבת אני אחגוג 29 שנים להגעה שלי לעולם. איזה כיף שאני כאן. ואיזה כיף שאני ממשיכה הלאה ושיש לי כל כך הרבה חלומות. 

רק טוב ואהבה❤️

אני וזה​(נשלטת) - מזלטובבבבב 🥳❤
לפני שנה
a מק - מגיע לך הטוב הזה
נשמע שאת יכולה להיות נערת פוסטר לבית סוטריה
לפני שנה
ירושלמיתבדם{בהודו} - הייתי יכולה אבל סוטריה נשים נסגר ולא עושה רושם שייפתח בקרוב
לפני שנה
researcher​(שולטת) - כיף שהגעת לעולם! מזל טוב יפתי אוהבת מלא ומאחלת לך שתמשיכי להגשים את החלומות שלך בזמן הנכון ובצורה הטובה ביותר. ❤️
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י