ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירושלים של זהב

חיפוש של סקס משמעות לחיים וגמירות. לא בהכרח בסדר הזה
לפני שנה. 16 ביולי 2023 בשעה 7:45

הכותרת הנוכחית היא ציטוט של הרבי מקוצק. כשאני חושבת על הפמדום אתמול זה מה שעולה בי. המשמעות של המשפט הזה היא שכשהלב נשבר נפתח מקום לדברים להיכנס וככה בסוף הלב שלם יותר. 

כשתכננתי לעצמי את הסופש אז ברור שרציתי ללכת לפמדום. אלף, זה הפמדום והפמדום זה הבית. בית, זה נפל בדיוק על היומולדת שלי. מיד כשראיתי שיש תאריך שלחתי הודעה לגברת ה'. כמובן שאני גרועה בלהגיד דברים שאני רוצה אבל בסוף הצלחתי להגיד שאני רוצה ללכת לפמדום איתה. בגלל כמה סיבות טכניות וגם בגלל שה' חשבה שכדאי לשחרר אותי להרביץ קצת אז הוחלט שאני באה סולו. 

ואז הגיע יום שבת. בדרך כלל הסופשבוע שלי הרבה יותר רגוע מהסופשבוע האחרון. אף פעם לא הייתי בשתי מסיבות בסופש אחד. זה לא שנהייתי מותשת או משהו כזה אבל זה די נחמד לשחק אותה נערת מסיבות. הגעתי למסיבה והתחלתי להתערבב. היו אנשים נחמדים והיה נחמד לדבר איתם. במהלך השבועות האחרונים די התבשלה בתוכי ההבנה שחסר לי להחזיק את השוט. אני כן מתכוונת להימנע מלהיכנס למערכות יחסים בדסמיות שבהן אני השולטת אבל לשחק במסיבות ולתת דרור לסדיזם זה לא דבר רע בהכרח. גם אני מרגישה שמערכת היחסים שלי עם גברת ה' התבססה מספיק בשביל שאני אהיה בטוחה מספיק לשחק קצת בחוץ. 

די מהר עברתי לבדוק את המצב בפינת האימוץ ותפסי נשלט חמוד לסשן חימום. הוא לא היה מזוכיסט אז הייתי עדינה. האמת שגם הייתי צריכה להוריד טיפה חלודה אז דווקא התאים לי שהיינו באיזור השמח בשקט של ההתחלה וכזה תרגלתי קצת ספאנקים בצורה הנכונה וזה. 

סיימתי איתו, אמרתי תודה רבה והמשכתי להסתובב. בשלב הזה ראיתי חברה טובה שלי עם הנשלט שלה אז התיישבתי לידם. דיברנו בכיף שלנו והיא הסתכלה על הצעצועים שהבאתי. הבאתי רק 2 צעצועים כי לא רציתי להיסחב עם מלא דברים אבל בחרתי מהצעצועים הרשעים שלי. באיזה שלב היא ביקשה ממני שארביץ לו עם הצעצועים. שאלתי אותה אם התחת שלו מחומם והיא ענתה שלא. התחלתי עם הידיים ברגוע ולאט לאט נתתי עבודה. תוך כדי המכות ממש הרגשתי את הדום ספייס מגיע. עברתי לצעצועים והוא ספג אותם יפה. חזרתי להתיישב על הספה ונהניתי מהחברה. 

אחרי עוד כמה זמן התחילו לדגדג לי הידיים וחזרתי לפינת האימוץ. בשלב הזה כבר הייתי מוכוונת מטרה ושאלתי בקול אם יש מזוכיסט. לא היה ובזמן שהתבאסתי בקול עם אחת הדיאמיות על זה הרגשתי טפיחה על הכתף והופיע לי מזוכיסט עם תחת מברזל. לא ידעתי שיש לו תחת מברזל אבל תאמינו לי שנתתי עבודה על התחת שלו. בהתחלה נתתי מלא מכות ואני רגילה שבאיזה שלב עוצרים אותי או שאני עוצרת כי אני רואה שהם כבר לא מסוגלים. הוא לא זז. אחרי 10 דקות הגעתי למסקנה שאני ארביץ כמה שמתחשק לי ונראה מה יהיה. המזוכיסט הזה גם היה בווייב ממש כיפי. בעיניי מי שבא למסיבות האלה בא בשביל לעשות מלא כיף. כאילו בדרך כלל אני מסתכלת על התנועות של הנשלט באמצע הסשן וזה נותן לי אינדיקציה על הטווח שאני יכולה לשחק איתו. בכל מקרה לא הייתה לי האינדיקציה הזאת אז פשוט נתתי מכות וסמכתי על זה שהוא ישתמש במילות ביטחון אם יהיה צורך. אז אחרי ששחררתי את כל התהיות והתחלתי באמת לשחק וגם לתת לצלם לצלם כמה שוטים יפים נפתח אצלי משהו. היה סשן ממש כיפי והוא היה איש ממש נחמד שהיה כיף לשחק איתו. גם יותר מאוחר באותו ערב כשישבתי ליד החברה שלי וקיבלתי מסאז' משני אנשים שונים ראיתי אותו. נפנפתי לו בחביבות והוא בא אליי אז שלחתי לו יד כדי להגיד שלום כזה. לא ציפיתי לזה אבל הוא לקח את היד ונישק אותה בנונשלנטיות כזאת יפה. יש אנשים (משני צדדי השוט) שמתייחסים אל כל עניין הבדסמ בכלל ואל הבדסמ במסיבות כאל משחק סכום אפס. כל אחד לוקח כמה שהוא יכול. זאת הסיבה שקיימת התופעה של שולטים מלמטה לדעתי. אני לא שם. אני מאמינה בקח ותן בצורה הטהורה שלו. זאת אומרת, קח כמה שאתה צריך ותן כמה שאתה יכול. מקווה שהייתי ברורה כאן.

הסשן האחרון שהעברתי היה סשן ארוך מאוד. זה היה סשן משותף שלי ושל חברה שלי על הנשלט שלה. באופן כללי אני ממש אוהבת את החברה שלי ובאופן אישי אני מאוד אוהבת לשחק איתה. הכרתי אותה כשהיא רק התחילה בבדסמ והיא התפתחה כל כך יפה. זה די מצחיק כי לימדתי אותה איך עושים כמה דברים והיא פשוט לקחה אותם ועפה עם זה כל כך גבוה. בכל מקרה הנשלט שלה מאוד מאוד בראט. אחד מהדברים שממש אהבתי לעשות לו זה לנשוך אותו בצד אחד ואז להסתכל עליו במבט רציני ולהגיד שאין ברירה אני צריכה לנשוך בצד השני כדי שזה יהיה סימטרי. במהלך הסשן היו הפסקות וקיבלתי מסאז' תוך כדי וזה גם היה נחמד לראות את מלישס נותנת עבודה ממש קרוב אלינו. 

יש משהו בפמדום שמרגיש לי כמו בית. במשך תקופה ארוכה מאוד זה היה הליין היחיד שהייתי הולכת אליו. היום יש מלא ליינים ומסיבות ואני מאוד נהנית מההיצע ותחרות זה דבר חיובי מאוד. בעיניי היתרון המשמעותי זה הסינון הטוב של מי שמגיע אל הפמדום. גם בזמן האחרון זה הרבה יותר מורגש. אולי בגלל שהפמדום נהיה פופולרי אז יותר קל לסנן. בכל מקרה, אני מרגישה מאוד בטוחה בפמדום. 

רק טוב ושמחה❤️

researcher​(שולטת) - איזה פוסט סיכום מדהים!! היה לי מדהים לבלות איתך ! מזל טוב אהובה! ❤️
לפני שנה
דורה באהבה​(אחר){המלכה AQ} - מזל טוב יקירה ❤️ שמחה שנהנית מאוד כיף לקרוא את הפוסט 🥰🥰😘
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י