ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירושלים של זהב

חיפוש של סקס משמעות לחיים וגמירות. לא בהכרח בסדר הזה
לפני שנה. 21 ביולי 2023 בשעה 19:07

בדרך כלל אני מתחילה לספר על סשנים מההתחלה שלהם אבל הפעם בא לי להתחיל מהסוף. אחרי שחטפתי כמות מכובדת של מכות והתחת שלי דימם גברת ה' החליטה שחטפתי מספיק. בתור שולטת אחראית ששומרת על הצעצוע שלה היא ניקתה את הדימום עם מגבונים וחיטאה את האיזור. זה שרף בטירוף. כל מי שמכיר אותי טיפה יודע שאני אוהדת שרופה של הפועל ירושלים. ה' לא מבין למה זה כל כך מפעיל אותי אבל הוא נותן לי להתבטא. נחזור לסשן. בזמן שהוא מרח לי משהו שממש שרף אותי הוא אמר לי לשיר שיר של הפועל. אני בסך הכל ילדה טובה אז בחרתי את "הפועל אני מכור לרגעים איתך" והתחלתי לשיר. האפקט היה מיידי. התחת עוד כאב טיפה אבל הגוף נרגע מהסטרס. בזמן הזה הוא אמר משפט שאני ממש אוהבת "יש כאלה שצריכות סטאפיז בזמן אפטר קייר ויש כאלה שצריכות לשיר שירים של הפועל." ❤️

הפעם הגעתי לסשן ביום שלישי אחרי שבאתי לחגוג ומגוג במרכז. בגלל כל מיני עניינים טכניים שהיו קשורים לחסימות שהיו באותו יום הגעתי לדירה של ל' ויצאנו משם לסשן. זה היה ממש נחמד לראות את ל'. מערכות יחסים פוליאמוריות זה ממש נחמד כשעושים אותן נכון.

בדרך אל הדירה של ה' הוא החליט לשים יעד אחר בווייז. אני כולי מדברת בהתלהבות על נושא של משפטים לוגיים ואיך עובדים איתם נכון והוא פתאום מפרסס. שאלתי למה אנחנו מפרססים והוא הודיע לי שאנחנו בדרך ליער. אנחנו כל הזמן מדברים על פנטזיות שיש לי ופנטזיה די מרכזית שלי היא שימוש והחפצה ביער. הפחד להיתפס והשימוש בי מאוד מדליקים אותי.

(בתור הערת שוליים אני אציין שאדון ה' מגדיר את עצמו בתור סרוויס דום וזה לפעמים מוביל לסיטואציות מאוד משעשעות שלי מנסה להסביר לו שאני רוצה שהוא ישתמש בי איך שבא והוא רוצה לסשן אותי איך שאני רוצה. עזבו, מסובך.).

אז הגענו ליער. ניסיתי בגבורה להמשיך לדבר על נושא השיחה שהיה אבל מהרגע שהוא פירסס איבדתי ריכוז. הוא התחיל לנסוע ברחבי היער ואני פשוט השתתקתי. היום אני מאוד טיפוס של מילים אבל לא גדלתי בתור טיפוס של מילים. אחד מהדברים שאני הכי זוכרת מתקופת היסודי זה אותי חוזרת מבית הספר ובורחת לחדר שלי וקוראת ספרים בלי הפסקה. גם כשהייתי בהודו תפסתי את עצמי פעם בכמה זמן שפשוט לא דיברתי עם אף אחד כמה ימים. אדון ה' לימד אותי לחצוב מתוכי מילים גם כשקשה. זה מאוד עוזר כשאני יודעת ומרגישה שבאמת אכפת לו. אז הוא נוסע ברחבי היער ואני שותקת לידו. הוא ביקש ממני להשתמש במילים ולהגיד מה עובר לי בראש. הצלחתי להגיד כמה מילים על פחד ובהלה. 

אחרי כמה דקות של בדיקת השטח הוא החליט לעצור באיזה מקום ולקח אותי לצידי ה"כביש" ונעמדנו מאחוריי עץ ושיח. ירדתי על הברכיים והוא שלף את הזין שלו. יש לי וידוי והוא שבכל פעם שהייתי קוראת עוד בלוג גנרי של נשלטת שמתארת את האושר בלמצוץ לשולט שלה הייתי מגלגלת עיניים. אז בתור האדם הגנרי שאני ממש צהלתי בתוכי כשהוא פתח את הרוכסן. רק עם אדון ה' גיליתי את הכיף הגדול שיש בלמצוץ. זה פיזית נעים בחיך העליון במאחורה של הפה. הפעם הוא ריחם עליי פחות ונתן לי להיחנק יותר על הזין שלו. זה משמח אותי לחשוב על השיפור שעשיתי מאז שהתחלתי למצוץ לו. יש עוד מקום לשיפור אבל באמת שאני צעצוע יעיל.🫠

אחד הדברים הכי מעציבים שהוא יכול לעשות לי זה לקחת לי את הזין אחרי שכבר התחלתי למצוץ. נהיה לי מבט עצוב כזה של "אבל למה לא לתת לי להמשיךךךךך". הפעם הסתבר שהוא פשוט רצה לטחון אותי כשאני מתאמצת להישאר על שתי רגליים ושולחת ידיים לכל צמח שנמצא שם. הצלחתי לעמוד על הרגליים. 

אחרי היער הוא לקח אותי לאכול kfc וגם קפצנו לאיזה חנות סקס. וואלה היה כיף והמוכרת הייתה ממש חמודה. קנינו דילדו ואזיקים ממתכת. עוד לא השתמשנו באזיקים אבל אני ממש מחכה ליום שזה יקרה. 

הייתה הפסקה די גדולה וכבר התחלתי לחשוב שאני לא אחטוף את המכות שהוא הודיע לי שאני אחטוף. הוא קרא לי לחדר העבודה שלו והודיע לי שאני שטיחון. הוא הניח את הרגליים שלו אחת על הכוס ואחת על הפנים שלי. אני באמת לא יודעת למה ההשפלה שם כל כך מחרמנת אותי אבל זה מה יש. כמובן שהוא לא פספס את ההזדמנות להודיע לי שאני מטפטפת כמו זונה מזה שאני שטיחון. יש לו חוש ריח של כלב ציד, נשבעת. באיזה שלב הוצאתי את הלשון והתחלתי ללקק לו את הרגל. ברמת העיקרון זה דבר שכבר עשיתי אבל לא קיבלתי אישור לזה. חטפתי מכות חזקות לכוס ואז הוא החזיר את הרגליים שלו אל הפנים שלי. הייתי צריכה להתרכז ולזכור שאני אמורה לחכות לאישור. הפרעת קשב זה לא קל חברים. 

אחרי השלב של השטיחון וההדום הוא לקח אותי לחדר, העמיד אותי מול מראה ואונן אותי בטירוף. אסור לי לגמור אם הוא לא אומר במפורש. בורחות לי גמירות קטנות נראה לי אבל בגדול אני עומדת בזה. הפעם הייתי כל כך חרמנית מההשפלה שבאמת היה לי קשה שלא לגמור. נזכרתי במשהו שחברות אמרו שלכווץ מבפנים עוזר וזה באמת עזר. בכל מקרה כשסוף סוף ה' הרשה לי לגמור אז השפרצתי לו על הרצפה. 

אחרי ההשפרצה הורדתי לרצפה לתנוחת השתחוויה עם תחת למעלה וחטפתי כמות יפה של מכות. אחרי החימום הייתי צריכה לספור את המכות והצלחתי לספור עד 70 בערך עם הפסקות באמצע. בשלב הזה נשברתי טיפה והתחבקתי עם כף הרגל שלו תוך כדי ייבובים שאני לא מסוגלת להמשיך לספור. הוא המשיך לספור ואני בעיקר נאחזתי בשיניים כדי לשרוד.

אז זהו. היה דם, היה ברטולין והיו דמעות. בעיקר היה טוב ושקט בראש.

LULU LIGHT - יכולתי לראות את זה! מוכשרת 🫶
לפני שנה
ve-ra{Q} - נהדר
לפני שנה
הלן הדוב - עמדת בזה בגבורה. אני אומנם סרוויס דום אבל המטרה היא לא לתת לך את מה שאת רוצה אלא את מה שאת צריכה. וקיבלת. את רק צריכה ללמוד לדבר.

גאה בך זונה קטנה. תמשיכי ככה.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י