ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירושלים של זהב

חיפוש של סקס משמעות לחיים וגמירות. לא בהכרח בסדר הזה
לפני שנה. 10 בספטמבר 2023 בשעה 16:32

אז אתמול הייתי בפמדום. היה ממש כיף ולאורך היום התעוררו להם איברים שונים בגוף והודיעו לי שהם חבולים. מתוך הרשימה (החלקית) אפשר למצוא את השכמות ואת החלק העליון של זרוע ימין. 

אני יכולה לשבת ולכתוב על מה שקרה בפמדום אבל האמת שזה אינטימי מדי בשביל הפלטפורמה הנוכחית. אני כן רוצה לכתוב על קטע קטן שקרה שם. אני בליינית די ותיקה בפמדום וברוב מוחלט של המסיבות שהייתי בהן באתי בתפקיד השולטת. מה שזה אומר זה שאנשים מכירים ואוהבים אותי בפמדום. 

אחרי ההקדמה אני אספר שאתמול באתי עם קולר ושרשרת. תמיד הייתה מישהי שהחזיקה את השרשרת מהצד השני. אני אוסיף ואגיד שכשאני נמצאת במיינדסט הסאבי אני מאוד פגיעה. אחד מהדברים שאני תמיד שמה עליהם דגש לפני יציאה למסיבה זה הרצון שלי שישמרו עליי במהלך המסיבה. אני לא מסוגלת לשמור על עצמי כשאני במצב כזה. אני אהיה טיפה דרמטית כדי להעביר את הנקודה. אחד מהסיבות המרכזיות שאני מסוגלת לשחרר את השליטה היא כי יש שם מישהו בצד השני שקודם כל לוקח אותה ודבר שני נותן לי קרקע יציבה כדי שאוכל להרשות לעצמי להיות פחות יציבה. אתמול הגעתי לעומקים חדשים. אני בדרך כלל לא בוכה בסשנים. הסיבה היחידה שאני בוכה היא בגלל טריגרים ואז זה לא ממש בכי חיובי. אתמול בכיתי כי הייתה לי סגירת מעגל רגשית עם משהו. אני עוד לא רגילה לזה שאוהבים אותי. 

אחרי כל הדברים האלה אני חושבת שדי ברור שמי שלוקח את כל ההחלטות לגביי ברגעים האלו הוא מי שמחזיק בשרשרת שלי. יש כלל נורא ברור שאנשים פשוט אוהבים להתעלם ממנו שאם יש מישהו עם קולר אז מבקשים רשות לגשת מהדומ.ית. אתמול שני אנשים באו לחבק אותי כי הם חברים טובים שלי. שניהם קיבלו נביחות שהם היו צריכים לבקש רשות ממי שמחזיקה את השרשרת. בהתחלה לא הבנתי למה הם קיבלו את הנביחות ואז לאורך כל המסיבה קלטתי איך חברים אחרים שלי שולחים אליי מבטים חמים אבל מכבדים ונשארים במרחק בטוח. יש סיבה שצריך לקבל את הרשות ממי שמחזיק את השרשרת. השיא אגב היה כשחטפתי מכות באיזור של פינת האימוץ וחברה ממש טובה שלי עברה שם. לא ראיתי אותה כמה חודשים ופשוט הסתכלנו אחת על השנייה וממש חייכנו. 

אני לא בטוחה שהנקודה עברה אז אני אנסה עוד פעם. אני לא יכולה לזרוק את עצמי לתוך החוויה של ההתמסרות אם מתייחסים אליי כאל השולטת שפעם הייתי. וזה כולל את ההתעלמות מהאדם שבחרתי שיחזיק את השרשרת שלי.

אור ואהבה❤️

שועלית - יפה כתבת ירוש
מסכימה עם כל מילה
לפני שנה
CharlieI{Lotus} - מדויק וכתוב היטב.
אנחנו כקהל נוטים לא לזכרו את הפגיעות החשופה של מי שמגיע שייך ומוחזק.

יקח זמן, אבל לבסוף לא תהיי מופתעת שאת אהובה.
קחי את הזמן ועשי זאת לאט, בצעדים מדודים, ונכון.
לפני שנה
LULU LIGHT - שיחרור השליטה מגיע רק עם ביטחון.. אני מבינב את זה רק בתקופה האחרונה. זה תהליך, ארוך, שמצריך המון סבלנות ואמון. יכולה לומר לך שאובדן שליטה מוחלט- סאב הוא אחת החוויות הכי מטורפות שיש.

כל הכבוד על האומץ!
לפני שנה
הלן הדוב - כתבת יפה קטנה. תמשיכי ככה.
לפני שנה
No glitter - מהממת שאת ❤️
לפני שנה
ירושלמיתבדם{בהודו} - כל כך שמחתי לראות אותך ❤️
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י