ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירושלים של זהב

חיפוש של סקס משמעות לחיים וגמירות. לא בהכרח בסדר הזה
לפני 9 חודשים. 28 בנובמבר 2023 בשעה 21:37

היה ממש כיף ביום חמישי האחרון. זה התחיל במכות, המשיך ביציאה עם חברים טובים מאוד לבר והסתיים עם שימוש והחפצה שלי. כשהתחלתי בדינמיקה הזאת די פחדתי להפגין בראטיות. זה הגיוני אם חושבים על המטומטמים שנתתי להם לשלוט בי בתחילת הדרך. גברת ה' מאוד עודדה את הביטוי העצמי שלי ובמסגרתו אני גם נותנת דרור לשנינות ולחוצפה שלי. 

 

נחזור ליום חמישי. בהתחלה עמדתי בגבורה בסשן כואב של מלקות מרובות וללא רחמים. זה היה הסשן שהייתי אמורה לקבל בפעם שעברה ולא קיבלתי. אדון ה' גם הוסיף להשפלה וצילם הכל בוידאו ונתן לי לראות את כל המכות שקיבלתי בזמן שנחתי על הרצפה. הייתי גיבורה ולקח הרבה זמן לשבור אותי. אחרי זה, בבר, מאוד מאוד נהניתי מלסבך את עצמי בצרות. לא הייתה לי מחשבה קוהרנטית של מה יקרה אלא יותר משהו כמו "בואו נראה לאיפה זה יגיע". ל' הודיעה לי בצורה נחרצת שאני הולכת לחטוף אחרי הבר.

 

אחרי שחזרנו מהבר הייתה התארגנות והתיישבתי על הרצפה כשסיימתי להתארגן. כבר בזמן אמת ציינתי לעצמי שהשתפרתי מאוד ביכולת שלי לרדת למטה בתחילת הסשן. במשך הרבה זמן הייתי ממש זקוקה לזה שאדון ה' יגיד ואפילו ידרוש ממני לרדת לרצפה. כנראה שהעובדה שאני מצלמת את התנוחה הכנועה על הרצפה לאדון ה' עוזרת מאוד. די מההתחלה הייתי במוד סקרן של "אני מחכה לראות במה אני יכולה להיות מועילה ואם לא צריך אותי אז אני עיגול קטן".

 

הסשן התחיל בסקס של אדון ה' וגברת ל'. הוא הגמיר אותה די מהר וישר קרא לי. המחשבות שלי באותם רגעים התרכזו בתנועות ובקולות שלה כדי שאני אתאים את הלשון שלי להנאה שלה. אני צעצוע טוב ואם אדון ה' מחליט לתת אותי אני אעשה הכל כדי שהוא יהיה גאה בי. אחרי כמה זמן נדרשתי לזוז אבל להישאר קרוב. הרגשתי מועילה וזה היה כל כך נעים. מתישהו ל' דרשה שאני אעשה לה רימינג (בשביל להכין אותה לאנאלי) אז אדון ה' פשוט משך אותי דרך השיער ודחף את הראש שלי לכיוון התחת שלה. אני לא מתחברת בדרך כלל לקטע של לדחוף את הלשון שלי לכיוון תחתים של אנשים אבל כשאני במיינדסט הזה זה פשוט לא משנה. כל מה שעניין אותי באותו רגע היה איך אני מוציאה את הלשון שלי כמה שיותר החוצה.

 

אחרי של' גמרה היא נחה עליי. אחרי כמה דקות היא התחילה לנשוך את הירכיים הפנימיות ואת הדגדגן. בגלל שהייתי צריכה ללבוש את המכנסיים ביום המחרת הורדתי אותם ויש לי תחושה שזה הדליק אותה. הוא התחילה לרדת לי ולנשוך בירכיים/בכוס לסירוגין. זה היה מבלבל ולוהט ונעים וכואב והכל ביחד. בגלל שהייתי צעצוע ממושמע לא זזתי כי היא רצתה שאני אהיה חטיף. זה היה מאוד שונה מהפעמים שנשלטים ירדו לי. כשירדו לי בזמן שהייתי דומיננטית אני זאת ששלטה בסיטואציה. כאן לא היה לי מושג מה יקרה בשנייה הבאה. זה מאוד משחרר להתרכז בלהיות חפץ מועיל ושום דבר מעבר. זה גם מסביר למה כשקצת אחר כך אני ישבתי לה על הפנים היא עדיין שלטה בסיטואציה, כי היא זאת שרצתה שזה יקרה.

 

לסיכום, להיות צעצוע מין זה ממש ממש כיף. ממליצה בחום על החוויה - 10/10.

הלן הדוב - כל הכבוד זונה שלי. תמשיכי ככה.
ולמי שלא יודע - לא קל לה לכתוב את זה אז היא מקבלת צל"ש וזכות לגמור בלי הגבלה (למשך רבע שעה חחח)
לפני 9 חודשים
ירושלמיתבדם{בהודו} - 🫠🫠🫠🫠
לפני 9 חודשים
שועלית - היית נפלאה
לפני 9 חודשים
ירושלמיתבדם{בהודו} - תודה ❤️
לפני 9 חודשים
CharlieI{Lotus} - מאד משמח לקרוא כמה טוב לך, ואיך את מוצאת את עצמך ואת מקומך.
אין ספק שנעשית איתך עבודה טובה.
לפני 9 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י