ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירושלים של זהב

חיפוש של סקס משמעות לחיים וגמירות. לא בהכרח בסדר הזה
לפני 7 חודשים. 20 בינואר 2024 בשעה 21:34

 

ביום חמישי האחרון נסעתי להלן. בזמן האחרון יש רוטינה קבועה שמחכה לי מפתח מחוץ לדירה, אני מתפשטת בסלון ומגיעה להעיר את אדון ה' בעזרת ליקוקים נעימים שם למטה. הפעם הלן הייתה כבר ערה במיטה אז הסקס התחיל מוקדם מהרגיל. הפעם הצלחתי להיות יותר גיבורה עם האנאלי, זה כאב ממש אבל הצלחתי להישאר בתנוחה. זה עוזר שהראש שלי מחוץ על כרית. מיד אחרי שהלן גמר לי על הגב הוא התחיל לתת לי ספאנקים בתחת. זה ממש כאב. האמת היא שהתרגלתי שיש הפרדה בין הסקס לבין המכות אז לא הייתי מוכנה למכות. 

אחרי שסיימנו את המכות והתארגנתי לסשן סרסור (התקלחתי ולבשתי הלבשה תחתונה יפה) יצאנו לדרך. הייתי ממש לחוצה בשלב הזה. לא שזה מנע מהכוס שלי לטפטף. כחלק מההכנה הוחלט שאני אכנס לדירה של הצד השלישי עם כיסוי עיניים. בזמן שנעמדנו מול הבניין והוא הוציא את כיסוי העיניים הייתה לי תחושה לא טובה עם זה. אני קצת כועסת על עצמי שלא אמרתי בזמן אמת שזה ממש מזכיר לי את המניאק שסישן אותי בפעם הראשונה בחיי. הסשן עצמו היה ממש נחמד. הבחור השלישי כזה ונילי וביקש רשות לגעת וכזה. בסך הכל אני חושבת שזה היה ניסוי כלים מוצלח. בפעמים הבאות נעשה כיוונונים קלים. 

אחרי הסשן חזרנו הביתה והייתה מנוחה של כמה שעות לפני היציאה לדאנג'ן. במהלך הסשן וקצת אחריו הייתי באופוריה קלה שהצלחתי לבצע את המשימה כמו שצריך וכאלה. רק כשישבתי על הספה וקצת ירד האדרנלין נהייתה לי הרגשה מגעילה כזאת ביני לבין עצמי. הנטייה הראשונית שלי הייתה לא לספר להלן. אני יודעת למה לא רציתי לספר. לא רציתי להגיד שאני מרגישה רע. גם התחלתי לחשוב שאני מאכזבת אותה. אחרי התכתבות עם חברה אזרתי אומץ ופתחתי את הנושא מול הלן. עד כמה שזה היה קשה אני שמחה שדיברתי על זה. אני עוד אמשיך לדסקס את זה עם הפסיכולוגית. אני חושבת שאני רוצה להמשיך עם התהליך הזה אבל אני רוצה לוודא שאני לא פוגעת בעצמי בדרך. 

אחרי שהגיעה בת הזוג של הלן וההתארגנות הסתיימה יצאנו אל הדאנג'ן. אני מרגישה מאוד בטוחה בדאנג'ן כי שומרים עליי כמו על יהלום. אני אתן דוגמה קלאסית. בהתחלה היה בלאגן עם הלוקר אז הלן הלכה לברר עם הצוות ואני ובת הזוג נשארנו ליד הלוקר. אני כבר הייתי בלי טופ. יעני כל הציצים בחוץ ועם קולר. היה מישהו שהלך לשירותים ויצאו לו העיניים מהמקום וכמובן שהוא חזר. הוא נעמד מולי ונתחיל לשאול אם הגעתי לבד. לא הייתי במצב לדבר אז כזה פזלתי הצידה והוא קיבל נביחות שהעיפו אותו לכל הרוחות. 

חוץ מזה גם קיבלתי מלא מכות שזה היה כיף. קיבלתי נשיכות לצלילי השיר ששמתי לכם בתחילת הפוסט שזה היה נהדר. מה עוד? אה הוצאנו לכולם את העיניים בזמן שמצצתי להלן והלן גרמה לבת זוגתה לראות כוכבים או משהו כזה. אני הרגשתי את הכוכבים כי המגפיים של בת הזוג היו עליי וכל גמירה העקבים ננעצו בי. זה היה נחמד 🫠

קיצר היה טוב ביום חמישי. אני יודעת בוודאות שהיה טוב ביום חמישי כי הייתי ממש פרודוקטיבית במטלות הבית בשישי שבת. גם עשיתי מלא כביסה, גם סידרתי את הארון, גם שטפתי את כל הכלים. גם הלכתי להתארח אצל משפחה בירושלים, זה כיף הקטע הזה. 

❤️

אור ואהבה 

הלן הדוב - כל הכבוד שפתחת ואמרת. וחשוב לציין שכן אמרת לפני הסשן סירסור שעדיף בלי כיסוי עיניים. כל הכבוד גם על זה. ובטח ששומרים עלייך כמו יהלום. את הרי הרכוש *שלי*
לפני 7 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י