סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

איך מתקדמים מפה?

אז ככה..
תחליטו מה שתחליטו, תעשו מה שתעשו, תלכו לאן שתלכו, בסוף, החיים מדוייקים.
לפני 9 חודשים. 25 בדצמבר 2023 בשעה 14:54

הכוח אצל האישה...החינוך שקיבלתי לימד אותי את זה, הדברים שעברתי הוכיחו לי את זה, הגבר שאני היום מבין את זה והאישה שלצידי, החצי השני שלי, אמרה לי את זה היום. 

בסוף שולט, נשלט, מתהפך, משתלב, כלבלב, דמות אב או פאקינג סנטה קלאוס...תגדירו את עצמכם איך שתגדירו, תדרשו, תבקשו, תתחננו אבל זו האישה שמחליטה בסוף.

וכוח לא ממקום של להשתחוות מולה, כוח לא ממקום של היא השולטת ואתה הנשלט, כוח לא ממקום של סטיה, של עליונות על הצד השני, של משהו שלילי. 

הכוח אצל האישה כי אתה לא גבר אם תגרום לה לעשות משהו שלא בא לה טוב, אתה לא גבר אם תשפיל אותה בלי שהיא תתן לך את הרשות המוחלטת והברורה לעשות את זה. אתה לא גבר, במקרה הזה אתה אפילו לא בן אדם, אם תחדור אליה, לא משנה עם איזה איבר, אם היא אומרת את מילת הביטחון, אם אתה מרגיש שהיא לא רוצה...ואין פה אפס, יודעים...ו"גבר", אם יש ספק אין ספק.

הכוח אצל האישה כי צריך לכבד ולהתנהג כמו בן אדם מול כל אחד, צריך לכבד שבעתיים ולשמור ולדאוג ולהיות שם עבור הפרטנרית שלך. 

הכוח אצל האישה כי תאמינו לי, כשהחצי השני שלך סומך עליך ב 100%, כשאתה מכיר את החצי השני שלך כל כך טוב, השמיים הם הגבול, ואני רואה את זה בלייב, הדברים שהיא אומרת שהיא לא הייתה אומרת בעבר, המעשים שהיא עושה שהיא לא הייתה עושה בעבר, ההרגשה בנינו, הביטחון, האמון ההדדי המוחלט, האהבה הפסיכודלית..היא לא נשלטת, אני לא שולט, היא לא שולטת ואני לא נשלט...אנחנו גבר ואישה שרוקדים על כל העולמות...ואיזה ריקוד מטורף זה!! 💃🫶🕺

וכשהיא כותבת ככה פתאום - "אני מטורפת עלייך" ואתה שם לב איך זה מדליק אצלך בגוף הכל, כמו נורות חג המולד שכרוכות סביב קנה הנשימה שלך, הריאות, הקיבה, הלב, הזין והאשכים שלך, נורות שנדלקות ב 1000 וואט במכה...איזו עוד הוכחה אתה צריך בשביל להבין שהכוח אצל האישה!


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י