סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תאוות ותשוקות- סיפורים ופנטזיות

©כל הזכויות לתכנים אשר הוצגו בבלוג זה על ידי יוצרו, לרבות כל הזכויות החוקיות אשר שמורות כקנין רוחני, זכויות
יוצרים והפצה וכל קנין אחר.
כל אלה הינם בבחינת בבעלותו של בעל הבלוג.
התכנים המוצגים והן התגובות הינם בבחינת לשימוש הקורא בצורה אישית, ואין לעשות שום שימוש שחורג מכך, לרבות שימושים מסחריים, הדפסה ושיכפול ו/או כל פירסום, כל זאת ללא קבלת הסכמת בעל הבלוג מראש ובכתב.
לפני 13 שנים. 26 ביוני 2010 בשעה 9:49

הקורבן הבא- חלק 15- סיפור אימה

היא הייתה מתוחה, עמדה ליד רכבה במגרש החנייה בו קבעו, בעוד מספר דקות תפגוש את האדון הראשון איתו קבעה, הוא כתב לה שאין לו גבולות, שייקח אותה לקצה היכולת שלה, בדיוק כמו שרצתה, רכב התקרב וחנה לידה, הגבר שיצא מהרכב העלה חיוך קל על שפתיה, הוא היה נמוך ממנה בחצי ראש, הוא מעד מעט בזמן שיצא מהרכב, כשתקרב אליה ,נעמד והסתכל עליה ועל מגרש החנייה לסירוגין, כולו שידר לה חשש, חולשה, כשפצה את הפה והחל לדבר, היא הקשיבה בהתחלה בנימוס, מנסה להשתלט על הצחוק שעלה בגרונה, כלבה, הוא אמר לה, תרדי על הברכיים ותנשקי לי את כף היד, היא לא עמדה בזה, הצחוק פשוט פרץ והתגלגל, מזמן לא הייתה כל כך משועשעת, אלוהים חשבה בליבה, היצור הזה מנסה לשלוט בי? הרי היא הבהירה לו היטב שהיא לא כלבה, לא שפחה ולא זונה, היא מחפשת משהו שיכאיב לה, בלי גבולות, בלי לפחד ממנה ומהצעקות שאולי תצעק, מהבכי שתבכה.....

כשחזרה הביתה פתחה את המחשב, הודעה חיכתה לה ממשהו נוסף, הפרופיל שלו מצא חן בעיניה ומכיוון שהייתה מאוכזבת מהפגישה הראשונה החליטה לקבוע למחרת עם אותו אדון, באותו מגרש חנייה שהיה די ריק בשעות הערב אך בכל זאת קרוב לכביש ראשי שבו נסעו הרבה מכוניות, היא קיבלה תוך מספר דקות תשובה חיובית ומספר טלפון שתוכל להתקשר אליו בדקות הבאות ולשוחח.
קולו היה חם ומזמין, היא הרגישה איך דגדוגים נעימים עולים בבטנה ויורדים לכיוון הכוס שלה שנרטב כולו, בזמן שדיברו היא אוננה וגמרה מספר פעמים, נותנת לו להקשיב, היא התחילה לבכות והוא חיכה בסבלנות, אינו משדל אותה לתת הסברים, כשנרגעה הייתה לה תחושה שהוא מתאים למה שהיא מחפשת, היא לא ידעה עד כמה היא צודקת.

למחרת בשעה היעודה היא חיכתה ליד רכבה בחנייה, היו רק עוד שתי מכוניות שחנו בקצה השני של המגרש, רכבו התקרב אליה גורם להתרגשות לעלות בגרונה, היא לא יכלה לראות מבעד לשמשות איך הוא נראה, הרכב שלו נעמד לידה, קרוב, הוא הוציא רגל ועוד רגל וכשיצא מהרכב היא התחילה לרעוד, הוא חיבק אותה, את ידעת שזה יקרה, חיכית לי, אני מבטיח לקחת אותך לקצה, הכי הכי רחוק, כשהמחט ננעצה בזרועה, ידעה שהוא לא משקר, שהוא לא ירחם, לא ישעה לצעקותיה ולבכייה, בדיוק כמו שכתבה בהודעה, בדיוק כמו שביקשה ממנו בשיחה.

המשך יבוא
פאני היל

אלקטריקיישן​(שולטת) - אתה כותבת פשוט נהדר. הצלחת להעביר בי גלים של גועל, עונג, פחד, זוועה והנאה. נהנית לקרוא אותך כבר כמה זמן. המשיכי כך יקירתי.... מחכה בשקיקה להמשך.
לפני 13 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - תודה בוקסרית, על שקראת, נהנית והגבת.

פאני היל
לפני 13 שנים
Whip​(שולט) - מצוין
מהפך, ועוד מהפך.... מחכה להמשך :)
לפני 13 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - אתה צריך קיבה חזקה בשביל ההמשך :)

פאני היל
לפני 13 שנים
Whip​(שולט) - מצוין. אין כמו לאכול המבורגר חצי נא גדול עם קולה בזמן קריאת סיפורים כאלה :)
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י