סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אמת פאסיבית

כל מה שיוצא ממני שום דבר שאני מוציא בעצמי
לפני שנתיים. 13 ביולי 2021 בשעה 6:31

המפגש

 

אחרי חודשים של התכתבויות, משא ומתן, משחק נשלטים, ועמידה במבחנים סוף סוף הגיע הרגע להפגש.

 

אני זוכר את הרגע שהיא אמרה לי את זה, קראתי את ההודעה וישר כיביתי את המסך, לא יכלתי להתמודד עם זה ועם הפחד שהציף אותי תוך רגע אל מעבר לשמים.

 

נזכרתי באחד החוקים הראשונים שלה, אם אני קורא הודעה אני חייב להגיב (מן הסתם החוק הזה חד צדדי, והיא דואגת להנכיח את זה כמעט תמיד) פתחתי את הטלפון, הסכמתי וקבענו תאריך.

 

לא הכרתי אותה, לא ידעתי את שמה (וגם היום, כמעט שנה אחרי, אני עוד לא יודע), לא הייתה לי תמונה שלה, או שום פרט אמיתי חוץ מהנשמה שהיא שמה בהודעות, היא סגרה לנו חדר, אמרה לי לחכות לה שם בעיניים עצומות.

 

פסט פורוורד לסוף הערב הזה היא ביקשה סיכום סשן, הנה הוא, כתוב למטה בצורה הכי גולמית שלו, עם שגיאות הכתיב מתוך ידיים רועדות וקו מחשבה רעוע וחלש של סוף טריפ, פשוט, אמיתי וכנה בדיוק כפי ששלחתי לה:

 

עמדתי על ברכיי הן מותח את החזה נושם בכל רק, מתרכז בלהוריד את קצב הלב ולהיות רגוע לקראת בואך.

 


את נותנת דפיקה ראשונה פותחת את הדלת, מניחה את דברייך מתקרבת אלי ומריחה אותי, באותו הרגע הרגשתי כמה אמיתית את פתאום, כמה הכוונות שלך כרגע זהות לשלי כמה אנחנו מסונכרנים.

 


את מוליכה אותי אליך אחרי סידור זריז של המקום, מתחילה לגעת בי ולתת לי להרגיש כמה את מדוייקת, 

מדייקת במגע, בלחיצה, בקצב.

 


את מבקשת לשמוע אותי גונח, ואני נותן למגע לגשת ישר למייתרי הקול שלי, אני מפסיק להבין למה, מפסיק להבין אם אני מרגיש ומה, אני פשוט גונח את המגע, פה הפסקתי להיות נוכח ברגע הראשון.

 


את מכינה אותי לקראת החשיפה הגדולה, ואני הופך להיות מתרגשת, הדמות המקשקשת שלי יצאה בהתרגשות מחכה למראה שלך.

 


אני חושפת את עצמך ואני רואה כמה אמיתית את, מסתכל לך בעיהיים ורואה עומק ושיגעון, אני רואה טירוף של שליטה וגם מטפלת חזקה, אני רואה אהבה וגם שנאה.

 


את יוזרת לרקוד איתי ונוגעת בי, אני מתמסר לגניחות ומבין כמה הן כבר לא תחת בחירתי.

 


מצב תודעתי חדש יצא, שחרר אותי ישר לתוך המחשבות האפלות, ישר לתוך השדים החבואים, נתתי להם להיות השולטים. הפעם בלי בושה ובלי פחד, הכל בנוכחותך.

 


את ממשיכה לחזק את הנגיעות, מתיידת עם כל חלקי גופי, נותנת שמות חדשים לאיברים שלי ושמה עלי טבעת זין מאולתרת מגומיה.

 


אני תוהה אם הוא עומד, ואם הוא צריך לעמוד אבל את ממשיכה במגע מדוייק שקורא אותי, אני לא מרגיש את הפטמות אבל אני רואה מה קורה לי בעקבות המגע שלך, הדרישה שלך לגניחות ושחרור שלי.

 


אנחנו מעשנים, שותים קצת אלכוהול, את מפשיטה לי את החולצה, אני חוץ את רגלי ואת מצמידה אותי לקיר ומסדרת מחדר את החדר.

 


אני עדיין מנתר בין נוכחות לבין שחרור שלם,

 


אני מתפשט ואנחנו הולכים למיטה, אני משחקת לי בגוף ואני מתחיל להרגיש איך את מוציעה ממני את הנשיות שבי, את הילדה החצופה המתרגשת.

 


אני תוהה אם יש לי כזה גם בילד, בגבר בנער?

 


הנגיעות ברקטום עדינות מגרות, אני מרגיש שאת לא מסכימה להכנס אלי עדיין, את מחכה לרגע הנכון שבו אני כל כך אשתקק לזה, את צוברת בתוכי אנרגיה מינית.

 


אני מרגיש איך האנרגיה המינית מחזקת את הדמות שלי, את הנוכחות שלה כמה שהיא רוצה להיות לבד איתך ומולך.

 


אני מתמסר משחרר שליטה והופך לישון בזמן שהיא יוצאת.

 


משם הכל מתערבל, ערפל כללי ומריחה של זמן בין מעברים למיטה, למקלחת ולספה.

 


אנחנו על המיטה ואני יורד לך, אני מרגיש כמה ההוראות שעלי לבצע מאתגרות אותי, המגע שלך מוציא אותי מריכוז, המגע גורם לגניחה שמוציאה אותי מהמשימה.

 


אני יורד לך מלא ואת דוחפת לי אצבעות והרגע הזה שאת נכנסת עמוק ומכוונת לכיוון הזין שלי, אני מרגישכמה אני קרוב לחליבה ללא מגע בזין, אבל את לא נותנת לזה לקרןת את ממשיכה הלאה, ללטף לי את הרקטום.

 


פרקים של אובדן תחושת זמן ומקום, ופרקים של סידור מחדש וציות להוראות.

 


אני גורם לך לשפוך, אני בוקי מצליח לתפקד, חוסר התפקוד שלי מדליק מחדש את מצב השולט, שמנסה להחזיר את מקומו, הוא רוצה לפתור את הבעיה אבל אני בוחר בלתת ללמד אותי כמו ספוג, מבלי לנתח מבלי להתערב, לתת לך לדבר ישירות לתוך המיינד.

 


אני זוכר כמה אמהית אבהית ושולטת את, אני מסתכל עליך ולפעמים אני רואה גבר ולפעמים אישה.

 


החיבוקים באמצע ועוד התערפלות חושים, את מציעה שגמור, אני לא רוצה, אני לא רוצה את הסוף, אני לא רוצה לחזור, אני לא רוצה להוסיף את המטרתיות.

 


אני רוצה עוד לטעום אותך ולטרוף אותך ולצאת מהשלשלאות שסמת סביבי כדי שפשוט נהיה ליות פרא בלי חוקים.

 


אבל זו לא הדרך שלך, אז אני מתמסר מבקש את רצוני מלקק לך את הישבן, אני לומד כמה סבלנות את צריכה, ובעצם גם אני.

 


אני לא סבלני אני רוצה דברים מהר כשהם על אחריותי, ואת עוצרת אותי כל פעם מחדש.

 


אנחנו עוברים לגמירה, את שוחפת לי אצבעות ומביאה לי ביחד, לומדת איך אני מאונן ומסיקה מסקנות אני פשוט מתמסר ונהנה, אני גומר (ציפיתי לקבלת רשות) ואת סוחטת כל טיפה אחרונה משחקת בי.

 


אני מיד מרגיש איך הטריפ הגיע לסיומו, איך רוב האנרגיה שבנינו בחדר התאדתה.

 


אני נכנס למוד אוטומטי, על מצב טיסה, ניתוק מוחלט מהמחשבות, פשוט ילדי טהור חסר הרכב וצורה.

 


אני הופך לפוטנציאל גלום ללא הרכב.

 


משם את מנהלת את העיניינים ואני עוקב כמו זומבי אחריך בעוד שאני חווה את הירידה של הטריפ את נעלמת לדרכך.

 


אני עושה את הנסיעה חזור עם אין סוף מחשבות וניתוחים על הצדדים שבי ואיך אין להם מקום בחיים הרגילים שלי, כמה חסר להם מקום להתפרק ולהשמע וכמה הייתי צריך שתוציאי ממני אותם כדי שאוכל להביט להם בעיניים.

 


אני גם מתלבט כמה מהר אוכל לעשות עוד סשן כזה, מרגיש לי טריפי מאוד, אני חושב שאצטרך עוד המון זמן מנוחה לפני שאוכל לחוות כזה דבר שוב.

לפני 3 שנים. 20 בפברואר 2021 בשעה 10:34

Trust


אמון, או בשמו היותר פרקטי לסמוך, אולי המאתגר מכולם; מהתבוננות שלי בעולם כמעט כל דבר שאנחנו עושים נעשה מתוךאמון או מתוך חוסר אמון.

 


שחרור שליטה לא מתקיים בלי אמון, בלי לסמוך על העולם כולו, ולא רק על מי שעומד מולך; כשאנחנו משחררים שליטהאנחנו מאמינים שיגיע אלינו טוב ונכיל אותו בהצלחה, ואם יגיע רע נכיל גם אותו ונתחזק.

 


האמון הכי קשה הוא להיות מוכנים לקבל את הרע שבעולם, השנה האחרונה הציפה הרבה מזה לאוויר, כמה שליטה (מתוךפחד) אל מול שחרור (מתוך אמון) התערבבו במקלעת הדעות החברתית.

 


יש האומרים שאמון הוא תוצר של אהבה, אני נוטה להסכים, אמון אומר: אני לא משנה את מה שיש, אני מוכן לקבל אתהעולם כפי שהוא, משמע אני אוהב אותו.

 


באחת השיחות שניהלתי עם מישהי מהקהילה פה נדרשתי לתת אמון, למען האמת היא הציבה אותי באתגר אמון כל כך גדולשאני מדרג אותו בחמישיה הראשונה שלי, ביחד עם רגעים כמו הפעם הראשונה והשניה שהתאהבתי, והפעם ההיאשסירבתי להמשיך בטיול למרות שאמא שלי הפצירה בי שהוא נגמר עוד 10 מטרים אחרי הסיבוב. בכיתי שעה, השתנתיבכנסיים, פעמיים, ואז הסכמתי להמשיך. הוא באמת נגמר שם והאוטובוס ממש חיכה לנו מעבר לפינה, אחד האוטובוסיםהחכמים בחיי...

 


בחזרה לשיחה שלי, במשך חודשים התכתבנו, לא היה לי מושג איך היא נראית, בת כמה היא, מאיפה היא והאם היאאמיתית. חלק מהמשחק היה שהיא לא חושפת דבר, ואני לעומת זאת חושף הכל.

 


יש קו דק בין אינטואיציה לפחד, וכשהקו הזה בולט ואתה בטווח הבטוח של האינטואיציה, פתאום לתת אמון נהיה מעשהמאוד טבעי, הקול הפנימי שלי שלח אותי אליה בזרועות פתוחות ולימד אותי לבטוח באמת, נתן לי בדיוק את השיעורשביקשתי מהעולם.

 


הכל מסונכרן :)

 


בכניסה שלי לסאב ספייס הראשון והיחיד בחיי, אמון  היה הדבר המכריע, הוא אפשר לי ללכת לישון ולתת לתודעה שונה, מאוד קדומה ומאוד פראית לקחת פיקוד. הוא שחרר את השולט שבי (מהפוסט הראשון) ונתן לו בפעם הראשונה (ללא סמים) ללכת לישון שנת חורף ארוכה (אולי מהארוכות שהיו לו).

לפני 3 שנים. 15 בפברואר 2021 בשעה 8:03

כשאני אותנטי זה תמיד מרגיש נכון.

 

לקח שלמדתי בחיים, אחד השיעורים שלקח לי הכי הרבה זמן ללמוד, ואני עדיין מיישם את שיעורי הבית שלו לפחות פעם ביום.

 

חייב להגיד שכגבר, פיתחתי חוש אנטי אותנטיות דיי מרשים בתחילת דרכי, יצר השרדותי בקהילה מאוד בנאלית והומוגנית, לקח לי בערך את העשור האחרון להפטר ממנו, וטוב שכך; הסתכלתי על ההתמודדות הראשונה שלי בקהילה פה, איך פניתי לאנשים ומאיפה זה הגיע, מה האנרגיה שיצאה ממני ומה שלחתי לאחרים ומה חזר - אם בכלל.

 

כנראה שמהצד השני לא הייתי עונה לעצמי, אני לא חושב שזילזלתי במישהו או מישהי, בטח לא באופן בוטה, אבל ללא ספק לא התחברתי לעצמי, לא יצקתי משהו אמיתי לתוך השיחה הבתולית, וזה הורגש, אני בטח הרגשתי ולא היה לי ספק שגם הצד השני.

 

אז ישבתי עם עצמי והחלטתי שני דברים:

1. אני שולח הודעה רק למי שאני מרגיש חיבור אמיתי אליו, קורא את הפרופיל מרגיש אותו ולפי זה פועל

2. אני חושף את עצמי, שם את הקרביים שלי בחוץ, סך הכל זה בתאכלס כל מה שבאתי לעשות פה

 

באותו היום פתחתי מחדש את האתר ושלחתי הודעה אמיתית לפרופילים שיש לי אליהם חיבור, פתאום דברים הרגישו אחרת, השיחה התנהלה בצורה אמיתית האומץ שיצקתי אליה חזר אלי חזרה מהצד השני, פתאום חתיכת טקסט קטנה מחוללת שלל רגשות ותחושות חיבור, ואני עף איתו ועם התחושות שיוצאות ונשארות בי.

 

לא מעט שיחות התפתחו לי ואז ניצבתי מול האתגר הבא: להכיר את עצמי

 

האם אני באמת מוכן לזה? מה אני בכלל מחפש? המילים שיוצאות ממני בשיחות, שלל פנטזיות וחשקים מיניים מתפזרים כמו הבטחות של פוליטיקאים, ואני פתאום מרגיש מזוייף; לא כלפי אחרים, כלפי עצמי.

 

אני מרגיש שאני לא מכיר בעצמי את הצדדים האלה, אני חושף אותם לאחרים כי זה יותר פשוט מלחשוף אותם לעצמי, להתעמק בהם ולהתמסר אליהם בלי קשר לאדם אחר. מה בכלל הולך לצאת ממני? אני לא בטוח שהיה לי איזשהו מושג למה הולך לבוא, אבל בטח שלא יכלתי להוציא אותו בעצמי :)

לפני 3 שנים. 9 בפברואר 2021 בשעה 7:55

שנים שהוא דופק על הדלת שלי ואני בקושי עונה, לרוב מתעלם ופשוט ממשיך בחיי, במקרים נדירות אני נותן לו את תשומת הלב המובקשת ומיד מתמלא בחרטה ואשמה, סך הכל מקום טבעי להיות בו.

 

אבל בשנים האחרונות הבנתי כמה זה רע, כמה לא בריא למלא את עצמך בשנאה כזאת, בטח אם אתה עשוי מ-80% אופטימיות. התחלתי לחקור, אבל בעיקר לאפשר, לקבל, לשתף ולהנות מהקיום שלו לצידי, כמה שהוא מוזר ולא רגיל, כמה שהוא לא מתאים לי וכמה שהוא כל כך מגרה אותי.

 

חייבים לומר לכם, איזה פאקינג לא נוח זה לרצות להשלט.

בטח בתור גבר, בטח בתור מישהו במערכת יחסית ונילית. זה דיי קוץ בתחת, מה סך הכל רציתי? לעשות סקס מלא תשוקה, אהבה, נוכחות וחיבור? אז זה לא שכל זה לא אפשרי ולא קיים, להפך, התמזלתי בבת זוג נפלאה, אנחנו חוקרים, מעיזים, רגישים ואוהבים; הסקס שלנו יכול להשאיר אותי מחייך ימים שלמים רק על האדים של החוויות שלנו.

 

אבל זה לא מספיק.

משהו בי סקרן, ויש לי מנטרה שאימצה אותי (וכן זה בדיוק הכיוון שבו זה פועל) כל דבר בחיים שמסקרן אותי אני מנסה, למרות הפחד, למרות המאמץ, למרות השינוי שזה דורש ממני.

 

אבל וואי כמה שזה לא נוח, איזה שינוי דחפתי את עצמי אליו, אני רואה פה מלא בלוגים, משתדל לקרוא מכל גווני השליטה ללא הבדלי מין מגדר או מאיזה חומר עשוי הזין של כותב הבלוג; אבל חייב להגיד שלא ראיתי את המאבק מדובר כתוב בשום מקום, איך אתה פאקינג מחליט יום אחד להכנע לזה ומשחרר.

 

אצלי זה התחיל בזכותו, הדמות ששולטת בי, כן היא קיימת, יש בי שולט קטן, הוא לא אוהב לשלוט באחרים הוא שולט רק בי. למעשה אני צריך שישלטו בי כדי שהוא יוכל לנוח, כי הוא דיי מותש, וגם דיי שחוק וכבר מזמן הפסיק להמציא את עצמו. 

 

אבל כשהשולט שלי שמע כמה אני פתוח לנסות, לצרף לקשר שלנו אדם חיצוני, שאולי ייקח חלק מהעומס הוא פתאום גילה תעוזות נפש חדשות שלא ראיתי מאז גיל 13, שעוד הייתי קושר את עצמי באזיקים ומאונן, תקופה שהדם שלי היה מריח טוב מידי, והשיניים שלו הרגישו נעים עלי.

 

אז כל פעם שהוא היה מתעורר לחשקיו, הוא היה נכנס לפעולה, מושך אותי לחפש ליזום מגע, לייצר פרופילים, התחלתי פה בכלוב, בזבאנג (אתר מאוד מוזר לטעמי), בפט לייף איפה לא.

 

הדבר הראשון שרואים באתרים כאלה, זה כמה יש כמוך, כמה נשלטים בתחילת הדרך (הקרויים בשם הבזוי - מאונני מקלדת) נעולים בתוך התשוקות שלהם ומחפשים פתרון, כזה שלא יצריך הרבה חוסר נוחות אבל יספק את הצורך הכל כך לא פשוט הזה.

וכשאני אומר נעולים אני ממש מתכוון לזה, אתה חרמן וכל מה שאתה רוצה זה למסור שליטה, אבל אין אף אחד בחדר שמוכן להרים את הכפפה (תרתי משמע), אז אתה יוצא למסע מיני שבו אתה גם מאונן אבל גם יוזם, וכמובן למצוא אותו לא מגיע ברגע אבל האורגזמה שלך כן, ואחריה אתה אוסף את כל השברים שעשית בזמן שהיית חרמן, כמה פנית לאנשים, כמה חשפת מעצמך, כמה לא נוכח היית מולם וכמה מטרתי ואדון לחשקים שלך היית. 

אצלי לפחות זה היה מסתיים בלסגור את כל הטאבים ללכת להתנקות ולא לחשוב על זה שוב עד שאני חרמן עוד פעם, תקופה ארוכת שנים שאורכת בדרך כלל 3 שעות, 3 שעות שבהן החרטה והבושה מנצחות את החרמנות.

 

זהו בלוג הבא אני אמשיך את המסע שלי, הוא לא נגמר במקלדת אבל יש עוד לא מעט זמן עד שאגיע לשם.

בינתיים אחגוג איתכם את הפוסט הראשון שלנו (שלי ושל השולט בתוך הראש שלי) ❤️