בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

רעש לבן

לפני 15 שנים. 19 בספטמבר 2008 בשעה 16:37

אפשר סיבוב? >> בשביל גברים, נשים הן כמו מכוניות. דואגים להן, מטפחים אותן, משתדלים שלא יתקלקלו, ובעיקר משתדלים בלי הצלחה להבין מה צריך לעשות כדי שלא יתקלקלו. כי אז צריך לקחת אותן למוסכניק, ומוסכניק זה איום נוראי על הגבריות. גבר רואה אשה יפה ברחוב, לא ינעץ מבט? ואם נעץ, לא יגיד "וואו"? ואם אמר, לא יגיד "הלוואי שהיתה שלי, במקום הקופסה שיש לי מהליסינג"? רק שרוב הגברים גם אם יקבלו את המכונית הכי סקסית שיש, לא ידעו איך לשמור עליה שלא תתקלקל. ואז, נו, המוסכניק וכל זה. אגב, מה שמפתיע זה שגם בשביל נשים אשה אחרת היא כמו מכונית. כלומר, מה שקובע בעיקר זה הצבע של השמלה וכמה היא עלתה.


אגף האקסים >> לא השפה, לא הפורנו, ואפילו לא ערוץ הקניות. מה שבאמת מייחד את המין האנושי היא ההתעסקות המוזרה באקסים ואקסיות. המוח האנושי עדיין לא התפתח מספיק כדי להכיל את הדינמיקה הסבוכה הזאת, או אולי לא התנוון מספיק כדי לדלג מעליה כמו חיות הבר שיודעות להיפרד בלי לפגוע בהרגלי התזונה. זאת הסיבה שכשאנחנו פוגשים את האקסית, או את האקס של החברה של האקסית, או את האקסית של החבר הכי טוב, או את האקס הקודם של האקסית - אנחנו תמיד מרפדים את הפגישה הזאת עם כמות נכבדה של אלכוהול.


חתיכת שיכור >> נראה שאין צמח, פרי או ירק, שהאנושות לא הצליחה לאלף אותו לכדי משקה משכר. במקום נידח כלשהו בעולם, שאני לא זוכר אם באמת ביקרתי בו או שסתם ישבתי בכורסה ושתיתי עד שמוחי ביקר בו, סיפרו לי שהיה גם נסיון להכין שיכר מבשר כבש. היתה רק בעיה אחת עם חומר הגלם: בניגוד לענבים או סלרי, הבשר היה כל-כך טעים ומגרה, שהעדיפו פשוט לטרוף אותו מיד, ולסגור במקומו ל-12 שנה באיזה מרתף את הטמבל שהעלה את הרעיון האחר.


ולסיום, התחזית >> עוד מעט יבוא החורף. עוד מעט, נו. חכו נו, עוד שניה. מיד אחרי ההתחממות בשבוע הבא, והטמפרטורות הגבוהות מהרגיל אחר כך. עוד מעט יהיה ממש קר וגשום, ולכן פתחתי באופן חגיגי את סדרת ביקורי הפרידה מהים (להבדיל מסדרת הביקורים הרגילים שהיו עד לשבוע שעבר). מה שמעניין בים, זה שנשים הולכות שם עם חזיה ותחתונים. כן נו, בגד ים ב-600 שקל כי זה מהשנה שעברה הוא כל-כך שנה שעברה, אז חייבים חדש. אבל בינינו - חזיה ותחתונים, כן? בעצם מה שקורה פה זה שאותן נשים שאם תגיד להן בבית לבד להיות עם חזיה ותחתונים (או גופיה ותחתונים, שזה נפלא לא פחות) ילכו לבכות או לקנות איזה בגד מרגיע, פתאום לא מתביישות כשהן בים מול עוד מאתיים אלף גברים. ולא שמדובר במאתיים אלף גברים מגרים במיוחד. עכשיו בואו נודה - עבור רוב הנשים, ואני משתמש במילה "רוב" כדי להיות מנומס, חזיה ותחתונים (או גופיה ותחתונים, למען הפלורליזם) זה מראה סקסי הרבה יותר מעירום מלא. אז בואו נעשה עסק: נשים ילכו בחזיה ותחתונים (או גופיה, נו. נודניקים) גם ברחוב, ובתמורה גברים יקפידו לשים דאודורנט (שזאת בעיה אחרת של הקיץ, שהחלטתי לא להתמקד בה כרגע כי היא בעיה פחות סקסית). אני מקווה שההצעה הזאת תצליח יותר מהעצומה שיזמתי כשהייתי סטודנט - להקים בנוסף למקלחות נשים ומקלחות גברים בבריכה, גם מקלחות משותפות, לאלה שיבחרו בכך.
(לסקרנים שביניכם - זה הסתיים בזה שהוחלט שלא הוגן שיהיו לגברים פי שניים מקלחות מאשר לנשים)


שבת שלום.

מגדלנה​(לא בעסק) - חבל שאין לי משהו משמעותי להגיב,
אבל נהניתי, כרגיל, לקרוא :)
לפני 15 שנים
nephele​(אחרת) - חיוך.
כרגיל.

נפילי.
לפני 15 שנים
ילדה אסור ילדה מותר​(נשלטת) - בתור אחד ששונא הכללות, בעיקר כאלו שמדברות על מין מסוים, נפלת אליהן אחת אחת.

אכן מדהים איך גבר יכול לעצור באמצע הרחוב ולקרוא למכונית כוסית. ובאמת מעניין מה הבחירות שגבר היה עושה, אשה טובה או מכונית החלומות. אני לא בטוחה שמכונית יכולה למלא את הלב כמו שאהבה אמיתית יכולה. אבל מה בכלל גברים מבינים באהבה.

על נושא האקסים אני בכלל לא מתחילה לדבר. אצלי זה אף פעם לא נגמר באלכוהול, אולי זאת הסיבה שזה לפעמים נגמר בדמעות.

יש נשים שמתביישות גם בים, אבל אמרת רוב, אז לגמרי סלחתי:)


שלך,
ילדה, שהצליחה לקום למחשב- גאווה.
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י