אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

גלריה

תערוכה.
לפני שבועיים. 30 באפריל 2024 בשעה 13:12

(אני יודע שלא עבר שבוע מאז העצה האחרונה, אל תהיו קטנוניים.)

סנטוריון היקר,

נפרדתי מהאקס שלי כי הוא התנהג כמו אדיוט, ועכשיו אחרי זמן רב הוא לפתע רוצה לחזור להיות ביחד ומבטיח להתנהג היטב. כשהיינו ביחד הוא שם אותי בעדיפות אחרונה, לא היה מחויב לאושר שלי, ולא היה שם כשהייתי צריכה אותו. הוא עדיין בן אדם נחמד, מצחיק ומעניין. לא הכל רע. ואהבתי אותו ממש. דיברנו ואני מאמינה לשינוי, או לפחות שהוא מבין איפה טעה. זה עדיין לא מבטיח שהוא יתנהג כמו שאני רוצה וצריכה. אני לא מאמינה בלחזור אחורה, ויש פה אלמנט של פשרה. להיות לבד מבאס, אבל לא מפחיד אותי וזה מעולם לא היה שיקול לשימור מערכת יחסים. בינתיים אני עוד לא בטווח של להגיד "כן". במקסימום אפשר להגיד שאנחנו עובדים על הטווח של ה "לא" וכבר הצלחנו לדבר כמה פעמים מבלי שארצה לזרוק אותו מהחלון. אודה לעצתך.

שלך,

מביטה-לאחור

 

מביטה יקרה,

קודם אפתח בדיסקליימר הרגיל שלי והוא שאני לא מבין שום דבר מהחיים שלי, ואל תרכיבו את תפרקו שום מערכת יחסים על סמך עצה שאני נותן. אם מישהו מיכם לוקח את העצות שלי ברצינות אז תדעו שיש לי גם קרקעות חקלאיות להשקעה באזור באר שבע במחיר ממש זול, אנא פנו אליי לפרטים.

עכשיו כשקבענו את העובדה הזו, אז התשובה היא חד משמעית לא. יש לזה שלוש סיבות: קודם כל, כי אנשים (בוגרים) לא משתנים, ושנית, גברים יגידו הכל ויעשו הכל כדי לקבל את מה שהם רוצים, במיוחד בעניינים רומנטיים. הם אפילו לפעמים משכנעים את עצמם בזה. הפילוסוף המוכר של המאה העשרים שאגי ניסח זאת היטב:

אבל הסיבה האמיתית שלא חוזרים אחורה היא שמערכת היחסים הזו תצטרך לשאת על כתפיה את המשקל של כל טעויות העבר. את תראי אותן בכל פינה אליה תיפני, בכל משפט שהוא יגיד, בכל פעם שלא ישקיע בגמירות שלך, כשלא יתקשר בזמן. אפילו כשההתנהגות שלו תהיה מוצדקת. זה לא ישנה. מערכות יחסים הן קצת כמו קפיץ: אחרי שמותחים אותן מעבר לנקודה הקריטית הן לא חוזרות אף פעם לתצורה המקורית שלהן. אין למערכת הזו סיכוי מלכתחילה. ובכלל, לא כדאי לקבל החלטות בחיים מתוך פחד ממחסור. עדיף להסתכל קדימה אל עבר האפשרויות שטומן בחובו העתיד ולא אחורה אל הפשרות של העבר. חסר לך מישהו שיאהב אותך? לכי שנסי מותניים ותמצאי אחד במקום לחמם שאריות במיקרו. חוץ מזה, בשביל להרגיש שיש מישהו שלא שם עלייך קצוץ ומתעסק רק במה שמעניין אותו את לא צריכה לחזור לאקס שלך - פשוט תאמצי חתול.

סנט.

 

 

 

Lady Jane - כמה שאתה חכם❤️
לפני שבועיים
סנטוריון - שכחת שגם כל העצות שלי תמיד עובדות ב-100%. אם לא, הבעיה היא בקוראים, לא בי.
לפני שבועיים
Lady Jane - לגמרי :)))
לפני שבועיים
ההנהלה - אני מתה עליך
לפני שבועיים
נימבוס - אפשר לבקש שתענה גם לבנות מסשא?
לפני שבועיים
סנטוריון - וואט? לבנות מסשא? ...
לפני שבועיים
Jaycee - מסכימה במאה אחוז, במיוחד לגבי החלק של ההבטחות :).
פשוט Next
לפני שבועיים
Into​(נשלטת) - וואלה בנאדם שלא משתנה זה בנאדם שלא מתפתח ובסיטואציה נורמטיבית זה אמור לקרות לכל אורך החיים בהתאם לסיטואציות שנתקלים בהן ותהליכי למידה.
תכלס מישהו שטוען שהוא מסרב להשתנות זה מישהו שמסרב להתפתח וזה די רעיל 🚩

מסכימה עם המשפט בסעיף 3 בעניין ראיית הטעויות, תמיד תהיה שם רגישות אקסטרה שזה בעייתי.

דיסקליימר: סנטו הוא אדיוט
לפני שבועיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י