לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הבלוג של נשמה וכפרה

חדשות התקווה: נשמה מעולפת
לפני 18 שנים. 14 באוגוסט 2005 בשעה 7:29

אחח כמה כיף היה באילת וכמה שהיה כיף שם ככה קשה כאן.
בסוף מומו כרע ברך כמו שצריך באמצע של המועדון וביקש סליחה על זה שהוא העיף לי תסטירה בטיל ואני סלחתי לו וגם כפרה וגם אני הסכמנו לחזור הביתה, בתנאי שז'קי ומומו לא מבזבזים יותר אף אחד.

איך שאנחנו מגיעים לשכונת התקווה ואיך שאנחנו נכנסים לבית, ז'קי מקלף ממני תכל הבגדים שהיו לי ואומר לי "יאללה כלבונת שלי, למיטה בזריז". אני ככה בזריזות הולכת למיטה וכבר מחכה שהוא יקח אותי כמו שרק ז'קי יודע וכמו שאף אחד מרמת עמידר, כמה שיש לו גדול, לא יכול לתקרב לזה.

ז'קי מתחיל ללחוש לי לחשושים ולהגיד לי שעכשיו אני צריכה להראות לו איזה כלבה צייתנית וטובה אני ולהגיד לו ולצרוח לו שאני שלו. וכמה שהוא מדבר אני מרגישה שאני מתנתקת ושזה לא קשור בכלל לגוש קטיף.

אז ז'קי רואה שאני בתנתקות והוא ישר לוקח משהו שיבטל אותה. זה לא סרט כתום זאתי חגורה שחורה. והוא אומר לי לעמוד על 4 ולהגיש למלך שלי תתחת שלו. אז אני מגישה. וז'קי מצליף ומצליף ואני צריכה לספור ולגיד תודה ואני סופרת ומודה וכלום לא קורה.

ככה הוא מצליף ואני סופרת וכואב לי אבל אני לא מחוברת אפילו לכאב ואני ממש לא מחוברת להנאה והכוס שלי מתרטב ומוצף אבל הנשמה שלי לא שם
היא כאילו לא עם ז'קי ולא איתי. זה לא ספייס, אני לא מרחפת לשום מקום, כן כואב לי, אני כן מתרטבת אבל לא מתרטבת תנשמה.

וככה ז'קי מצליף עד שהוא מתיאש ממני ומהתחת שלי ואז הוא מפסיק ולוקח אותי אליו ודופק אותי עם האצבעות שלו, מה שבדרך כלל גורם לי לצרוח עד
שנהיה חור בדירה של השכנים והוא דופק ואני לא עושה אפילו אהה.

ואז ז'קי ממש מתעצבן עליי ואומר לי: "מה קרה נשמה? יש משהו שאת לא אומרת לי? זיינת מישהו ואת מתביישת?"

ואני מספרת לו שמה פתאם ובאמת אף אחד לא נגע בנו רק צפו בנו. והוא שוב שואל אז מה קרה ולמה הכלבה החמה שלו הפכה לפינגווין קר ואני לא יודעת מה לענות לו.

אז בסוף הוא מנסה עוד פעם ואני גומרת חלש חלש, אבל בשביל שלא ירגיש רע אני מנשיכה אותו כמו תמיד מכל הלב והנשיכה נכנסת לו לשריר והוא צורח מכאב ואז צורח עליי שאני לא ינשוך יותר ובפעם הבאה הוא יביא לי עצם מפלסטיק שאני ינשך במקום אותו, כמו שמביאים לכלבות ולרגע זה מחרמן אותי אבל מיד אני חוזרת לתוכנית ההתנתקות רק שאין תוכנית וזה קורה מעצמו.

וככה נתקלתי בבעיה מינית חזיתית לפרצוף שלי ואנלא יודעת מה לעשות. ז'קי ואני נרדמנו מתוסכלים ואני לא מבינה איך אני הזנזונת הכי פרטית של ז'קי לא מצליחה יותר לגמור ולהנות מחגורה.

רות וסטהיימר - עזרתך דרושה בדחיפות. אם את קוראת פליז תעני לי מהר.

kael - הבעיה מנטלית נטו...

מה מפריע לך? טפלי בזה....
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י