לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הבלוג של נשמה וכפרה

חדשות התקווה: נשמה מעולפת
לפני 18 שנים. 25 בספטמבר 2005 בשעה 9:13

הימים חולפים שנה עוברת, הימים חולפים שנה עוברת ולקראת ראש השנה ויום כיפור הקרב אלינו לטובה החלטתי לעשות עוד קצת חטאים, שאם אני משלמת שאני ישלם כבר בגדול ובבת אחת ולא בתשלומים כמו בסופר פארם ואחרי זה אני אצא נקיה כמו ונוס הזאתי שעלתה מן הרחצה. אבל מה אני מקשקשת. הבלוג שלי היום הוא בכלל על קנאה.

ככה הימים חולפים לנו וז'קי ואני פוצי מוצי וחגורה ושוט ומצבטים והכל אחלה וסבבה לנו. אבל מה? פתאם אני רואה שז'קי קצת פחות משקיע בחינוך שלי ובטח ועל אחת כמה בעונשים שלי. אז אמרתי לעצמי "נשמה, קחי תעניינים שלך בידיים לפני שהם יהיו בידיים של אחרות ואת מאד לא רוצה תעניינים של ז'קי בידיים של אחרות למה הם יהיו קטועות יד ברגע שתגלי וטרופלדור יהיה יותר עם יד מהן".

אז חשבתי וחשבתי וזה לא היה קל בכלל, עד שהגעתי למסקנה המתבקשת לכל דעה, שמה שיגרום לז'קי לחזור להשקיע בנו, למה קשר זה לא משהו שאפשר ככה לשמור על אש קטנה אלא צריך לזכות באש התמיד זה קנאה.

קצת מסוכן לגרום לז'קי לקנא אבל בכל זאת הסתכנתי. אתמול בערב כשהוא לקח אותי לשווארמה של דודו, תלבשתי יפה במיוחד וכוסי גם ושמתי לי קרם גוף של מסק אויל ואפילו שמתי קרם שיער של פנטן פרו וי כמו של זאתי מהתוכנית בוקר ולבשתי חולצה עם מחשוף שנגמר לי קצת מעל הפופיק ויצאתי טיפ טופ לאכול שווארמה כמו שצריך.

ואיך שאנחנו מגיעים לשווארמה אני מתיישבת וז'קי ניגש להביא לנו שתי מנות ואפילו שתיה ומלבי
על בסיס צמחי למה חסר לי שאני לא יוכל כשר לידו. וכמו שאני יושבת אני מתחילה לחייך למוכר וכמו שאני מחייכת לו הוא מחייך אליי חזרה וכמו שהוא מחייך אליי ככה אני מתחילה לנגב זיעה מהמחשוף באצבע אחת שעולה ויורדת וכמו ששנינו מחייכים ז'קי קולט ואני רואה את הצוואר שלו נהיה אדום ואת העורק שלו עושה טרמפולינה.

וככה הוא מתקרב לשולחן וכל הטחינה והעמבה זולגות לו מהפיתה מרוב שהוא לוחץ אותה והוא שואל אותי "נשמה מה זה צריך להיות?" והקול שלו כל כך שקט וחלש שאני יודעת שעוד שניה הוא יבעט במשהו. אבל אני משחקת אותה קולית ואהבלה גם יחד ושואלת "מה צריך להיות? על מה אתה מדבר אדוני?" וז'קי מסתכל עליי במבט של אל תעשי ממני פסיכי שמדמיין דברים ואומר לי "ככה? את משחקת אותה לאדון שלך? אין בעיה"

ואני כבר חושבת מה הוא מתכנן כי אצל ז'קי אין כזה דבר לא מתכנן ואז הוא אומר "השפחה שלי בקטע לעשות עיניים לגברים? אין בעיה ממי. עכשיו אני נותן לך משימה שחמישה גברים יחייכו אליך בחזרה, אבל כאלה שאני יבחר. אם תצליחי אני ישכח שהבאת לי תעצבים. אם תכשלי, תחכי מה יהיה לך בבית".

ואני דווקא מרוצה למה אין גבר שיראה את המחשוף הזה והחיוך שלי ולא יחייך בחזרה. ז'קי עובר לשולחן ליד כאילו הוא לא יודע מי אני וכאילו הוא לא זיין לי תצורה רק לפני שעה ואז הוא מסמן. הנה גבר זקן שהולך עם מקל - מחייך חזרה המניאק, הנה גבר שהולך עם אשתו והילדה - מחייך לשניה ובורח עם העיניים. הנה גבר שהולך עם כוסית של הלייף - גם מחייך (כולם זונות), הנה גבר שהולך עם החבר שלו - הנושך כריות מחייך וגם החבר שלו מחייך ואז מגיע דוס אחד שהורס לי הכל. הבן אלף הולך ולא מרים מבט, העיניים שלו באדמה וז'קי מסמן לי קדימה עם הראש ואני לא מצליחה לקלוט לו תמבט. ככה יוצא שאני מפסידה ושמגיע לי עונש גדול במיוחד וכשז'קי רוצה עונש גדול הוא יודע להמציא אחד שאני לא יודעת מאיפה הוא הצליח לחשוב עליו. והיום זה יקרה ואני מתה מפחד. למישהו יש איזה דוס ניחומים שהוא יכול לשלוח לי שאולי אני יצליח וז'קי יסלח לי?

ז'קי ומומו מהתקווה - עיניים שלי
למה לא אמרת למלך שלך שאת מרגישה קצת מוזנחת? אל תדאגי נשמה שלי, היום אני יביא לך בחינוך כמו שמזמן המלך שלך לא יביא לך. מבטיח לך שאחורי זה תשארי מחונכת לפחות עד לצום גדליה.
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י